1403/02/19
14:24
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 30 فروردین 1394 11:57

آل‌نعمه: در لیگ برتر شانس قهرمانی داریم

در صورت تساوی هم کارمان در آسیا تمام می‌شود

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم شانسمان برای رسیدن به قهرمانی بالا رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد آل نعمه در گفت‌وگو با (فارس) در مورد وضعیت فولاد خوزستان،‌گفت: خدا را شکر دو سه هفته‌ای است که عملکرد مناسبی داریم یک مدت دچار افت شده بودیم که این مسئله برای فولاد خوزستان به خاطر کمبود بازیکن طبیعی بود. خدا را شکر خیلی زود به مسابقات بازگشتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: در بازی‌های بزرگی به پیروزی رسیدیم، پیروزی‌مان مقابل نفت تهران استقلال شرایط تیم را بسیار بهتر کرد و خوشبختانه روز پنجشنبه هم نفت مسجدسلیمان را بردیم تا بار دیگر به جمع مدعیان بازگردیم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا با وجود مشکلاتی که فولاد خوزستان دارد این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد اظهار داشت: مدعیان لیگ برتر بسیار فشرده و نزدیک به یکدیگر کارشان را دنبال می‌کنند و چند تیمی که در بالای جدول وجود دارند همه شانس قهرمان شدن دارند. حتی فکر می‌کنم که امسال سرنوشت قهرمان با تفاضل گل مشخص شود. یک بازی سخت مقابل ذوب‌آهن داریم و می‌دانیم آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند ولی با حمایت هوادارنمان به کسب پیروزی در این مسابقه امیدواریم.

آل‌نعمه در ادامه تصریح کرد: فولاد خوزستان ساختار و مجموعه کاملی دارد. دغدغه‌هایمان بسیار کم است و از لحاظ امکانات و مدیریت وضعیت خوبی داریم. صمیمیت درون تیم بسیار بالا رفته و با پتانسیلی که داریم رسیدن به قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به حساسیت بالای دیدار مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: می‌دانیم اگر در این مسابقه شکست بخوریم و یا خدایی‌ناکرده بازیمان با تساوی به پایان برسد آسیا برایمان تمام شده است. السد تیم قدرتمندی است ولی توانایی کسب سه امتیاز در این مسابقه را داریم تا با پیروزی در دیدار پایانی‌مان در اهواز مقابل لوکوموتیو تاشکند جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کنیم. کار بسیار مشکل است ولی باید از شرایط خوبان استفاده کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (14 نظر تا کنون)

حسین
پنج شنبه 10 اردیبهشت 1394 1:33 AM
احمد آل نعمه اوایل خوب نبود ولی داره دوباره رو فرم کار میکنه

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 7:08 PM
تو بازی قبلی خداییش بدشانسی هم آوردیم

سید بابک صالحی
چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 11:00 PM
حیف شد که آسیا تمام شد. پش بسوی لیگ برتر

اسحاق
چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 1:06 PM
مواظب دفاع کردن باش...

عباس
سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 6:24 PM
آرزو میکنم امشب بچه های فولاد بهترین فوتبال این چند وقتشون رو ارائه کنن

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1715 - مجموع امتیازات : 3514
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1522 - مجموع امتیازات : 2854
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1479 - مجموع امتیازات : 2696
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1449 - مجموع امتیازات : 2767
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1436 - مجموع امتیازات : 2647
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1301 - مجموع امتیازات : 2027
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---