1403/01/09
19:44
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 24 خرداد 1394 1:17

کاپیتان تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان:

امیدوارم فولادنوین در خوزستان بماند و موفق باشد

کاپیتان تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان از باطل شدن کارت معافی خود خبر داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رضا مرادی با اشاره به وضعیت باشگاه فولاد نوین خوزستان برای حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر فوتبال کشور و احتمال واگذاری این تیم به باشگاه دیگر اظهار کرد: وضعیت باشگاه تا به امروز نامشخص است و هنوز معلوم نیست که تیم سرانجام به چه نهادی واگذار شود.
کاپیتان تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان با بیان اینکه این تیم حق خوزستان است و به‌عنوان نماینده خوزستان کسب سهمیه کرده است خاطرنشان کرد: امیدوارم فولاد نوین در خوزستان ماندگار شود و این جوانانی که از پایه برای این تیم زحمت کشیده‌اند و عامل اصلی موفقیت در لیگ دو به لیگ یک و سرانجام لیگ برتر باشگاه‌های کشور بوده‌اند به حق خود که بازی در بالاترین سطح فوتبال کشور است، برسند.

مرادی اضافه کرد: فولاد نوین خوزستان یک کار سخت و تا حدودی غیر ممکن را ممکن کرد و با یک برنامه‌ریزی منظم و سه ساله توانست با قهرمانی‌های خود در لیگ‌های استانی تا لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و یک شگفتی و کار بی‌نظیر را در فوتبال کشور خلق کند.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت کادر این تیم که تلاش‌های زیادی را برای قهرمان شدن در سال‌های اخیر انجام داد نیز به‌صورت نامعلوم است گفت: به‌عنوان کاپیتان این تیم حمایت خود را از تمام کادر فنی تیم و به‌ویژه سید‌کورش موسوی مربی زحمتکش باشگاه فولاد نوین اعلام می‌کنم، زیرا با جمع کردن یک مجموعه منظم و سالم نقش اساسی را در موفقیت‌های تیم ایفا کرد.

مدافع ایذه‌ای باشگاه تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های قوی فوتبالی و تفکرات حرفه‌ای، حضور به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر حق سید‌ کورش موسوی است و امیدوارم امسال شاهد حضور وی در یکی از تیم‌های سطح یک فوتبال کشور و لیگ برتر باشیم.

وی با اشاره به وضعیت کنونی خود اضافه کرد: بعد از زحمات زیاد به‌همراه تیم فولاد نوین توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و بعد از گذشت هفت سال حضور در این تیم، متاسفانه وضعیت کارت‌های معافی گریبان‌گیر من هم شد و باید سال آینده ادامه فوتبال خود را در تیم‌های نظامی و به‌عنوان سرباز داشته باشم.

مرادی با اشاره به اینکه امسال پیشنهادهای بسیار خوبی از طرف تیم‌های لیگ برتری داشته‌ام عنوان کرد: مشکل به‌وجود آمده در کارت معافی، باعث دوری من از این تیم‌ها و عذرخواهی به جهت عدم حضور در آنها شد.

این فوتبالیست خوزستانی با اشاره به وضعیت خود برای فصل آینده ادامه داد: منتظر پیشنهاد تیم‌های نظامی هستم و باید دید برای انجام خدمت سربازی باید در یک تیم لیگ پائینی بازی خواهم کرد یا با پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری مواجه خواهم شد، اما با توجه به پتانسیل‌هایی را که در خود می‌بینیم، توانایی حضور در یک تیم لیگ برتری را دارم.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

سجاد ملایی-شوش دانیال
دوشنبه 25 خرداد 1394 9:54 AM
هر چه زودتر تکلیف این تیم جوان مشخص کنید

توفیق
یک شنبه 24 خرداد 1394 1:42 PM
امتیاز باید توی خوزستان بمونه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---