1403/01/09
12:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 10 شهریور 1394 10:40

بررسی سایتهای رسمی باشگاه های لیگ برتر

سایت باشگاه فولاد خوزستان در میان برترین ها

سایت معتبر " ورزش سه" در گزارشی به بررسی سایت رسمی باشگاه های فوتبال کشور پرداخته و در این میان از سایت باشگاه فولاد خوزستان به خوبی یاد کرده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این گزارش آمده است:


هواداری از تیم محبوب حالا دیگر مانند گذشته نیست، گاهی در آفتاب داغ تابستان زیر کولر نشسته‌ می‌شود با چند فشار بر روی ماوس اخبار باشگاه مورد علاقه را دنبال کرد و از آخرین تمرینات بازیکنان مطلع شد.
در این گزارش "ورزش سه" سری می‌زنیم به سایت‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر ایران، جایی که تیم‌ها نشان می‌دهند تا چه حد به‌روز شدن مخاطبانشان را فهمیده‌اند و با احترام به آنها خود را گام به گام با دنیای مجازی پیش می‌برند؛ امری که بیشتر از همه به سود باشگاه خواهد بود، چرا که هوادارش را دست خالی از صفحات رسانه مجازی‌اش باز نمی‌گرداند و او را بیش از پیش به خود نزدیکتر می‌کند. این از جذابیت‌های دنیای وب و رسانه‌های مجازی‌ست، چیزی که در ایران هنوز چندان جدی گرفته نمی‌شود.

در بخشی از این مطلب همچنین آمده است:

" هرآنچه می خواهید در فولاد
باشگاه فولاد که در لیگ حال خوشی ندارد، هوای رسانه اینترنتی‌اش را داشته است تا جایی که در رده‌های ابتدایی جدول تیم‌های وب‌شناس قرار می گیرد. شما نه تنها اخبار فولاد بلکه بسیاری از آنچه از لیگ برتر می خواهید را در این سایت خواهید یافت و البته این امکان را دارید که گزینه "فقط ‌بازی های فولاد" را فعال سازید.در این سایت گل، پاس گل، کارت‌های رنگین بازیکنان را پیدا می کنید در گالری هم ویدئو و عکس و البته فایل‌های صوتی سرود رسمی باشگاه فولاد را در دو ورژن جدید و قدیمی. احترام فولاد به هوادارنش تا اندازه‌ایست که نظرات برگزیده را مدام نمایش بدهد و فعال ترین هوادارانش را معرفی کند؛ ارتباطی که شاید اگر بیشتر از اینها دوطرفه شود این باشگاه بتواند از بحران کنونی اش عبور کند.
فولاد تقریبا تنها تیمی‌است که گزینه انگلیسی زبان شدن سایتش کار می کند و بسیار جلوتر از سایر تیم‌ها قرار می گیرد. تنها شاید کشیدن دستی دوباره به سر و گوش طراحی سایت و خوانایی بیشتر، آن را بیش از پیش موفق نشان دهد."

لازم به ذکر است؛ مدیریت سایت باشگاه فولاد خوزستان و سایت کانون هواداران باشگاه فولاد به عنوان تنها رسانه های رسمی این باشگاه بر عهده محمد رضایی می باشد.


برای مشاهده مشروح گزارش فوق بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

مائده
سه شنبه 10 شهریور 1394 11:22 PM
ایووول..واای خیلی وقته نیومده بودم سایت!!! :))))

سعید رکنی از شوش
سه شنبه 10 شهریور 1394 10:01 PM
فولاد همیشه باید اول و میان برترین ها باشد...

اسحاق
سه شنبه 10 شهریور 1394 7:30 PM
امیدوارم روزی تیم فولاددرمیان برترین ها باشد

توفیق
سه شنبه 10 شهریور 1394 6:36 PM
افتخار خوبیه ولی چند وقتیه طراحی سایت تغییر نکرده الگو برداری از سایت باشگاه های اروپایی میتونه مفید و جالب باشه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---