1403/01/10
16:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 11 مرداد 1396 10:18

پورموسوی در نشست خبری:

می‌خواهم فولادی منسجم و محکم بسازم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌خواهد از این تیم اهوازی تیمی منسجم و محکم بسازد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - نفت تهران، اظهار داشت: ما به مشکلات نفت تهران توجه نمی‌کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که فردا اولین برد خانگی‌مان را به دست بیاوریم.
وی در ادامه افزود:  نفت تهران تیمی قابل احترام است. ما فردا میزبان نفتی‌ها هستیم و سعی می‌کنیم با دستی پر از زمین بازی خارج شویم، اما این را هم می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم. امیدوارم با جوانانی که داریم، بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. ما برای بازی فردا چند بازیکن مصدوم هم داریم، اما می‌خواهیم با یک تیم جوان و بومی وارد زمین شویم. من به بازیکنان جوان تیمم اعتماد دارم و می‌دانم که بازیکنانم از پس کارهایی که به آنها سپردم، بر می‌آیند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا امسال می‌توانیم تیم شما را مدعی بدانیم، گفت: من هیچ قول و قراری با مسئولان باشگاه فولاد نداشته‌ام. ما به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیا نبوده و نیستیم. فقط می‌خواهیم حضور شایسته‌ای در لیگ هفدهم داشته باشیم.

پورموسوی از هواداران تیم فولاد تشکر کرد و یادآور شد: ما در حال حاضر به دو هافبک و یک مهاجم نوک نیاز داریم. البته بازیکنانی که داریم بازیکنان خوبی هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. هواداران هم در این کار به بازیکنان کمک می‌کنند. از هوادارانی هم که در این گرمای هوای اهواز به ورزشگاه می‌آیند، تشکر می‌کنم. آنها انرژی خاصی به بچه‌های خودشان می‌دهند. من به اینجا آمدم تا فولادی بسازم که منسجم و محکم باشد. همچین می‌خواهم فولاد خوزستان از نظر بازیکن‌سازی در کشور برتر باشد. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی در واکنش به ادعای یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مربی بدنساز تیم فولاد خوزستان قوی نیست و فولادی‌ها به همین خاطر بازیکنان مصدوم زیادی دارند، خاطرنشان کرد: سه نفر از هفت مصدوم ما از ناحیه پا مصدوم شده‌اند. مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و پیش می‌آید. سینا مؤیدی بازیکن ماست که در تیم امید توپ می‌زند. الان او هم مصدوم شده، اما مصدومیتش هیچ ربطی به مربی بدنساز فولاد ندارد. من این مربی بدنساز را انتخاب کردم و هیچ مشکلی با او نداریم. در کل از مجموعه بازیکنان و کادر فنی که انتخاب کردم رضایت کامل دارم. ما یکدل هستیم که با کسب نتایجی خوب دل مردم اهواز را شاد کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 18 مرداد 1396 7:17 PM
سلام:آقای پورموسوی.چرادنبال مهاجم نوک هستید؟؟ مگه کی شمس چی کم داره .نیمه دوم اوردینش تو زمین .گل هم زد بنطرمن همین کی شمس را دربازی با سیاه ج .90 دقیقه بازی بدید. حتما گل میزنه. کی شمس مهاجمی باهوش سرعتی وفرصت طلب است وبهترین گزینه برا مهاجم نوک یا همون وسط است.امتحان کنید ضرری نداره.

منصور
یک شنبه 15 مرداد 1396 4:59 PM
سلام: پیشنهاد: نطر بنده.وقتی تیم مثلا دقیقه 60 کل میزند.برای حفط نتیجه نه ضد فوتبال ونه دفاع مطلق.دراین 30 دقبقه درصد مالکیت را نسبت به قبل کل زیاد کنید مثلا مالکیت 60% .مالکیت بالا هم فقط با پاس دادن های بالا بدست میاید .30 دقیقه -ده تا 3 دقیقه است.درهر 3دقیقه .2 دقیقه مالک توپ باشبد.با دفاع تیمی خوب اون 1دقیقه هم برا حریف بی ثمر میشه.

وحید چراغی
پنج شنبه 12 مرداد 1396 1:30 PM
ما هم مثل شما امیدواریم انشالله بتونین

مهدی چنانی
پنج شنبه 12 مرداد 1396 4:41 AM
آقای پورموسوی لطفا تیم را کاملا حجومی به میدان بفرست و به بازیکنان بگو که این دیدار یک فینال است و باید از همان دقیقهء اول با تمام توان حمله کنند و هیچ وقت عقب نشینی نکنند و فقط و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان بروند که این سه امتیاز از نظر روحی و جدولی خیلی میتواند به بازیکنان کمک بکند.بازیکنان باید با اعتماد به نفس بالا بازی بکنند.خواهش می کنیم منتظر نیم فصل نباشید و تمام تلاشتان را برای جذب یک مهاجم نوک خوب و یک مدافع میانی خوب انجام دهید بازیکنانی مانند امیر ارسلان مطهری و احمد آل نعمه.

منصور
چهارشنبه 11 مرداد 1396 11:25 PM
سلام: آقای پور موسوی چرا دنبال سهمیه نیستید؟ یعنی بدنبال جایگاه دهم هستید وحفظ فولاد درلیگ برتر.دستتون درد نکنه .بله توفوتبال قول دادن به جایگاه مشخصی قابل قبول نیست.اقلا بگید دوست داریم سهمیه بگیریم.با میشه یانمیشه .نه اینکه بگید دنبال سهمیه نبوده ونیستیم.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---