1403/01/10
3:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 22 اسفند 1397 9:43

ایمان مبعلی مطرح کرد:

فولاد خوزستان خانه اول و آخر من است

ایمان مبعلی بازیکن و ستاره سالیان نه چندان دور فولادخوزستان که این روزها در کسوت مربی روی نیمکت این تیم می نشیند، می گوید در فوتبال به هرآنچه رسیده از این باشگاه بوده و خود را یک فولادی می داند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایمان مبعلی در خصوص مطلبی که از وی در سایت  «ورزش ۳» درج شده می‌گوید: بنده خیلی کم مصاحبه می کنم، اما با درخواست برنامه ٩٠ خودم را متقاعد کردم که با توجه به بازتاب خداحافظی در ورزشگاه غدیر، یادی از گذشته کنم و مروری بر کارنامه فوتبالی ام داشته باشم. البته بعد از این مصاحبه جنجال‌هایی بین هواداران سرخابی شکل گرفت تا اینکه اعلام کردم بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، استقلال را دوست دارم.

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: ظهر امروز البته متوجه شدم که این صحبت ها به خوبی منتشر نشده و جا دارد از این طریق بگویم که من هرچه دارم از فولاد و هوادارانش است و مانند همان روزهایی که عاشقانه در گرما و سرما با پیراهن فولاد خوزستان در مستطیل سبز تلاش می کردم، اکنون به لطف خداوند کار مربیگری را در فولاد شروع کرده ام. من در این باشگاه فوتبال حرفه ای را استارت زدم، جام قهرمانی را بالای سر بردم، به تیم ملی رفتم و لژیونر شدم. به همین دلیل فولاد را خانه اول و آخر خودم می دانم.

وی همچنین در خصوص دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اظهار داشت: بازیکنان ما توانایی بسیار بالایی دارند، آنها در تبریز تراکتور را شکست دادند و پرسپولیس را شکست دادند و اینبار هم برای ۳ امتیاز هم قسم شده اند. با توجه به اینکه برای اولین بار در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بازی می کنیم، جو بسیار خوبی در تیم حاکم شده و انشالله با حمایت پرشور هواداران یک روز بسیار خوب را در این ورزشگاه ثبت می کنیم.


ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---