FooladFc.ir
منصوریان: من اگر ۱۰ قدم از هواداران ببینم، هزار قدم جلو می‌آیم
از بازیکنانم تشکر می کنم که ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر تلاش کردند

سرمربی فولاد خوزستان با تشکر از بازیکنانش تشکر کرد که ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر مقابل نفت آبادان تلاش کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان بامداد پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به تیم خوب نفت آبادان و دوست خوبم عبدالله ویسی تبریک می‌گویم، اما از هواداران آبادانی بسیار ناراحت هستم. وی افزود: آخر بازی می‌خواستم سمت هواداران آبادانی بروم و برایشان دست تکان دهم اما با توهینی که به من کردند، خستگی ۲ سال پیش را بر تنم گذاشتند. سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر قرار باشد زحمات ما در آبادان دیده نشود، یک بدعت بد برای فوتبال خوزستان است؛ امروز با آغوش باز پذیرای تیم نفت آبادان بودیم و حتی به رختکن این تیم‌ رفتم اما این رسم مشتی‌گری و معرفت نبود.
وی افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم که ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر تلاش کردند حتی می‌توانستیم در دقایق آخر به گل هم برسیم که این امر محقق نشد.
سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: در صحنه گل اول فکر می‌کنم توپ به دست بازیکن حریف خورد که از چشم داور دور ماند اما با این وجود به بیژن حیدری تبریک گفتم و معتقدم در خصوص مردود اعلام کردن گل نفت، جسارت به خرج داد.
وی افزود: امیدوارم که VAR هر چه زودتر وارد فوتبال ایران شود و داوران از این ابزار کمک‌ بگیرند.
منصوریان با بیان اینکه از حال و هوای خودم در خوزستان رضایت ندارم‌، گفت: در مورد هوادار خودمان صحبتی ندارم اما از هواداران نفت بیشتر انتظار داشتم.
وی ضمن قدردانی از یگان ویژه حاضر در ورزشگاه که با خاطیان برخورد کرد، افزود: متاسفانه از فاصله ۲ متری به من فحاشی کردند و تمرکز کادر فنی و تیم ما را به هم زدند؛ احساس می‌کنم تیم ما در بازی خانگی غریب است به همین دلیل هیچ علاقه‌ای به بازی کردن در ورزشگاه خانگی نداریم.
وی در واکنش به این موضوع که فولاد امروز به حواشی باخت، افزود: کار کردن در این ورزشگاه صبر ایوب می‌خواهد! من اگر ۱۰ قدم از هواداران ببینم، هزار قدم جلو می‌آیم.

کد خبر : 11165 - پنج شنبه 26 مرداد 1402 - 11:53
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است