FooladFc.ir
اطلاعیه کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان
با هم حماسه می‌آفرینیم

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیریت کانون هواداران در فاصله کوتاه تا مسابقه بعدی فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال خطاب به طرفداران شریف و پرشور تیم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
در اطلاعیه‌ای مدیریت کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان آمده است:
"هواداران فهیم و خونگرم و مطالبه‌گر تیم فولاد خوزستان، همراهان همیشگی و دل نگران و دلسوز  تیم خوب و صاحب‌نام خوزستان.
الحق و الانصاف که بدون حضور شما عزیزان و نبود حمایت‌تان روی سکوهای فولادی در این سالهای متمادی و در جای‌جای میهن عزیزمان در سرما و گرما و با هزاران سختی ، ادامه حیات تیم خوب و پر طرفدار فولاد خوزستان امکان‌پذیر نبوده است. هوادارانی که دور از هر گونه تنش، خالصانه و عاشقانه همیشه نگران این تیم بوده و به راه‌های مختلف مطالبه‌گر همیشگی بوده‌اند.
ضمن تشکر فراوان و قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، جناب دکتر ابراهیمی و همکاران‌شان و کلیه پرسنل زحمتکش شرکت فولاد در جهت حمایت از تیم و شادی دل اقشار مختلف هواداران خوزستانی و اهوازی عزیز، از شما طرفداران عزیز خواهشمندیم همانند گذشته‌ها که در حمایت از این تیم سنگ تمام گذاشته و با جان و دل روی سکوها همیشه حاضر بوده‌اید، برای این چند بازی خانگی پایانی نیز همه با هم ، یکصدا و یکدست دوباره حماسه‌ای بزرگ و بیاد ماندنی بیافرینیم تا انشاالله این تیم سالم به سر منزل مقصود برسد. گرچه مطالبه‌گری ما برای داشتن تیمی قوی و مستحکم و در خور نام بزرگ فولاد خوزستان برای فصل آینده همچنان به قوت خود باقی است و انشاالله مدیریت محترم باشگاه نیز به این امر توجه خاص خواهند داشت. به امید حضور پرشور و فولادین شما عزیزان و پیروزی‌ها و موفقیت‌های تیم فولاد خوزستان.

این تیم شیران است، یا علی مدد
فولاد خوزستان است، یا علی مدد"

کد خبر : 11381 - سه شنبه 28 فروردین 1403 - 22:16
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است