1403/01/10
2:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 21 تیر 1400 12:28

توضیحات مدیر حقوقی باشگاه در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف نیا در این رابطه اظهار داشت: در چند روز گذشته بعد از مصاحبه جناب آقای آذری مدیرعامل محترم در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد، برداشت های اشتباهی در فضای مجازی صورت گرفته که به دلیل مرتفع شدن نگرانی هواداران واقعی فولاد به عرض می رساند که در تابستان گذشته بعد از عقد قرارداد با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان گذشته مورد نیاز تیم، رای کمیته محترم استیناف مبنی بر بسته بودن دوپنجره باشگاه فولاد صادر شد که با اعاده دادرسی از سوی واحد حقوقی و کمک های بی دریغ آقای دکتر آذری، محدودیت نقل و انتقالات باشگاه نیم فصل به تعویق افتاد و با احتساب نیم فصل گذشته، در نقل و انتقالات تابستانی آینده (فصل 1401-1400) محرومیت نقل و انتقالاتی فولاد به پایان خواهد رسید.
مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: محرومیت باشگاه فولاد در پرونده محمد بلبلی از جنبه خصوصی جرم یعنی جبران خسارت مالی، ۳۰۰میلیون تومان از سوی کمیته محترم وضعیت بازیکنان صادر شد و با ارسال لایحه و دفاع از سوی واحد حقوقی باشگاه،این جریمه در کمیته استیناف به ۵۰میلیون تومان تقلیل یافت اما از جهت جنبه عمومی تخلف، دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد که با طرح لایحه بسیار کامل از سوی واحد حقوقی باشگاه، پرونده به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارجاع و  تا تاریخ ۳۰جولای رای مذکور صادر می گردد.
عارف نیا با بیان اینکه به دلیل باز بودن پرونده در CAS و قوانین فیفا، امکان ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص فراهم نمی باشد، اظهار داشت: گاهاً مشاهده شده که برخی افراد در فضای رسانه ای دیدگاه های شخصی خود را در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و سایر مباحث مطرح کرده اند، لذا از هواداران عزیز فولاد و اصحاب رسانه خواهشمندیم که اخبار رسمی را تنها از طریق سایت و رسانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان دنبال کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---