1403/01/31
10:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 28 تیر 1400 13:9

تهامی پس از انتصاب به عنوان مشاور عالی فوتبال باشگاه فولاد:

خوشحالم که بالاخره یک نفر برای پیشکسوت ارزش قائل شد

سید ابراهیم تهامی در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان و استفاده از تجربیات گرانبهای علمی و تجربی آنان، به عنوان مشاور عالی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، سید ابراهیم تهامی در گفت وگو با رسانه باشگاه در این رابطه اظهار داشت: ابتدا باید از آقای نکونام تشکر کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی داشته باشم. همچنین یک تشکر ویژه از آقای آذری، مدیرعامل محترم باشگاه دارم که زحمات زیادی برای فولاد و فوتبال خوزستان کشیده‌اند و نتایج این دو فصل اخیر فولاد در رده‌های مختلف گواه آن است.
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و عضو سابق باشگاه فولاد خوزستان همچنین در خصوص حضورش در این باشگاه، گفت: خوشحالم که بالاخره یک نفر برای پیشکسوت ارزش قائل شد و کمکی به این قشر کرده است. البته این مورد قبلا با حضور آقای آذری در باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به سیاست شده و حضور سید محمد علوی، حسین کعبی، ناجی بداوی، عزیز فریسات، میثم سلیمانی، لفته حمیدی، محمد عارف نیا و... از اقدامات قابل تحسین ایشان است.
تهامی با تقدیر از سیاست حمایتی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به پیشکسوتان فوتبال، اظهار داشت: ای کاش همه مدیرهای ورزش استان اینگونه فکر می‌کردند و از پتانسیل پیشکسوتان فوتبال بهره می بردند. آقای آذری را از خودمان می‌دانم اما دوست داشتم این اقدام در سال های گذشته و قبل از مدیریت ایشان انجام می‌شد که متاسفانه نشد. طی این سالیان از دوستان و هم‌استانیانم انتظار کمک داشتم اما متاسفانه هیچ اقدامی نکردند. وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان مسیر خودش را می‌رود و در اینجا نشان داده‌اند که بازی فقط برد و ورزش در مستطیل سبز نیست، بعضی اقدامات و فعالیت‌هایی در باشگاه فولاد انجام می‌شود که نشان داده باشگاه فولاد یک قهرمان واقعی است.
تهامی در انتها گفت: ان‌شاءالله این حضور ما باعث موفقیت برای باشگاه بزرگ فولاد باشد، وظیفه همه ما پیشکسوتان، هواداران و بزرگان فوتبال این است که از فولاد حمایت کنیم تا با همدلی و غیرت بچه ها و علم کادرفنی بتوانیم شادی‌ها را جشن بگیریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---