1403/01/31
5:34
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 05 مهر 1400 14:19

بداوی: فرصت خوبی برای بازیکنان آکادمی فراهم شده است

مربی تیم فولادخوزستان می‌گوید بازیکنان آکادمی فرصت خوبی برای نمایش توانایی‌های خود خواهند داشت.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، علی بداوی مربی تیم فولادخوزستان در گفت و گو با رسانه باشگاه در خصوص دو اردوی تیم فولاد در کردان و تهران گفت: دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم، تفکرات کادرفنی نسبت به فصل قبل تغییر کرده و نیاز بود که این دو اردو برگزار شود. خوشبختانه با مساعدت آقای گرشاسبی و دیگر اعضای هیات مدیره همه امکانات برای تیم فراهم شده بود تا این دو اردوی خوب به صورت عالی برگزار شود. پنجره تیم ما متاسفانه هنوز بسته است و ما بازیکنان جوان زیادی از تیم‌های آکادمی به اردو اضافه کردیم تا بتوانیم بهترین‌ها را نگه داریم و البته دیگر بازیکنان جوان آکادمی این فرصت را دارند تا با درخشش به تیم بزرگسالان بیایند و بتوانند راه موفقیت را طی کنند.

وی افزود: فکر می‌کنم پنجره بسته یک فرصت خوب برای بازیکنان جوان ما باشد تا ارزش‌های خود را نشان بدهند و کادرفنی نگاه مثبتی به جوانان و بازیکنان آکادمی دارد که بتوانند با تیم بزرگسالان همراه شوند و آینده خوبی هم برای خود و هم برای تیم بسازند. بازیکنان اصلی تیم ما از فصل قبل با نظر آقای ویسی و تلاش آقای گرشاسبی و هیات مدیره مانده‌اند و فکر می‌کنم همه آماده یک فصل خوب هستیم.

مربی تیم فولاد افزود: راستش را بخواهید در بازی‌های دوستانه کادرفنی به دنبال نتیجه و برد نبود، هیچ دیداری تمام بازیکنان اصلی را باهم به میدان نفرستادیم چرا که می‌خواستیم بازیکنان کم کم با تفکرات تیم آشنا شوند و البته فرصت به جوانان بدهیم. چند بازیکن تیم نیز در اردوی کردان غایب بودند و در اردوی تهران اضافه شدند، همین موضوع باعث شد تا کمی دیرتر با تفکرات کادرفنی هماهنگ شوند.
وی در انتها گفت: آقای ویسی سرمایه فوتبال خوزستان به حساب می‌آید و با فولاد و استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده است. امسال هم ان‌شاءالله همه در تلاش هستیم تا یک تیم خوب برای مسابقات آماده کنیم تا نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی و برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. مطمئنیم که هواداران به مانند همیشه در کنار تیم خواهند بود و تیم را حمایت خواهند کرد تا بتوانیم باعث شادی آن‌ها شویم.

گفتنی است با پایان دومین اردوی تیم فولاد در تهران، تمرینات شاگردان ویسی از روز سه‌شنبه در زمین تمرین باشگاه فولاد خوزستان آغاز خواهد شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---