1403/01/10
5:19
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 15 خرداد 1401 16:38

در پایان رقابت های لیگ برتر؛

تقدیر گرشاسبی از حمایت های صورت گرفته از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پیامی از حمایت های صورت گرفته از این باشگاه در رقابت های فصل 1401-1400فوتبال کشور تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پیام حمیدرضا گرشاسبی آمده است:

" هواداران عزیز، به راستی شما صاحبان اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد هستید.
فصل گذشته را با تمام فراز و نشیب هایش با هم پشت سر گذاشتیم. فصلی که لحظه ورودم به آن مصادف بود با پنجره بسته و محرومیت از نقل و انتقالات در همه رده های سنی (از نونهالان تا بزرگسالان)، جدا شدن 4 بازیکن ملی‌پوش و کلیدی تیم و پیوستن آنها به تیم های دیگر، پایان قرارداد سرمربی، کادر فنی، اجرایی، خدماتی و همچنین اتمام قرارداد 17 بازیکن اصلی تیم. با این وضعیت قبول مسئولیت کردم تا خدمتگزار شما عزیزان باشم.
یادتان می آید که برخی از صاحب نظران و کارشناسان به دلیل جدا شدن اکثر بازیکنان و محرومیت از جذب بازیکن جدید احتمال می دادند که فولاد وارد بحران شده و حتی سقوط تیم به دسته پایین تر را عنوان می کردند؟
 اما به لطف خداوند متعال با همت و حمایت های هیئت مدیره شرکت فولاد به ویژه مدیرعامل شرکت آقای مهندس ابراهیمی و هیئت مدیره باشگاه فولاد، تلاش و سخت کوشی کادر فنی و اعضای تیم بزرگسالان و همراهی شما هواداران عزیز؛ فصل را با صعود از رده یازدهم به پنجم در رقابت های لیگ برتر، قهرمانی در سوپرجام و درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با سر گروهی و صعود به دور یک هشتم نهایی پشت سرگذاشتیم.
از این رو بر خود لازم می دانم در نهایت ادب و احترام از همه هواداران عزیز و کانون هواداران باشگاه به ویژه آنهایی که در بحران ها و سختی ها با حضورشان، پیام هایشان و پیشنهادات شان یاری دهنده ما بوده و همچنین عزیزانی که با انتقاد هایشان و ... به ما هشدار دادند، نهایت تشکر و قدردانی را نمایم.
 همه باید بدانیم فولادِ خوزستان، سخت و آب دیده است و این شخصیت را دارد که در فوتبال کشور آقایی و افتخار آفرینی کند.
 امیدوارم فصل جدید را نیز با حمایت های همیشگی دوست داران فولاد و با تلاش همکارانم در این مجموعه، در نهایت عاقبت بخیری، اخلاق مدارانه و با افتخاراتی بزرگ به پایان برسانیم. بدانید که همیشه خداوند ناظر و حاضر بر اعمال ماست.
حمیدرضا گرشاسبی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان"

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---