1403/02/07
14:25
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 22:59

حسین فرکی:

در فصل آینده تیم مان را حفظ می‌کنیم

سرمربی تیم فولادخوزستان مي‌گويد صحبتي درخصوص اين‌كه جزو گزينه‌هاي هدايت تيم پرسپوليس است، ندارد و براي پاسخ به باشگاه فولاد هم تا انجام دو بازي پيش روي تيمش در ليگ قهرمانان آسيا، فرصت خواسته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  حسین فرکی در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: هیچ صحبتی درباره این‌که گفته می‌شود من از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس هستم، ندارم. فقط می‌توانم به این موضوع اشاره کنم که من درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستم و تا وضعیت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشود و شرایطم از نظر عمل جراحی برایم مشخص نشود، هیچ تصمیمی نخواهم گرفت.

وی ادامه داد: به هر حال من هم این موضوع را که از گزینه های هدایت پرسپولیس هستم، شنیده ام ولي به این صورت نبوده است که پیشنهادی از این باشگاه داشته باشم. در کل فعلا حواس من به دو بازی‌مان در مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا است.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره زمان عمل جراحی‌اش گفت: احتمالا اوایل خردادماه انجام خواهد شد و با پزشکم نیز هماهنگ شده است.
وي با بیان این‌که منطقی نیست که تصمیمم را درباره ماندن یا نماندن در فولاد پس از عمل جراحی‌ام اعلام کنم، عنوان کرد: منطقی نیست تا آن زمان صبر کنیم؛ چرا که زمان از دست می‌رود و قرار هم نیست که فعالیتي نداشته باشيم. پزشکم نيز طول درمانم را چهار هفته پیش‌بینی کرده است.
فرکی گفت: من صحبت‌هایم را باشگاه کرده ام و آن‌ها کاملا در جریان هستند و از آن‌ها فرصت خواسته‌ام تا به من اجازه دهند کمی برای کارم تمرکز داشته باشم. همان طور که قبلا گفتم باید کمی با خودم برای تصمیم گیری کلنجار بروم. امیدوارم در مجموع همه چیز خوب پیش برود.

وی در پاسخ به اين پرسش كه آيا فرصت شما از باشگاه تا بعد از بازي برگشت با السد است؟ توضیح داد: بله، انشاالله تا آن موقع وضعیت پایم را با پزشکم بررسی می کنم. به هر حال من باید وضعیتم را روشن کنم تا باشگاه تکلیف خود را بداند و یا همکارانم در تاریخ مشخصی کار خود را آغاز کنند.فرکی همچنين در پاسخ به این سوال که آيا برای سرمربي‌گري در فصل آينده اولویت‌تان با فولاد است يا خیر؟ عنوان کرد: سعی می‌کنم همه چیز را در نظر بگیرم؛ چرا که چند موضوع است که کار من را برای تصمیم‌گیری سخت کرده است و به همین دلیل است که فرصت خواسته‌ام. درست است كه من هم مشکلاتی دارم ولی نمی توانم از بسیاری از مسايل مانند مردم خوزستان، باشگاه فولاد و شاگردانم، بی‌تفاوت بگذرم.

وی در اين خصوص كه فصل نقل و انتقالات از دو سه روز ديگر آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد نه شما و نه باشگاه فولاد نمی توانید فرصت را از دست بدهید، گفت: بله، همینطور است. البته ما خیلی عجله هم نداریم چرا که اگر من بمانم تیم مان را حفظ می‌کنیم و از بابت کار خودمان مشکل نداریم. وی در ارزیابی‌اش از تیم السد بیان کرد: کار این تیم را با توجه به بازی‌هایی که در مرحله گروهی داشت، دنبال می‌کردیم. فیلم بازی های آن را در اختیار داریم و بر همین اساس کارمان را انجام می‌دهیم. به هر حال شناخت کاملی از این تیم داریم اما بيشتر باید به فکر کار خودمان باشیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

احمد از اندیمشک
شنبه 13 اردیبهشت 1393 3:31 AM
به نظر من اگه فولاد همین تیمشو حفظ کنه ودو سه تا بازیکن خوب بگیره شانس اول فهرمانی در آسیا و فصل آینده است

ابومهند
جمعه 12 اردیبهشت 1393 11:07 PM
فولاد گومشدشو پیدا کرد سالهاست که فولاد چنین مربی به خود ندیده از مسئولان باشگاه انتظار داریم به عنوان هوادار باشگاه بزگ فولاد خوزستان که آقای فرکی را در این تیم نگه دارن آقای فرکی از جنابعالی انتظار داریم که در باشگاه باشید چرا که مربی اخلاق مداری مثل شما نیاز واقعی باشگاه است ما هم هواداران پشتیبان شما هستیم با قوت به کارتون ادامه بدین. در طول سیزده دروه لیگ برترقشنگترین ولذت بخشترین وپاک ترین قهرمانی را فولاد کسب کرد و اینها مدیون کار وتلاش کادر فنی ، مسئولین باشگاهوسایر عزیران است

مهدی
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 2:08 PM
کاوه رضایی بازیکن خیلی خوبیه فولادی هم هست قبل از اینکه جذب دیگر باشگاهه بشه جذبش کنید

مصطفی از شوشتر
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 1:00 PM
اگه رضا نوروزی به فولاد برگرده خیلی عالی میشه.رضا هم بچه خوزستانه و هم اینکه توانایی خیلی زیادی داره و دو فصل پیش با 24 گل در فولاد تونست آقای گل بشه.در ضمن مهاجم خیلی خوبیه و با قد و قامت بلند تواناییی سرزنی هم داره.

سینا از شوشتر
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 2:03:39 PM
بعید می دونم برگرده رابطش یه جورایی با فولاد شکرآبه
رضا
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 2:40:22 PM
نوروزی بازیکن پرتوقعیه . اگر یک نیم فصل صبر می کرد و مصدومیتش برطرف می شد به فولاد بر می گشت.
فولادیهای دزفول
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 10:45 AM
امیدوارم که بمونه. فرکی♥

سینا از شوشتر
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1393 2:05:14 PM
من میگم میمونه
 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---