1403/02/08
17:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 28 اسفند 1402 8:26

ویسی: مردم عادت ندارند فولاد را پایین جدول ببینند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مردم عادت ندارند فولاد را در اینجای جدول ببینند و اکنون در استرس بسیار بدی هستند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی، سرمربی جدید فولاد در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان که در هفته بیست و یکم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی حساس و مهمی برای دو تیم بود. به هر حال تیم‌های خوزستانی در پایین جدول برای امتیاز جمع کردن دست و پا می‌زنند.

وی ادامه داد: به هر حال داربی بود و تیم‌ها در این شرایط برای گل نخوردن و بردن بازی می‌کنند. ما هم گل نخوردیم ولی متاسفانه برنده هم نشدیم. نیمه اول بسیار زیبا بود اما در نیمه دوم هر دو تیم محتاط بازی کردند و فقط نیم نگاهی به بردن داشتند. می‌توانستیم با شهامت‌تر بازی کنیم اما نباختن در داربی و گرفتن یک امتیاز در شرایطی که فولاد به این جایگاه جدول عادت ندارد، خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان در بازی خانگی‌اش با یک روحیه بسیار مناسب حاضر شده بود و به نظرم این تیم نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده است. ما هم شناخت نصف و نیمه نسبت به این تیم داشتیم و یک امتیاز در این دیدار خارج از خانه برای ما خوب بود.

ویسی بیان کرد: کل مردم عادت ندارند فولاد را پایین جدول ببینند و اکنون در استرس بسیار بدی هستیم. البته استرس مردم باید برای گرفتن سهمیه آسیایی باشد. دو، سه سالی است که اوضاع فولاد مناسب نیست و امیدوارم آینده به صورتی باشد که مردم به فولاد، استقلال خوزستان و صنعت ببالند. باید تلاش بیشتری کنیم تا جایگاهمان بهتر باشد. البته امسال گذشت. احتمالاً اتفاقات خوب از فصل آینده رقم خواهد رقم خورد.
او در پاسخ به این سوال که چرا مردم خوزستان از داربی استقبال خوبی نداشتند؟ گفت: علت این است که سه تیم خوزستانی در پایین جدول هستند و دست و پا می‌زنند که نیفتند و متاسفانه مردم از این وضعیت راضی نیستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت شما در فولاد به چه صورت خواهد بود؟ بیان کرد: من ۹ بازی دیگر در فولاد هستم و باید ببینم خدا چه می‌خواهد.
ویسی در پاسخ به این سوال که دستیاران شما در تیم خواهند ماند؟ خاطرنشان کرد: تغییرات همیشه خوب نیست. دستیاران من بچه‌های خوزستان هستند و من مربی و همبازی آنها بودم. خوب نیست دست به تغییرات زیادی بزنم، البته فردا جلسه در باشگاه داریم و باید ببینیم اتفاقات به چه صورت رقم می‌خورد و فکر می‌کنم همراه ما باشند.

 او عنوان کرد: متاسفانه سه باری که به تیم‌های خوزستانی بازگشته‌ام برای نیفتادن تیم‌هایمان جنگیده‌ام و اکنون هم در فولاد فقط باید امتیاز بگیریم که نیفتیم. به زیبا بازی کردن به ما امتیاز نمی‌دهند استقلال خوزستان در نیم فصل اول در تمام بازی‌هایش زیبا بازی کرد اما باخت اما اکنون بهتر شده است و امتیاز هم جمع می‌کند.
ویسی در پاسخ به این سوال که دفعه قبل که سرمربی فولاد بودید با دلخوری این تیم را ترک کردید، به نظر برخی بر این بود که شما به ناحق کنار گذاشته شدید آیا این بار انگیزه جبران دارید یا هدف دیگری را دنبال می‌کنید؟ گفت: اگر به ناحق جدا شدم بقیه باید جبران کنند و اگر به حق جدا شدم جبران خواهم کرد. سه باری که برگشتم برای حفظ تیم‌های خوزستانی بوده است. من تمام وجودم را می‌گذارم که سهمیه تیم‌های خوزستانی حفظ شوند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---