1403/01/31
20:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 5:20

از رسانه ها:

آکادمی فولاد؛ الگوی برتر فوتبال ایران

سایت خوزنیوز در مطلبی به قلم علی بلمچی نوشته است:  موفقیت هر مجموعه ای در هر زمینه ای مرهون برنامه ها و راهبردهای مدیریت آن مجموعه است. چندی پیش شهروندان خوزستان دوباره آنچنان شادی کردند که بعید می دانم خبر احداث کارخانه یا هر اقدام دیگر اقتصادی یا اجتماعی بتواند چنین شادی و شور مردم بویژه جوانان را فراهم نماید.به راه افتادن کارناوال شادی در شهر های خوزستان علی الخصوص در اهواز و مسجدسلیمان تاکید مجددی بر عمق تاثیر ورزش مهیج و زیبای فوتبال بود.

تیم شایسته نفت مسجدسلیمان با راهیابی به لیگ برتر؛استان خوزستان را پس ازتهران دارای بیشترین سهمیه کرد که البته برای استان فوتبال خیز خوزستان غیر از این شایسته نیست و یک هفته پس از آن انتظار ده ساله خوزستان درسروری بر فوتبال ایران توسط فولاد برای بار دوم به پایان رسید و تیم کم حاشیه ، بابرنامه ،کم نوسان و هدفمند فولاد خوزستان با شایستگی  هر چه تمام تر جام قهرمانی  را بالای سر برد.

آکادمی فولاد به رهبری بزرگ مرد فوتبال استان یعنی دهکردی کار بلد در همه سطوح چنان موفقیت هائی را رقم زد که به جرات می توان گفت درایران زمین بی نظیر است قهرمانی ، نایب قهرمانی و جزء سه سیستم بودن اول هه رده های سنی لیگ های کشورمصداق بارز این ادعاست. گو اینکه متاسفانه درباره موفقیت ها و دستاوردهای درخشان تیم های پایه فولاد اطلاع رسانی مناسب و شایسته ای صورت نگرفته و مورد بی مهری غیر قابل توجیهی از سوی همه رسانه های دیداری و شنیداری مکتوب و مجازی قرار گرفت. امری که می تواند صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را بر روحیه و آینده کوچک مردان بزرگ فوتبال آکادمی فولاد به عنوان سرمایه های اصلی فوتبال خوزستان وکشور وارد نماید.

به هرروی امروزه توقع فوتبال استان خوزستان پس از پیروزیهای اخیر بالارفته و انتظار فتح قله های بالاتری همچون قهرمانی باشگاه های آسیا در دل و جان مردم فوتبال دوست خوزستان شکل گرفته و این مسئولیت تیم فولاد خوزستان را دو چندان می سازد.

 الگوی آکادمی فولاد خوزستان با سرمایه گذاری بلند مدت و مناسب بر روی تمامی رده های فولاد کشوربه الگوئی موفق برای سایر باشگاه ها  و تیم های استان و کشور مبدل شده است. وجود یک استراتژی و راهبرد دقیق  و علمی همچنین دور کردن تیم از حاشیه های ویرانگر و ایجاد فضایی مملو از آرامش  همراه با  همدلی و هماهنگی میان بازیکنان تیم ، نظارت دقیق و مستمر بر اجرای برنامه ها و تزریق عنصر مهم و تعیین کننده خود باوری و اعتماد بنفس  در روح و روان بازیکنان و شناسنامه دار کردن هواداران تیم که با حضور وتشویق های انگیزه بخششان موجبات تلاش و پشتکار آنان را فراهم می ساخت از جمله مهمترین علل موفقیت تیم فولاد بود. هرچند نباید از سهم ناچیز پرورش یافتگان آکادمی فولاد در تیم بزرگسال آن غافل ماند و این نقد بر عملکرد دست اندرکاران تیم فولاد وارد است که چرا از تعداد بیشتری از سرمایه های جوان آکادمی در تیم بزرگسال  استفاده  نگردید و بیش از دوم سوم بازیکنان از خارج از آکادمی و تیم های پایه ها فولاد  دعوت و انتخاب شدند.

در پایان باید یک نکته دیگری که بعضا نیز مورد توجه رسانه های سراسری کشور قرار گرفت اشاره داشت و آن این بود که تیم فولاد خوزستان با این موفقیت بزرگ ثابت کرد می شود بدون برخورداری از فوق ستاره های میلیاردی نیز به بالا ترین مدارج پیشرفت و ترقی دست یافت دراین میان البته باید از حمایت و همراهی و همیاری همه مسئولین ، نمایندگان ، مردم و رسانه های  جمعی به عنوان یکی از بارزترین عوامل موفقیت تیم  فولاد خوزستان یاد کرد که باعث سربلندی دیگری برای خوزستان خسته از انواع محرومیت ها و مشکلات رقم بخورد و خوزستانی از ته دل بخندد، شادی کند و هورا بکشد و سر بلندانه و سرافرازنه فریاد پیروزی و سروری  را با صدا ی بلند بارها بارها سردهد.

منبع خبر : خوزنیوز

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

ناصر رحیمی فر
جمعه 16 آبان 1393 6:51 PM
تیم ما تو همه زمینه ها الگو شده

علی3351
یک شنبه 05 مرداد 1393 7:18 PM
باید الگو بشیم

علی
دوشنبه 26 خرداد 1393 9:33 AM
با سلام خدمت اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان می رسانم شما تیم خیلی خوبی دارید ممنومم

توفیق
پنج شنبه 01 خرداد 1393 9:52 PM
کاپیتان مارو باش ببین چقدربچس دل ما رنجیدنبخاتر رفتن بازیکنا بخاترابنک بفولادوخوزستان بی احترامی شوده خواهش میکنم جواب این حرفارا بدید هوادار

mohammad.fc
پنج شنبه 01 خرداد 1393 8:50 PM
این بچه (رحمانی)هیچی نبود فولاد ساختش پرورشش داد حالا میاد میگه فولاد چشمست استقلال دریاست بعد از این همه سال هنوز حرفه ای نشود خودشم خوب میدونه هیچ باشگاهی امکاناتو ارامش فولادو نداره بره اونجا هم بازیش نمیدن و هی التماس کنه بهش پولشو بدن ولی اینو بدونه اگر رفت اونجا خراب شد دیگه بخاد برگرده دیگه جای نو فولاد نداره

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---