1403/01/31
17:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

پنج شنبه 01 خرداد 1393 16:44

سخنی با هواداران؛

آکادمی بازیکن سازی فولاد خوزستان معدنی سرشار از بازیکنان مستعد و جویای نام است

محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان
باشگاه فولاد خوزستان در فصل 93-92 فوتبال باشگاهی کشور توانست بالاتر از هر باشگاه دیگر بایستد و رمز همه این موفقیت ها تنها تکیه بر اصول حرفه ای ورزش فوتبال و تکیه بر توان بازیکنان جوان خود است.


به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان در طول فصل گذشته با تکیه بر توان استعدادهای پرورش یافته مکتب خود علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، در رقابت با برخی باشگاه های پر زرق و برق که تنها به صرف داشتن منابع مالی بازیکنان گلچین شده فوتبال را به خدمت خود در می آورند به این جایگاه دست یافت و به همگان ثابت کرد که می توان با تکیه بر اصول قابل احترام فوتبال حرف هایی برای گفتن داشت.
این تیم در حالی بالاتر از 15 تیم دیگر لیگ قرار گرفت و شادی را برای فوتبال دوستان و فوتبالی های واقعی به ارمغان آورد که از نظر داشتن تعداد ستاره ها در قیاس با دیگر مدعیان در رده های پائین تر قرار داشته و قالب بازیکنانش از جوانان گمنامی بودند که تنها به واسطه سرمایه گذاری های این باشگاه به چهره هایی شناخته شده بدل گشته اند.

فولادمردان خوزستانی که امروز با نمایش قدرتشان بر قله فوتبال ایران ایستاده اند و عملکردی قابل توجه در لیگ آسیا داشته اند، در حالی سیزدهمین دوره از لیگ برتر را پایان یافته می بینند که در رقابت های پیش رو نیز باز هم با تکیه بر همین اصول سعی در تداوم افتخار آفرینی در فوتبال ایران و آسیا را دارند.فولاد خوزستان که برای دومین بار قهرمان ایران شده است، امسال نیز به عنوان نماینده فوتبال ایران در رقابت های آسیا حضور دارد و با تکیه بر توان بالای فنی موجود در این باشگاه، هواداران پرشور و مدیریت فوتبالی اش مطمئنا می تواند قدم های محکمتری نیز بردارد و چه بسا که اگر بازیکنان این تیم در فصل گذشته کمی بادقت بیشتر عمل می کردند، فولاد می توانست قاطعانه تر و زودتر قهرمانی را به ارمغان آورد.
به هر صورت هواداران پرشور باشگاه فولاد خوزستان از هم اکنون می توانند به آینده این تیم و باشگاه در مسیر پر پیچ و خم فوتبال ایران و آسیا خوشبین بوده و با ایمان به قدرت بازیکنان مستعد این خطه و همچنین توانایی بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان که در رده نخست باشگاه های ایران قرار دارند، یک فصل پربار دیگر را نظاره کنند.

در همین حال توان بالای باشگاه فولاد خوزستان را می توان این روزها به گونه ای دیگر مشاهده کرد؛ در حالی که فولاد خوزستان با آرامش کامل در حال تدارک دیدن و تجدید قوای خود است دیگر باشگاه های مطرح کشور در حال مذاکره با برخی از بازیکنان این باشگاه می باشند و این در حالی است که فولاد نشان داده است بر مبنای رسالت خود و شیوه مدیریت باشگاهی اش هیچگونه تکیه ای بر فرد و بازیکنان خاصی ندارد و از اینکه نیروهای پرورش یافته این باشگاه در دیگر تیم های ایران و حتی خارجی به فعالیت مشغول شوند، نه تنها به چشم یک تهدید نگاه نمی کند،بلکه این موضوع را یک عملکرد مثبت در چرخه پرورش بازیکنان باشگاه و یک فرصت ایده آل برای معرفی ستاره های آینده فولاد خوزستان می داند.

باشگاه فولاد خوزستان با داشتن تیم های حرفه ای در رده های پایه، با استفاده از دانش مربیان خارجی و بومی توانسته بازیکنان مطرحی مانند ایمان مبعلی، حسین کعبی، ابراهیم میرزاپور، جلال کاملی مفرد، بختیار رحمانی، پژمان منتظری،مهرداد جماعتی، امید خالدی،اسماعیل شریفات، آرش افشین، ایوب والی و... را به فوتبال ایران معرفی کند و اکنون نیز این باشگاه با داشتن ستاره های جوان و جویای نام باز هم با همان شیوه اصولی به فوتبال نگاه کرده و به این نوع باشگاهداری خود افتخار می کند.

در پایان باید گفت که فولاد گرچه کم ستاره ترین تیم ایران در ابتدای لیگ سیزدهم بوده و به دور از جنجال های رسانه ای و بمب ترکاندن های ابتدای فصل کارش را آغاز کرد، اما در پایان فصل این تیم با قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در جام باشگاه های آسیا ثابت کرد که همه بازیکن های آن یک ستاره واقعی هستند.

گفتنی است؛ فولاد خوزستان در فصل 93-92 فوتبال کشور در لیگ برتر بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان ایران صاحب عناوین قهرمانی شد و تیم زیر 13 سال این باشگاه نیز در لیگ استان به بر سکوی نخست ایستاد. همچنین تیم فولادنوین خوزستان نیز با صعود به لیگ دسته یک باشگاه های کشور (جام آزادگان) یک افتخار دیگر را برای این باشگاه و فوتبال استان خوزستان کسب کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (35 نظر تا کنون)

ناصر رحیمی فر
جمعه 16 آبان 1393 6:56 PM
خوزستان معدن استعداده فقط باید استعداد یابی کنیم و دنبال راهی باشیم که این استعداد ها رو راحت از دست ندیم

رضا خرمشهر
جمعه 02 خرداد 1393 4:02 PM
خواهشا بازوبند کاپیتانی رو به کسی بدید که غیرت و تعصب داشته باشه و قدر بازوبند رو بدونه.

مرتضی
جمعه 02 خرداد 1393 3:44 PM
اینکه فولاد معدن بازیکان سازی است در ان شکی نیست ولی قرار نیست که وقتی بازیکنان به بار نشستند تیم های دیگر لیگ به راحتی آنها را به تیم خود ببرند مسولین باید به فکر ترانسفر کردن این بازیکنان به اروپا باشند چرا که ما تجربه انتقال باریکنان به تیم های لیگ برتری را دیدیدم و در اکثر مواقع با افت شدید بازیکنان موجه شدیم .میلاد میداودی ،حسین کعبی ،ایمان مبعلی و ارش افشین نمونه هایی از این بازیکنان بودند .پس بهتر است به فکر ترانسفر انها باشیم

hossein
جمعه 02 خرداد 1393 2:33 PM
خوزستان معدن بازیکنه فقط باید استعداد یابی کنن.متئسفانه توی فوتبال پایه فساد زیاده خیلی از این استعدادها نابود میشن

عادل از اهواز
جمعه 02 خرداد 1393 12:44 PM
متاسفانه اقای رحمانی اصول حرفه ای گری رو رعایت نکردن.اینجور مصاحبه ها فقط باعث جنجال و ازرده خاطر کردن هوادارا میشه.این مصاحبه نشون داد ایشون قلبش با فولاد نبوده.البته از هواداران فولاد هم انتظار میره زحمات اقای رحمانی را ندیده نگیرن و با تکیه بر مکتب فولاد براش ارزوی موفقیت کنن

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---