1403/02/07
19:28
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 12 خرداد 1393 13:4

فركی: به بختيار تبريك مي‌گويم

سوشا مکانی شايسته حضور در تيم‌ملی بود

حسين فركي از حضور بختيار رحماني در جام جهاني خوشحال است و مي‌گويد مكاني شايسته حضور در تيم‌ملي بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال فولادخوزستان درخصوص شرايطش پس از عمل جراحي زانو اظهاركرد: همه چيز خوب بود و عملم انجام شد و اكنون هم از بيمارستان مرخص شده ام و در حال پيگيري دستورات پس از عملم، ازجمله فيزيوتراپي و آن نكاتي كه بايد رعايت كنم، هستم.
وي بيان كرد: پزشكم دوران نقاهتم را چهار هفته پيش‌بيني كرده است و بايد ديد كه وضعيت به چه شكلي خواهد بود. در حال حاضر هم مشكلي ندارم و در خانه استراحت مي كنم.
فركي گفت: عمل جراحي ديگر زانويم را نيز به بعد موكول كرده ام تا ببينم وضعيت اين زانويم و بهبودي آن تا حدي است و خدا را شكر پزشكم از عملم بسيار رضايت داشت.
وي در ادامه درخصوص قرار گرفتن بختيار رحماني در ليست نهايي كارلوس كي‌روش و همچنين خط خوردن سوشا مكاني گفت: به بختيار تبريك مي گويم و انشاالله مباركش باشد و از اين بابت خوشحال هستم. از اين كه سوشا هم خط خورد متاسف هستم و به نظرم او شايسته حضور در تيم‌ملي بود ولي به هر حال اين تصميم سرمربي تيم‌ملي و قابل احترام است.
فركي خاطر نشان كرد: در حال حاضر همه بايد به كي‌روش كمك كنند تا با تمركز، كارهاي خود را انجام دهد و آروزي من موفقيت تيم‌ملي است.
وي در ادامه به بحث‌هايي كه در برخي رسانه ها درخصوص اين كه او گزينه هدايت تيم‌ملي پس از كي‌روش است، گفت: مي خواهم بگويم آقاي كي روش كار خود را انجام دهد. البته مي دانم او مربي اي حرفه اي است و تمركزش نيز بيشتر روي تيم ملي مي باشد. من مي خواهم بگويم در اين زمينه با كسي مذاكره اي نداشته ام و هنوز هيچ تصميمي نگرفته ام.
سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: آن چه در حال حاضر مهم است تيم‌ملي و موفقيت آن است و اين مسايل نبايد تمركز تيم را بر هم بزند.

منبع خبر : ایسنا خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (18 نظر تا کنون)

اسماعيل از تهران
شنبه 17 خرداد 1393 8:35 AM
سوشا بهترين دروازه بان ايرانه!

مائده
پنج شنبه 15 خرداد 1393 5:45 PM
ینی واقعا دانیال داوری بهتر از سوشاسسستتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احسان(از تهران)
جمعه 16 خرداد 1393 3:39:02 PM
نه والا.من یه استقلالی م ولی انصافا سوشا صدبرابر سرتره.داوری که سوراخه تیمشون بود.حقیقتش سوشا از اون احمدی هم بهتره
دو کلمه حرف حساب
شنبه 17 خرداد 1393 12:43:45 PM
البته ما هم به عنوان یک هوادار فولاد دوست داشتیم که سوشا در جام جهانی باشه ولی مقایسه کردن سوشا با دانیال داوری یک مقایسه اشتباه هست. دانیال داوری در یکی از بهترین لیگ های جهان و جلوی بهترین تیم های جهان مثل دورتموند،بایرن مونیخ،شالکه،بایرلورکوزن،وولفسبورگ و...و در استادیوم هایی بازی کرده که کاملا از نظر فوتبال حرفه ای هستند بنابراین در بازیهای بزرگ تجربه بیشتری داره.
فولادیهای دزفول
چهارشنبه 14 خرداد 1393 11:45 AM
رفتن کیروش از ایران بعد از جام جهانی حتمیه. مطمئینن مربی ایران در جام ملتها آقای فرکی هستن

milad ch
سه شنبه 13 خرداد 1393 5:01 PM
سوشا مردی به خدا ... هر جا بری بازم دوست دارم

رضا خرمشهر
سه شنبه 13 خرداد 1393 4:40 PM
با منطق و دلیل و بدون تعصب من معتقدم که سوشا مکانی از دانیال داوری یه سر و گردن بالاتره و از رحمان احمدی هم همینطور.بازیهای حقیقی رو ندیدم ولی گمون نکنکم علیرضا حقیقی از سوشا بهتر باشه.ضمنا عبدالله کرمی از همه ی مدافعان تیم ملی بهتره

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---