1403/01/10
19:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 25 آبان 1393 16:20

در جلسه مسئولان باشگاه در استانداری عنوان شد؛

حمایت قاطع استانداری از باشگاه فولاد خوزستان

با توجه به عملکرد مثبت باشگاه فولاد خوزستان، استانداری، حمایت‌های خود را از این باشگاه ورزشی اعلام می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: استانداری پیگیری های لازم برای حل مشکلات جانبی که برای فولاد خوزستان ایجاد شده است، بعمل می‌آورد.

گفتنی است؛ صبح امروز هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به درخواست استانداری خوزستان، نشستی را با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در اهواز برگزار کردند که در این دیدار موفقیت‌های ورزشی باشگاه فولاد خوزستان، ظرفیت‌ها و نیز مشکلات جانبی این باشگاه خوزستانی مورد بررسی قرارگرفت.

خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در این خصوص گفت:دراین نشست مسایل و مشکلات باشگاه فولاد خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید که استانداری پیگیری لازم برای رفع آن‌ها بعمل آورد.
 وی افزود: با توجه به عملکرد مثبت باشگاه فولاد خوزستان، استانداری، حمایت‌های خود را از این باشگاه ورزشی اعلام می‌کند.

گفتنی است طبق آخرین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان که توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال صورت گرفت، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان برترین تیم ایرانی شناخته شد.

این باشگاه همچنین در یک گزارش دیگر توسط این سازمان، عنوان برترین باشگاه ایرانی از نظر سازندگی بازیکن و پرداختن به مباحث آکادمیک را از آن خود کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (19 نظر تا کنون)

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
جمعه 28 آذر 1393 6:39 PM
مسئولین شرکت فولاد، باشگاه فولاد، سیاسیون استان و هواداران باید هر کدوم به نوعی کمک کنیم روی این مافیای ضد فولاد کم بشه.

ناصر رحیمی فر
جمعه 21 آذر 1393 11:50 AM
حمایت واقعی لطفا نه شعاری

دو کلمه حرف حساب
دوشنبه 26 آبان 1393 9:17 PM
لطفا عمل کنید!ما از حرف شنیدن خسته شدیم.آقایان استانداری پارسال و اوایل فصل این همه حاشیه برای فولاد درست کردند کجا بودید؟چکار کردید؟چرا دست رو دست گذاشتید به جای حرف زدن لطفا با کمک گرفتن از سردار محسن رضایی و دریابان علی شمخانی که هر دو خوزستانی هستند با مقامات نظامی رایزنی کنید تا به فولاد هم سهمیه سرباز بدند تا فولاد بعنوان سازنده ترین باشگاه ایران مجبور نشود بازیکنانی را که با خون دل خوردن به سطح اول فوتبال حرفه ای رسانده دو دستی تقدیم تیمهای نظامی کند.لطفا به جای حرف زدن عمل کنید.

سجاد ملايي، شوش دانيال
دوشنبه 26 آبان 1393 6:51 PM
تشكر از آقاي استاندار

محمدی از اهواز
دوشنبه 26 آبان 1393 6:29 PM
با سلام خدمت مسئولین محترم باشگاه فولاد - بالاخره چه کسی بایستی از حق فولاد دفاع کند آیا بازیکن سازی و اهدای آنها به صورت مفت و مجانی به رقبا هنر است! اگر چنین است چرا بازیکن سازی را تعطیل نمی کنید؟ به جای آنها مانند سایر تیم ها بازیکن بخرید!

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---