1403/01/10
19:27
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 20 دی 1393 11:55

مدیرعامل فولادنوین خبر داد؛

جذب صبوری آزاد، در گلزنی بهتر از قبل می شویم

علیرضا صبوری آزاد از تیم سپیدرود رشت به تیم فولادنوین خوزستان پیوست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: این بازیکن که در پست هافبک تهاجمی بازی می کنند، 21 ساله بوده و با قراردادی تا پایان فصل 95-1394 به جمع فولادنوینی ها درآمد و در حال حاضر در جریان تمرینات این تیم حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان اظهار داشت: برای تقویت تیم و برآورده کردن خواسته های سرمربی در حال بررسی با چند گزینه دیگر هستیم که با توجه به نیازهای تیم، اصلی ترین و بهترین گزینه را در نهایت انتخاب خواهیم کرد.

وی همچنین به عملکرد بازیکنان فولادنوین در گلزنی اشاره کرد و افزود: یکی از شاخصه های اصلی فوتبال تماشاگرپسند و زیبا، موفقیت تیم ها در امر گلزنی است که خوشبختانه ما از این حیث عملکرد خوبی در میان دیگر تیم های حاضر در گروه (الف) مسابقات لیگ دسته یک داشته ایم و قطعا با استفاده از بازیکنان با انگیزه ای مانند مهدی نیایش پور و مهره های تاثیرگذاری چون فرشاد جانفزا در کنار بازیکنانمان که در پست هافبک تهاجمی در گلزنی موفق بوده اند، می توان به افزایش تعداد گل های زده فولادنوین در نیم فصل دوم مسابقات و عملکردی بهتر از گذشته خوشبین باشیم.

اژدری زاده اظهار داشت: تمرین های تیم بیش از یک هفته است که آغاز شده و باجدیت خاصی در حال پیگیری می باشد، همچنین برای آماده شدن هرچه بیشتر در مسابقات چهار جانبه ای با حضور تیم های استقلال صنعتی،نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز شرکت خواهیم کرد و معتقدم که حضور در این مسابقات می توانند بر افزایش توانایی ها و بالا رفتن هماهنگی بازیکنان تاثیر خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بازیکنان و کادر فنی این تیم اظهار داشت: قهرمانی نیم فصل به آسانی محقق نشد و قطعاً انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی این مجموعه در کسب این موفقیت ها نقش اصلی را ایفا کرد و امیدواریم با این روند بتوانیم در ادامه مسابقات نماینده شایسته ای برای فوتبال استان خوزستان بوده و باعث شادی مجموعه هواداران فولاد خوزستان بشویم.

گفتنی است؛ نوینی ها در روز دوشنبه 22 دی ماه در رقابت های فوتبال چهارجانبه که در اهواز برگزار می شود مقابل تیم لیگ برتری استقلال صنعتی به میدان می روند و در صورت پیروزی با برنده دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال روبرو خواهند شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

علی رضایی
دوشنبه 22 دی 1393 12:36 PM
تو گیلان به صبوری لقب مسی داده بودن تو رشت عاشقش بودن تماشاچیا بهش میگفتن اف 16 خدا کنه اینجا هم گل بزنه اقای گل شد

مهدی سوسنی
دوشنبه 22 دی 1393 1:23 AM
یه سرچ کردم تو تمرینات پیش فصل سال قبل داماش گیلان که تو لیگ برتر بود حضور داشت ولی نتونست رضایتش از تیمش بگیره لینک کامل زیر رو تو مرور گر وارد کنید http://www.varesh-sport.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1454

رضا مرآشی
یک شنبه 21 دی 1393 9:53 AM
تو دیدار تدارکاتی صبوری 2 تا گل زده اگه فضا داشته باشه مثل مسی درسال میزنه منم بازیش دیدم تو لیگ 2 عالی بود حقشه کولی برتر بازی کنه

سجاد ملايي، شوش دانيال
یک شنبه 21 دی 1393 7:33 AM
لطفا به فكر سربازي بازيكناي جوانمون باشيد

محمد مرمضی
شنبه 20 دی 1393 11:01 PM
آقای موسوی بسیار با تجربه است و بدون آگاهی روی بازیکنی انگشت نمیگذارد.به امید موفقیت هر دوی آنها

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---