1403/01/10
11:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 01 اسفند 1393 1:29

لیگ قهرمانان آسیا؛

فولاد ایران - السد؛ اهوازی ها بیقرار انتقام هستند

السد توانست با پیروزی در مرحله پلی آف جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و در اولین بازی میهمان اهوازی هاست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فوتبال السد توانست با درخشش خلفان ابراهیم، الوحده امارات شکست دهد و به همراه فولاد خوزستان، الهلال عربستان و لوکوموتیو ازبکستان در یک گروه قرار بگیرد.

همانگونه که دراگان اسکوچیچ علاقه داشت که با تیم الهلال عربستان همگروه شود و همینگونه شد، بسیاری از طرفداران فولاد وحتی خود فولادی ها دوست داشتند با السد قطر همگروه شوند و انتقام حذف تلخشان را بگیرند.

فولادی ها که توانسته بودند در مرحله گروهی مسابقات فصل قبل به راحتی صعود کنند در مرحله بعد به السد قطر با ستاره ی اسپانیایی اش رائول گونزالس رسیدند.

آنها قبل از دیدار برابر السد جشن قهرمانی خود در لیگ برتر را در تبریز گرفته بودند و می خواستند با یک پیروزی شیرین این مرحله را نیز به سلامت رد کنند. اما مجموعه اشتباهاتی دست در دست هم دادند تا فولاد همان ابتدا با دو گل عقب بیفتند. بعد از آن حملات فولادی ها تنها دوبار به ثمر نشست و باعث حذف فولاد شد.

فولاد خوزستان ، فصل قبل تنها تیمی از آسیا بود که بدون باخت این مسابقات را ترک کرده بود.

حال بعد از آن حذف تلخ، السد دوباره مهمان اهوازی ها در ورزشگاه آنها که به جهنم غدیر معروف است، شده و باید مقابل فولاد قرار بگیرد، یک بازی که می تواند بسیار جذاب شود و فولادی ها انتقام فصل قبل را این بار به وسیله ی اسکوچیچ بگیرند.

البته نکته ای که همچنان از آن بازی در ذهن ها مانده است پریدن وسط جیمی جامپ اهوازی و اقدامات برخی از تماشاگرنماها دربازی برگشت برابر السد بود که در بدترین شرایط اتفاق افتاد و بازی را به نفع قطری ها پیش برد.
به هر حال فولاد که با تمامی مشکلاتش تا اینجای لیگ برتر قابل قبول کار کرده، از چهارشنبه آینده (6 اسفند) با حضور هوادارانش می خواهد یک استارت خوب در آسیا بزند تا دو شکست اخیر این تیم فراموش شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (29 نظر تا کنون)

فولادیم
شنبه 09 اسفند 1393 1:55 AM
ای کاش حداقل غلامرضا رضایی رو تو سمت مخالف شریفات داشتیم.

رحيمي فر
شنبه 02 اسفند 1393 1:45 PM
اميدوارم فولاد از سد السد بگذرد

محمد فولادی
شنبه 02 اسفند 1393 12:03 PM
مطمئن هستم که بازیکنان این پیام منو میخونن خواهش میکنم اینقد غرور بر ندارید بابا ما با جمعیت زیادی میایم ورزشگاه که بعدش با خوشحالی از ورزشگاه بزنیم بیرون خیلی ها پول بیلیط رو قرض میکنن میان ورزشگاه بعد افسوس میخورن که چرا اومدیم ورزشگاه شما حداقل دل هوادار رو شاد کنید.مطمئن باشید هوادار دفعه ای بعد با روحیه ای بالا میاد ورزشگاه.به امید پیروزی فولاد

arman
شنبه 02 اسفند 1393 11:39 AM
فولاد میبازه .......شما بازی السد ندیدین ...یعنی کیسه گل میشیم.................خواهشن پست منو تایید کن

بهداد
شنبه 02 اسفند 1393 10:40 AM
من یه پیشنهاد داشتم برای باشگاه فولاد خوزستان: با توجه به گرد و خاک شدید استانمون در روزهای پایانی سال باشگاه و کادر فنی تمرینات تیم رو به شهرهای خوش آب و هوا مثل بوجرد یا شهرکرد که از نظر فرهنگی و مسافت به ما نزدیک هستند انتقال بدهد. عدم تمرینات مناسب در روز های گرد و خاکی باعث شده تیم از نظر تاکتیکی و بدنی افت شدیدی داشته باشد. فکر میکنم اکثر دوستان هوادار موافق باشند.

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---