1403/02/08
3:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 04 اسفند 1393 18:47

می خواهیم در آسیا نمونه باشیم؛

درخواست کانون هواداران فولاد از تماشاگران

مسئول کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان از تماشاگران این تیم درخواست کرد که خریداری بلیط و حضور در استادیوم غدیر را به آخرین دقایق قبل از بازی موکول نکنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از (خوزستان اسپورت)، ساسان طاهری درباره برنامه های کانون هواداران فولاد خوزستان برای بازی مقابل السد قطر گفت: جلسات خوبی با لیدرها و مشوقین تیم فولاد داشتیم و هماهنگی های لازم برای تشویق تیم فولاد در بازی روز چهارشنبه انجام شد. امیدوار هستیم که هواداران خوب خوزستان همانند همیشه فرهنگ بالای خود را نشان دهند تا تماشاگرانی نمونه در آسیا باشیم.

طاهری ادامه داد: از هواداران فولاد و فوتبال خوزستان که تمایل دارند روز چهارشنبه در استادیوم حضور پیدا کنند، تقاضا دارم که خریداری بلیط و ورود به استادیوم را به آخرین دقایق قبل از بازی موکول نکنند تا از ایجاد ازدحام جلوگیری شود. تماشاگران باید ترافیک موجود در جاده را نیز محاسبه کنند و کمی زودتر از حد معمول به سمت استادیوم حرکت کنند.

مسئول کانون هواداران فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال که چه تمهیداتی برای نقل و انتقال تماشاگران به استادیوم غدیر اندیشیده شده، چنین پاسخ داد: چند جلسه با مسئولان اتوبوسرانی و شهرداری اهواز داشتیم و به ما قول دادند که چندین دستگاه اتوبوس برای نقل و انتقال تماشاگر به استادیوم در نظر گرفته شود. البته تعداد اتوبوس ها را نمی دانم. به هر حال از آن جا که تعداد زیادی از اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی اهواز متعلق به بخش خصوصی هستند، باید ببینیم مسئولان اتوبوسرانی تا چه میزان می توانند به مردم خوب خوزستان خدمت رسانی کنند.

ساسان طاهری در پایان اظهار کرد: بلیط فروشی از صبح روز مسابقه در مقابل استادیوم انجام خواهد شد و بلیط فروشی به صورت الکترونیکی نخواهیم داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (21 نظر تا کنون)

علی بروایه
سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 1:23 AM
نمیدونم چرا در بازی های بیرونی برا هواداران بلیط نمیگیرن هوادار. یعنی قلب تیم

سعید حزباوی
چهارشنبه 11 اسفند 1400 5:00 PM
عضویت درکانون هواداری

جعفرحمیدی فر
دوشنبه 10 آبان 1400 10:58 PM
آقای ویسی سلام ممنونم

حسن امیری
جمعه 02 مهر 1400 2:16 PM
فولاد همیشه قهرمان

هادی کاظم پور
سه شنبه 30 دی 1399 1:02 AM
جناب آقای نکونام خواهش میکنم ساسان انصاری رو بازی نده بازی با گلگهر دقیقه ۹۳پنالتی خراب کر امروز هم دقیقه ۹۴تک به تک خراب کرد یعنی ماچه گناهی کردیم که فقط باید حرص بخوریم آقای نکونام تعویض شما بجا نبود لطفا به تیم فولاد کمک کن خواهش میکنم

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---