1403/01/31
10:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 04 اسفند 1393 18:47

اسماعیل عسکریان؛

نیاز به حمایت مردم خوب خوزستان داریم

باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد که با درج پلاکارد و قرائت فاتحه قبل از شروع دیدار روز چهارشنبه فولاد و السد با تیم مهمان ابراز همدردی کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از (خوزستان اسپورت)، سالم العلی نایب رئیس سازمان فوتبال باشگاه السد قطر، در عین جوانی جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

اسماعیل عسکریان معاون فرهنگی و مدیر مسابقات آسیایی باشگاه فولاد خوزستان در همین خصوص گفت: باشگاه فولاد در کنار مسائل فنی به مسائل فرهنگی نیز اهمیت می دهد. سالم العلی در جریان سفر قبلی تیم فولاد به قطر همه گونه همکاری را با تیم ما انجام داده بود و در نظر داریم با نوشتن پلاکارد و قرائت فاتحه از آن شادروان قدرشناسی کنیم. همچنین به تعداد اعضای کاروان السد، تابلوهای منقش به نماد شهر اهواز تهیه شده تا تقدیم آنها کنیم.

عسکریان درباره فعالیت باشگاه فولاد برای بازی روز چهارشنبه برابر السد قطر گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده است. تمامی ایرادات استادیوم برطرف و مقرر شد که از ساعت 12 روز چهارشنبه درهای استادیوم به روی تماشاگران باز شود تا آن ها بتوانند آماده تماشای مسابقه و حمایت از تیم فولاد شوند.

مدیر مسابقات آسیایی باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: درباره اختصاص اتوبوس برای انتقال تماشاگران هماهنگی لازم انجام شده است. کانون هواداران هم تعداد زیادی شال و کلاه باشگاه را تهیه کرده تا بین هواداران خوب فوتبال خوزستان توزیع شود.اسماعیل عسکریان در پایان گفت: هدف باشگاه فولاد خوزستان حضوری قدرتمندانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و برای این منظور نیاز به حمایت مردم خوب خوزستان داریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

صالحی
جمعه 08 اسفند 1393 11:25 PM
به هر طریقی شده باید از اسکوچیچ تو این شرایط سخت کمک کرد تا تیم نتیجه بگیره از هوادار تا مسئولین

اسحاق
چهارشنبه 06 اسفند 1393 8:35 AM
فقط فولادتشویق کنند هواران عزیز

سید ولید مشعشعی
سه شنبه 05 اسفند 1393 1:56 PM
ما هستیم تا آخرین رمق چون که خوزستانی هستیم و خون گرم در رگ هایمان جاری است.

amordad
سه شنبه 05 اسفند 1393 11:31 AM
به کوری چشم آنهایی که چشم دیدن فولاد را ندارند ، بازهم در آسیا موفق خواهیم شد. فردا همه به استادیوم می رویم تا از تیم اول خوزستان حمایت کنیم .

محمد فولادي
سه شنبه 05 اسفند 1393 9:44 AM
اگه تيم باخت تمام تغصيرا به عهده مسئولين .....و نظام وظيفست.زيرا بخاطر اينكه مسئولين به حرف اين همه هوادار گوش نكردنند و بازيكن از اول فصل جذب نكردن .و حوزه نظام وظيفه محتاج سربازه و اگه 4 يا 5 تا بازيكنان فولاد بروند سربازي مشكل خدمت حل ميشه

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---