1403/01/31
13:4
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 10:55

جماعتی؛ تنها غایب فولاد مقابل لوکوموتیو

آخرین گام فولاد در آسیا برای اعاده حیثیت

تیم فوتبال فولادخوزستان در حالی در هفته ششم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو ازبکستان قرار می‌گیرد که در هفته گذشته این مسابقات از دور رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد در این هفته از مسابقات فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای لوکوموتیو ازبکستان است.
فولادی‌ها با شکستی که در هفته پنجم این مسابقات برابر السد قطر متحمل شدند و کسب تنها سه امتیاز از این پنج هفته، از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماندند و بر همین اساس فردا دیداری تشریفاتی برابر نماینده ازبکستان برگزار می‌کنند، البته پیروزی فولاد در این مسابقه در کسب سهمیه سال آینده نمایندگان ایران تاثیرگذار است.
 فولاد در این رقابت‌ها در جدول گروه C با تیم‌های الهلال عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و السد قطر هم‌گروه است و باتوجه به نتایج به دست آمده تا این هفته از مسابقات، صعود تیم‌های الهلال و السد به مرحله بعد حتمی شده است.
به هر حال شاگردان اسکوچیچ باتوجه به نتایجی که در آسیا کسب کردند از این رقابت‌ها حذف شدند و باتوجه به این‌که در لیگ برتر ایران نیز از کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند، تنها امیدشان کسب سهمیه آسیایی است که البته رسیدن به این مهم نیز باتوجه به شرایط فعلی جدول و حضور فولاد در رده پنجم، تا حدودی سخت شده است.
در همین حال سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برد و کسب 3 امتیاز مقابل تیم لوکوموتیو برای ما بسیار مهم است چرا که به دنبال کسب سهمیه در سال آینده هستیم.
حسین ابن قاسم در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم و در نظر داریم که بازی خوبی را در مقابل تیم فوتبال لوکوموتیو به اجرا بگذاریم، اما باید بگویم که نتیجه این دیدار نمی‌تواند در عملکرد تیم ما و حریف تاثیری داشته باشد و فقط به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستیم چرا که سهمیه سال آینده برای ما بسیار حائز اهمیت است و به طور حتم کسب امتیاز باعث بالا رفتن رتبه ایران نیز می شود.
 وی بیان کرد: در بازی مقابل لوکوموتیو خوشبختانه محروم نداریم و تنها مهرداد جماعتی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند و بقیه بازیکنان نیز با توجه به آمادگی جسمانی بالایی که دارند می توانند در این دیدار تیم را همراهی کنند.

تیم فولادخوزستان در هفته ششم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:35 روز سه‌شنبه (پانزدهم اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه خانگی خود میزبان لوکوموتیو ازبکستان است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

بهروز
شنبه 19 اردیبهشت 1394 2:54 AM
هر طور شده باید بزنیم

پارسای فولادی
چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 2:26 AM
حقمون صعود بود که نشو ولی بازم چهارم نشدیم خوبه

عباس
سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 2:47 PM
خداوکیلی بازی رفت با الهلال و السد حقمون برد بود که اگه میشد الان ناامید نبودیم

اسحاق
دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 9:03 PM
به امیدپیروزی تیم محبوب شهراهواز...

سید بابک صالحی
دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 8:46 PM
نبود مهرداد جماعتی دوست داشتنی تو خوب نتیجه نگرفتن تیم در هفته های اخیر خیلی تاثیر داشته

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---