1403/01/30
21:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

شنبه 02 خرداد 1394 11:53

سه یار تاثیرگذار در خط دفاع، میانی و حمله

توافق اولیه برای ماندگاری بازیکنان خارجی فولاد

باشگاه فولاد خوزستان در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اقدام به جذب 3 فوتبالیست خارجی کرد و با توجه به نیازهایش بهترین استفاده لازم را از حضور آنها برد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه همواره نشان داده که با وسواس خاصی اقدام به جذب بازیکن های خارجی می کند و به این دلیل است که فولاد را می توان بهترین معرفی کننده بازیکنان خارجی به لیگ برتر فوتبال ایران دانست.

در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر نیز این موضوع به حقیقت پیوست و دراگان اسکوچیچ با جذب ماتیاس چاگو، لئوناردو مساریچ و الویس نونگ با علم به تاثیرگذار بودن این مهره ها در ترکیب تیم فولاد آنها را به خدمت گرفت تا برای تیم اول فوتبال خوزستان مفید فایده باشند.

در این بین چاگوی کامرونی 27 هفته برای فولاد به میدان رفت، مساریچ موفق شد 28 هفته در قلب دفاع ترکیب فولادمردان خوش بدرخشد و جای خالی ایوب والی را تا حدودی پر کند.

الویس نونگ، دیگر بازیکن خارجی فولاد به شمار می آید که در نیم فصل مسابقات به عضویت این تیم در آمد و در جریان 14 بازی که با پیراهن فولاد به میدان رفت موفق شد 9 گل به ثمر برساند.

قرارداد این سه بازیکن با چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و عنوان پنجمی فولادمردان خاتمه یافت و این در حالی است که با توجه به ماندگاری دراگان اسکوچیچ و مذاکرات اولیه انجام شده بین باشگاه و این بازیکنان توافقات بسیار خوبی صورت گرفته است و هواداران فولاد می توانند به ادامه حضور این بازیکنان تاثیرگذار در تیم و امضای قرارداد آنها در روزهای آینده امیدوار باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (29 نظر تا کنون)

حسن دنیایی
سه شنبه 05 خرداد 1394 4:39 PM
باسلام.اینکه باشگاه فولادخوزستان همیشه بهترین انتخاب رادرجذب بازیکنان خارجی داشته نشانه سلامت وصداقت درکادرهیئت مدیره وکادرفنی آن میباشدکه به دورازمسائل حاشیه ای ودلال بازی های رایج درفوتبال مافقط درفکربالابردن اعتبارفوتبال باشگاه فولادوکل خوزستان هستند.امیدوارم این راه زیباوسازنده الگوی تمام باشگاه های کشوربشود.

فولادیم
سه شنبه 05 خرداد 1394 11:09 AM
مدیر سایت ، خسته نباشید: برا علاقه بیشتر هواداران برا عضویت در سایت فولاد، اگه جوایز نفرات برتر سایت رو هم اعلام کنید مثل برنامه 90 خیلی تاثیر مثبت داره.*** پاسخگویی: انشالله به محض بازگشت شرایط عادی به باشگاه این کار انجام می شود

اردوان
دوشنبه 04 خرداد 1394 9:45 PM
با عرض سلام و خسته نباشید..! ما طرفدارهای فولاد در فصل جدید(94-95) فقطُ فقط از فولاد قهرمانی لیگ برتر رو میخواهیم.. از مسولان خواهش میکنم از بازیکنان پایه بیشتر در تیم اصلی استفاده کنید و نیز بازیکنان فولاد نوین.. با تشکر

بابك از اهواز
دوشنبه 04 خرداد 1394 5:32 PM
همه هوادارا ریز بینانه دارن نحوه یارگیری امسال فولاد رو رصد میکنن، از زحمات مسئولین شایسته فولاد ، بالاخص جناب دهکردیم ممنونیم و خیلی هم بهش اطمینان داریم

MOBIN
دوشنبه 04 خرداد 1394 3:26 AM
سلام آقای رضایی تورو قرآن بگین استعفای آقای دهکردی پذیرفته شده یا خیر لطفاً جواب بدین مرسی

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---