1403/02/07
22:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

چهارشنبه 18 شهریور 1394 12:40

با حضور 5 عضو از باشگاه فولاد خوزستان؛

منتخب دانش آموزی ایران نایب قهرمان قاره کهن شد

تیم منتخب دانش آموزی زیر 18 سال کشورمان در فینال چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به میدان رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دوتیم قدرتمند ایران و کره جنوبی پس از دونیمه رقابت سنگین و پایاپای بازی را به وقت اضافه کشاندند که در وقت اضافه نیز گلی از خط دروازه ها رد نشد و نهایتا تیم کره جنوبی با نتیجه 6 بر 5 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. دوتیم بازی سرعتی، تکنیکی و زیبایی به نمایش گذاشتند و در طول مسابقه مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

در حالی که بابک حاج فروش و دانیال کردستانی به دلیل مصدومیت و بهنام بازرگان بعلت 3 کارته بودن محروم بود تیم ایران با ترکیب بهزاد جوزق کار، محمدحسین چگینی، علیرضا آقابراری، مهرداد پورابوالقاسم، شاهین عباسیان، نوید حیدری، سیدامیرحسین صفوی، علی طاهران، علیرضا عباسی، امیرحسین یحیی زاده و مجتبی نجاریان وارد این میدان شده بودند و در ادامه موسی سواری محمدجوادکردونی و بهروز جلالیان را به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین کرد.

پس از پایان این دیدار به ترتیب تیمهای کره جنوبی، ایران، تایلند و چین مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

در مراسم اختتامیه مدال بازیکنان و کادر تیم و جام نایب قهرمانی مسابقات توسط فرشید ارمیان رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشورمان اهداء شد. همچنین عناوین فنی ترین بازیکن به کره جنوبی، آقای گلی مسابقات به تایلند، تیم اخلاق به تیم چین میزبان، فنی ترین دروازه بان به بهزاد جوزق کار از ایران و بهترین خط دفاعی به ایران فقط با یک گل خورده رسید.

 تیم کشورمان روز پنجشنبه ساعت 22:30 به وقت تهران وارد فرودگاه امام خمینی خواهد شد و مورد استقبال مسولین و خانواده بازیکنان قرار خواهد شد.



موسی سواری، سرمربی شایسته تیم قهرمان نوجوانان فولاد خوزستان به عنوان سرمربی و چهار بازیکن به نام های بهنام بازرگان، شاهین عباسیان، مهرداد پور ابوالقاسم و مجتبی نجاریان در این تیم حضور دارند.

 

باشگاه فولاد خوزستان کسب این موفقیت را به اعضای خانواده خود تبریک می گوید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

اسحاق
چهارشنبه 18 شهریور 1394 8:15 PM
عشق است فولاد واکادمی پر اوازه ش

توفیق
چهارشنبه 18 شهریور 1394 4:14 PM
باعث افتخاره داشتن همچین آکادمی خوب و خفنی

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---