1403/02/05
9:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 09 دی 1394 17:21

نیاز شدیدی به پیروزی داریم

بختیاری زاده:پدیده حریف آسانی نیست

مربی فولاد خوزستان گفت:نیاز شدید به پیروزی مقابل پدیده داریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، کوروش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پدیده اظهار داشت: دیروز اسکوچیچ در تمرین حضور یافت و گفت بهترین جلسه امسال را با مدیریت برگزار کرد. از بچه ها خواست با توجه به مسائل خوبی که اتفاق افتاده است و کمک مسئولین کارخانه فولاد به بازیکنان تلاش خود را ادامه دهند و از این به بعد بهتر از قبل کار را دنبال کنند. هر بازی لیگ فشار خود را دارد منتها یک تعداد از بچه های تیم که جدید هستند نتوانستند این بار را تحمل کنند. البته بازیکنان ماه به ماه بهتر شدند اما هنوز کامل نشدند.
وی ادامه داد: ما نیاز شدید به سه امتیاز مسابقه داریم. در بازی های قبل هم مستحق بودیم که ببریم. الان بچه ها خودشان را درک کردند. باید سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. وقتی یک بازی انجام دهیم و پس از آن استراحت طولانی در انتظارمان باشد در صورتی که برنده شده باشیم آن استراحت برای ما خیلی دلچسب است و بازیکنان با جدیت بیشتری تمرین می کنند.
مربی فولاد درباره غایبان تیمش در این بازی افزود: حسین ابراهیمی و بهمن کامل بازیکن سه اخطاره ماست. خالدی، وکیا و ایمانی هم نمی توانند بازی کنند.
وی ادامه داد:پدیده در شروع بازی تیم خطرناکی است. این تیم در خط حمله بسیار خوب کار می کند. هرچند یکسری مشکلات در نتیجه گیری داشته اما اصلا حریف آسانی نیست و تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه مورد نظر را بگیریم. به بچه ها گفته ایم وقتی گل زدید تلاش کنید که دیگر گل نخورید. در یکی، دو بازی گل زدیم اما نتوانستیم از گل خود دفاع کنیم.
بختیاری زاده تصریح کرد: گاهی اوقات نمی توان در مورد ضعف ها صحبت کرد چون اگر صحبت کنیم تیم حریف متوجه مشکلات ما می شود. با صحبت هایی که اسکوچیچ کرده است، اعضای کارخانه و نفرات حاضر در باشگاه به شدت در تلاش هستند تا بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند. باشگاه در تلاش است تا همه کار کند که بازیکنان موردنیاز را به خدمت بگیرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

بابك صالحي
شنبه 12 دی 1394 12:41 PM
دمتون گرم واقعاً باغيرت بازي كردن

سجاد
پنج شنبه 10 دی 1394 10:29 AM
اينشالا

احمد فولادی
چهارشنبه 09 دی 1394 11:59 PM
باسلام واحترام اقای اژدری زاده لطفا هرچه سریعتر بازیکن بگیرید ودروازبان خیلی مهمه محسن فروزان الان بدون تیم ودروازه بان خیلی خوبیه با حداقل قیمت هم میاد فرکی اولین کاری که کرد سوشارو اورد به جای سلیمی واون موقع تیم خیلی خوبی شد

amordad
چهارشنبه 09 دی 1394 11:36 PM
امیدوارم این بازیکنان خوبی که قرار است جذب شوند مثل بازیکنان خوبی که در ابتدای فصل جذب شدند ، نباشند !!!! مدیران و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فولاد ، خواهش می کنم نگذارید کام هواداران فولاد بیش از این تلخ شود.

اسحاق
چهارشنبه 09 دی 1394 5:42 PM
اول مواظب باخت فولادباشید بعدا به فکر پیروزی باشید انشاالله پیروز این مسابقه باشید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---