1403/02/04
23:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 24 اردیبهشت 1395 23:4

اسکوچیچ: قهرمانی حق استقلال خوزستان بود

با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم، روی اشتباه گل خوردیم

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت قهرمانی لیگ برتر را حق استقلال خوزستان دانست.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ پس از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: علی رغم اینکه بازی با اهمیتی نبود هر دو تیم تلاش کردند و ما موفق شدیم در نیمه اول یک گل بسیار زیبا به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد:‌ اما در ادامه روی اشتباه دروازه‌بان‌مان یک گل خوردیم و بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و ما امتیاز کامل بازی را از دست دادیم. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای سال آینده چیست و آیا در فولاد می‌ماند گفت: نمی‌دانم چرا این سوال را مدام از من می‌پرسند چرا که من قرارداد دارم و باید طبق قراردادم در این باشگاه بمانم ولی زندگی بدون پیش‌بینی است.

 

وی در ادامه با تبریک به تیم استقلال خوزستان، عنوان کرد: این قهرمانی را به استقلال خوزستان، مردم این استان و آقای ویسی تبریک می‌گویم و قهرمانی حق‌شان بود و باید واقعا قهرمان می‌شدند.

 

اسکوچیچ درخصوص مهرداد جماعتی و اینکه آیا این بازیکنان در فولاد می‌ماند، گفت: بهتر است که بازیکن و سرمربی حرمت یکدیگر را نگه دارند و اگر حرمت‌ها شکسته شود فضا، فضای خوبی نیست.

 

 دراگان اسکوچیچ پس از این دیدار در رختکن به بازیکن خود گفت: از همه بازیکنان راضی هستم و علی رغم اینکه یک سال پرمشغله و پر از تشنج را پشت سر گذاشتیم سربلند از این آزمون بیرون آمدیم، هرچند یکی، دو بازیکن به گروه ما نچسبیدند اما همه ما به عنوان یک دوست باید همیشه کنار هم باشیم، چه در این باشگاه و چه در باشگاه‌های دیگر.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

توفیق
شنبه 25 اردیبهشت 1395 9:31 PM
هر کی میخواد مربی فصل بعد باشه اینو خوب باید بدونه ویسی با بازیکنای فولاد نوین قهرمانی لیگ برتر رو گرفت همونایی که رفتن و جاشون دغاغله و خانزاده و فشنگ چی جذب شدن .... خدارو شکر جام تو خوزتسان موندی جامی که میتونست سهم ما باشه اگه دراگان اشتباه نمیکرد... آقای رضایی چاپ کن لطفن

amordad
شنبه 25 اردیبهشت 1395 12:31 PM
آقای اسکوچیچ خسته نباشید ،باید عرض کنم به سرمایه های فولاد باید احترام گذاشت ،فولاد نیازی به بازیکنان درجه 3 غیر بومی ندارد.اگر فصل آینده در فولاد ماندنی شدید لطفا در افکار و تاکتیک هایتان تجدید نظر کنید و قبول کنید که در این فصل اشتباه زیاد داشتید ، از جذب بازیکنان نا کارآمد تا لجبازی های بی مورد و..... جماعتی کاپیتان و سرمایه فولاد است و برای این تیم زحمت فراوان کشیده ، بدرلو هم همینطور، از معدود بازیکنان غیر بومی خوب فولاد است و برای فولاد کم نگذاشت .

صالحی
شنبه 25 اردیبهشت 1395 8:24 AM
دراگان خوبه ولی تاکتیک هاش با فولاد جواب نمیده.

فولاد💓
شنبه 25 اردیبهشت 1395 7:40 AM
خواهش میکنم از استقلال خوزستان درس بگیرید و بدانید یک مربی مثل اسکوچیچ قادر به هدایت تیم بزرگ فولاد نیست.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1695 - مجموع امتیازات : 3494
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---