1403/01/10
18:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 26 خرداد 1395 16:8

بوحمدان: فولاد جزو مدعی‎ها خواهد بود

فوتبالم را از آکادمی باشگاه فولاد آغاز کردم

خرید جدید تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در فصل پیش رو فولاد جزو مدعی ها خواهد بود و با قدرت وارد مسابقات می شود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمید بوحمدان در خصوص پیوستنش به فولادخوزستان، اظهار کرد: من چند پیشنهاد داشتم ولی آقای اژدری زاده که در گذشته مدیر من در باشگاه فولاد نوین بود هم با من صحبت هایی داشت و از من خواست که به این تیم بیایم و کمک کنم.
وی گفت: باتوجه به چند پیشنهادی که داشتم، لازم می بینم که از طریق همین رسانه، از باشگاه استقلال خوزستان و آقای فراز کمالوند عذرخواهی کند که نتوانستم به آن ها کمک کنم. به هر حال شرایطی پیش آمد که فولاد را انتخاب کردم و از این انتخابم نیز بسیار خوشحال هستم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: من فوتبالم را از آکادمی باشگاه فولاد آغاز کردم و این جا را به نوعی خانه خودم می دانم و تمام تلاشم را می کنم تا تیمی که طی چند سال اخیر، البته به جز فصل گذشته، مدعی بوده است همان فولادی شود که همه آن را به دید یک مدعی می دیدند.
وی با بیان این که فکر می کنم شرایط فصل گذشته تیم، تجربه ای برای باشگاه شد، گفت: ساختار باشگاه فولاد خیلی حرفه ای است و فکر می کنم چنین شرایطی برای خیلی از باشگاه ها پیش می آید که پس از دو سه سال مدعی بودن، فصل بعد را برای سقوط نکردن بجنگند. به هر حال من قول می دهم که در فصل پیش رو با جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، فولاد جزو مدعی ها خواهد بود و با قدرت وارد مسابقات خواهد شد.

بوحمدان در خصوص سعداوی نیز عنوان کرد: باید به باشگاه استقلال خوزستان و فولاد بابت اعتماد به مربیانی که از جنس مردم خوزستان هستند، تبریک بگویم و مطمئن هستم که این باشگاه ها جواب اعتماد خود را خواهند گرفت. امیدوارم باشگاه استقلال خوزستان و فولاد و تمام باشگاه هایی که به چنین مربیانی اعتماد می کنند، موفق باشند. استفاده از مربیان جوان، نیاز است.


وی در خصوص وضعیت باشگاه نفت تهران نیز گفت: قرارداد من سه ساله بود که خوشبختانه تمام شد. هیچ باشگاهی نمی تواند هیچ موقع چنین شرایطی را تجربه کند که یک سال تیمش تا یک چهارم نهایی آسیا مدعی باشد و سال بعد منحل شود. کلمه منحل در شان یک باشگاه آماتور هم نیست ولی این موضوع برای باشگاه نفت تهران پیش آمد. اکنون بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد دارند، نمی دانند باید با چه کسی در خصوص شرایط شان صحبت کنند. مطالبات ما هم که وجود دارد؛ فقط می توانم بگویم متاسفم.

منبع خبر : ایسنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

hossein
جمعه 28 خرداد 1395 2:26 AM
آقا خواهشا سروش رفیعی و آرش افشین رو جذب کنید

فولاد💓
پنج شنبه 27 خرداد 1395 9:36 PM
خوش آمدی دلاور.از طرف ما هواداران تاکید میشه کمبود بازیکن های کلیدی را با سه بازیکن خارجی که یکی سهمیه آسیا است جبران کنید.کار به جایی نکشه کلی بازی بخاطر نداشتن فوروارد از دست بدیم

مهدی چنانی
پنج شنبه 27 خرداد 1395 7:31 AM
از آقای سعداوی میخواهیم آرش افشین را که سهمیهء لیگ برتر محسوب نمیشود و بازیکن آزاد است را به تیم فولاد دعوت کنید و با ایشان قراردادی بالای سه سال ببندید با حضور آرش افشین در سمت چپ خط حمله و پشت سر ایشان مهرداد جماعتی در دفاع چپ و اسماعیل شریفات در سمت راست خط حمله و پشت سر ایشان یوسف وکیا در دفاع راست هر دو جناح فولاد مهار ناپذیر خواهد شد.و میداودی در نوک حمله و پشت سر میداودی،ایمان مبعلی،حکیم نصاری و بوحمدان.و دو دفاع وسط عبدالله کرمی،پژمان منتظری.و دروازبان شهاب گردان. و نیمکت نشینان...

مهدی چنانی
جمعه 28 خرداد 1395 12:49:17 AM
نیمکت نشینان: علس سلیمی ، اهل شاخه ، امید خالدی ، عادل کلاه کج ، احمد عبدالله زاده ، پاک پرور ، مسعود حسن زاده. با توجه به اینکه پاک پرور و اهل شاخه سهمیهء زیر بیست و سه سال محسوب میشوند دو جای خالی واسه دو بازیکن خوب یعنی ایوب والی و سروش رفیعی در نیم فصل میماند.باتشکر
توفیق
پنج شنبه 27 خرداد 1395 2:20 AM
خرید های فولاد باید برای پوشش نقاط ضعف باشن ترجیحن بومی باشن که تحمل خاک و گرما رو داشته باشن خانزاده و فشنگ چی وسلیمی و خالدی هم برن خیلی خوب میشه

مهدی چنانی
چهارشنبه 26 خرداد 1395 6:22 PM
باسلام و خوشامد گویی خدمت آقای حمید بوحمدان بازیکن بومی و خوب و متعصب و جنگندهء تیم فولاد.امیدواریم با طراوت و غیرت و جنگندگی شما تیم فولاد سالها بر بام ایران و آسیا قرار بگیره و خوزستان را به حق خودش که قطب اول فوتبال کشور میباشد برسونه. از مسولین میخواهیم که خریدهای تیم را تکمیل کنند و با بازیکنانی از جمله: مسعود حسن زاده ، آرش افشین ، میلاد میداودی ، ایمان مبعلی ، مسعود شجاعی ، حکیم نصاری ، عادل کلاه کج ، علی حمودی ، عبدالله کرمی ، پژمان منتظری ، شهاب گردان وارد مذاکره بشوید برای دعوت به تیم.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---