1403/02/08
4:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 29 خرداد 1395 1:41

در ادامه روند جذب بازیکن؛

باشگاه فولاد خوزستان میزبان آرش افشین است

باشگاه فولاد خوزستان در ادامه روند تکمیل اعضای تیم بزرگسالان و با تکیه بر سیاستگذاری های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات که توجه ویژه ای به سه شاخه سطح عملکرد فنی، بومی و فولادی بودن دارد، امروز میزبان آرش افشین خواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، به دنبال درخواست نعیم سعداوی، سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان و مذاکرات اولیه صورت گرفته بین ایشان با مهاجم پیشین این باشگاه، مدیران باشگاه فولاد خوزستان برای بررسی جوانب و شرایط لازم همکاری با این بازیکن، پیش از ظهر امروز شنبه مورخ 29 خرداد 1395 در جلسه اي نکات لازم را بررسی خواهند نمود تا در صورت حصول توافقات لازم، زمینه را برای عقد قرارداد همکاری هموار سازند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (10 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
شنبه 29 خرداد 1395 3:55 PM
آقایون پس چی شد آرش افشین هم داره میره استقلال یه حرکتی کاری بکنید! چرا اینقدر سردید چرا هزینه نمی کنید استان ما از نظر منابع مالی ثروتمندترین استان کشور است آخه چرا دست رو دست گذاشتین و فقط نظاره گر تاراج بازیکنان خوب خوزستانی توسط دیگر تیمها هستید!!!یه کمی همت کنید. تیم فولاد امسال نیاز به ده بازیکن دارد. شش بازیکن سهمیه لیگ برتر:شهاب گردان،عبدالله کرمی،بوحمدان،حکیم نصاری،مبعلی،میداودی. یک بازیکن آزاد:آرش افشین. یک بازیکن از لیگ خارج کشور:پژمان منتظری. دو بازیکن از لیگ یک:کلاه کج و پاک پرور

جبلی از استرالا
شنبه 29 خرداد 1395 1:53 PM
10 دقیقه پیش اقای افشین با استقلال قرار داد امصای کرد این نازیکن شخصییت ولیاقت خوزستانی ندارد بازیکن بالیاقتوبا معرفت قرارداد امضاکنید موفق باشید

هوادار فولاد
شنبه 29 خرداد 1395 12:57 PM
؟؟؟؟؟ به گزارش خبرگزاری فارس آرش افشین مهاجم پیشین تیم‌های سپاهان و ملوان امروز در تست پزشکی آبی پوشان شرکت کرد. این بازیکن بههمراه دیگر بازیکنان استقلال در سالن ایفمارک حاضر شد وی هنگام ورود به سالن ایفمارک در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به استقلال پیوسته است یا خیر گفت: همه چیز به تست پزشکی ام بستگی دارد و اگر تستم مثبت باشد قرارداد می بندم.

مهدی
شنبه 29 خرداد 1395 12:47 PM
با سلام آرش افشین بازیکن با کلاسی است که می تواند به فولاد کمک کند. متأسفانه روند جذب بازیکن با کیفیت در باشگاه فولاد در مقایسه با سایر باشگاهها بسیار کند است. از مسئولین و کادر فنی محترم باشگاه خاضعانه استدعا داریم تا ضمن جذب چند بازیکن با کیفیت خارجی با قراداد بلند مدت چند بازیکن خوب نیز در خطوط دفاع میانی و حمله تیم آماده ای را روانه لیگ آتی نموده و دل هواداران زجر کشیده و پرشور این استان را را شاد نمایند. برای نعیم سعداوی مربی محجوب فولاد آرزوی موفقیت داریم.

مرتضى سبحانى
شنبه 29 خرداد 1395 12:19 PM
درود بر شما با آرزوى قبولى طاعات و عباداتتون در اين ماه عزيز مذاكره باشگاه با آرش به كجا رسيد؟

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---