1403/02/01
1:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 06 تیر 1395 10:54

آخرین وضعیت جهانتیغ، بایرامی و طیبی؛

برنامه حضور فولادی ها در مرکز پزشکی ایفمارک

اعضای تیم فولاد خوزستان برای کسب مجوز سلامت و پزشکی در مرکز پزشکی ایفمارک تهران حضور می یابند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر اکبر مرادی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کاروان تیم فولاد خوزستان صبح روز سه شنبه با حضور در این مرکز زیر نظر کارشناسان و پزشکان مربوطه روند تست ها و معاینات پزشکی را انجام خواهند داد و همچنین از سال جاری با توجه به استرس های وارده به مربیان فوتبال، انجام آزمایشات خون و قلب و عروق برای اعضا کادر فنی الزامی شده است.
پزشک تیم فولاد خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم، اظهار داشت: خوشبختانه روند بهبودی مهرداد بایرامی به خوبی در حال طی شدن بوده، جواب ام ار ای اخیر این بازیکن خوب بوده و می تواند همراه بازیکنان در اردوی دوم تیم حاضر شود. همچنین بهمن جهانتیغ که به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان کف پا مدتی است از جمع بازیکنان جدا شده، امید می رود پس از حضور در روند فیزیوتراپی در هفته های آینده قابلیت حضور در تمرین های تیمی را به دست آورد.


مرادی در خاتمه با اشاره به مصدومیت فرزاد طیبی، اظهار داشت: این دروازه بان جوان در خلال تمرینات از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و کمتر از دو هفته آینده عمل جراحی را در تهران انجام می دهد و انشالله پس از طی کردن دوران نقاهت منعی برای بازگشت به میادین نخواهد داشت.

توضیح ضروری: در تنظیم اوليه خبر فوق به اشتباه مصدومیت بهمن جهانتيغ از ناحیه رباط صلیبی پا اعلام شده بود که بدینوسیله از کاربران عزیز سایت باشگاه فولاد خوزستان پوزش می خواهیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
دوشنبه 07 تیر 1395 10:52 PM
در صورت جذب این دو مهاجم خوب میلاد میداودی و مسعود حسن زاده میتوان بایرامی را که نتوانست در فصل گذشته انتظارات را برآورده کند و مصدومیت هم گریبانگیرش شده را از لیست خارج کرد. خواهش میکنیم آقای ایمان مبعلی را که یک هافبک طراح خوب و شوت زن و مطمئنی هست را جذب کنید.آقای ایمان مبعلی خوزستانی و بومی میباشد و محصول آکادمی فولاد است و سالهای زیادی در فولاد بازی کرده و به همراه فولاد به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده و از تجربهء بالایی برخوردار است و میتواند برگ برندهء فولاد در تورنمتها باشد. *باتشکر*

توفیق
یک شنبه 06 تیر 1395 1:57 PM
تست های پزشکی خیلی خوبن مخصوصن برای بازیکنایی که جذب میشن که اگه خدای ناکرده مشکلی داشته باشن به فکر مداوا و معالجه اش برن

amordad
یک شنبه 06 تیر 1395 1:48 PM
با احترام به نظر آقای سعداوی،به عنوان یک هوادار باید عرض کنم بایرامی از اواخر فصل پیش مصدوم بود وقتی هم سالم بود عملکرد مثبتی نداشت ،با توجه به ادامه دار بودن مصدومیت ایشان ، دلیلی برای تمدید قرارداد بایرامی وجود نداشت .

نگین - ح
یک شنبه 06 تیر 1395 1:30 PM
انشالله که همه بازیکنها سلامت باشند و در فصل آینده بتونن به فولاد کمک کنند. فوتبال خوزستان با فولاد مقتدر یک چیز دیگه ایه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---