1403/02/06
12:52
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 19 تیر 1395 20:1

تساوی خوزستانی ها در دیداری تدارکاتی

تیم‌های لیگ برتری فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی به تساوی رسیدند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولادمردان امروز در چارچوب یک دیدار تدارکاتی از ساعت ١٩ و٣٠ دقیقه امشب در ورزشگاه اختصاصی فولاد میزبان برزیلی های خوزستان بودند.
در این دیدار که در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید، برای فولاد محمد اهل شاخه و برای نفت امید زلیکانی گلزنی کردند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

توفیق
جمعه 25 تیر 1395 3:51 PM
جذب مهاجم ششدانگ خارجی و هافبک بازیساز رو از یاد نبریم که فصل قبل چوبشو خوردیم

هوادار فولاد
یک شنبه 20 تیر 1395 3:51 PM
آقایون کادرفنی و مدیرعامل و هیئت مدیره از الان هوادارها دارن هشدار میدن که امسال همه تیم ها با امادگی کامل دارن برای فصل آتی وارد مسابقات لیگ میشن ، از همین حالا به فکر چاره و تقویت تیم باشین ... فردا روزی هیچ بهانه ای رو هوادارها قبول نمیکنن و نمی خواهیم دوباره شاهد فولاد سال قبل با بازیهای ضعیف و کسل کننده باشیم!!!

مهدی چنانی
یک شنبه 20 تیر 1395 3:54 AM
نتایج دو دیدار نشان میدهد که تیم ضعیف است و نیاز مبرم به تقویت دارد و اگر این تیم بازیکن شاخص تاکید میکنیم(شاخص)جذب نکند!آیندهء بدی را برای تیم پیش بینی میکنیم!تیم سه نقص دارد که به ترتیب اولویت1نبود یک هافبک طراح شاخص در تیم میباشد تیم بدون هافبک طراح آشفته و بی برنامه بازی میکند.2نبود مهاجم نوک شاخص تا بتواند زحمات دیگر بازیکنان را به ثمره برساند. 3دروازبان شاخص تا به راحتی زحمات بقیه بازیکنان را با گل خوردن به باد ندهد. پیشنهاد ما:(مسعود شجاعی).(1میداودی یا 2پریرا یا 3یانگ)و گلر درجه یک خارجی

Amordad
یک شنبه 20 تیر 1395 1:09 AM
دو بازی فولاد با تیمهای لیگ برتری ،دو گل خورده و تنها یک گل زده داشت .هرچند بازیها دوستانه بود ولی آمار جالبی نیست .تیم نیاز زیادی به تقویت دارد .سه بازیکن کارآمد ترجیحا خارجی در پستهای دروازه بان ،هافبک طراح و مهاجم هدف .بازهم عرض می کنم لطفا بازیکنان کارآمد جذب کنید نه بازیکنان بدون تیم .فرصت تا آغاز لیگ کم است و باید زمانی را هم برای هماهنگی بازیکنان تازه وارد در نظر گرفت.خیلی نگران فولاد هستم .امسال راه آهن ،استقلال اهواز و ملوان نیستند .همه تیمها با قدرت وارد لیگ می شوند .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---