1403/01/30
23:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 11 مهر 1395 10:39

مهدی پور: شرایط گروه بندی ها عادلانه نیست

همه بازیکنان نونهالان فولاد ستاره هستند، حمایت مدیران ما را دلگرم می کند

سرمربی تیم نونهالان فولاد خوزستان می گوید از نظر من فوتبال پایه، اصل فوتبال حرفه ای است و باشگاه فولاد خوزستان در ایران دارای بهترین رتبه در این زمینه است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرمربی تیم نونهالان فولاد خوزستان در رابطه با پیروزی این تیم مقابل آریان اهواز، اظهار داشت: با توجه به کسب تساوی در هفته اول تمام سعی و تلاشمان پیروزی در این دیدار بود و خوشبختانه توانستیم در دستیابی به این هدف موفق باشم.
سجاد مهدی پور با اشاره به تستگیری های انجام شده در رده نونهالان اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته یک شرایط جدید را در تیم نونهالان فولاد ایجاد کردیم. پیش از شروع مسابقات از بازیکنان مستعد فوتبال در رده نونهالان تست گیری کردیم؛ در چند جلسه ۹۰۰ بازیکن خوزستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نهایتا ۲۲ بازیکن جذب تیم نونهالان فولاد خوزستان شدند. سیاستگذاری اینگونه بود که تمامی بازیکنان خوزستانی باشند و بازیکنان خوابگاهی نداشته باشیم. در تستگری دنبال این بودیم که با جذب بازیکنانی توانا برای آینده باشگاه فولاد خوزستان اقدامات خوبی انجام داده باشیم. علاوه بر نفراتی که جذب نونهالان شدند، بازیکنانی را برای حضور در تیم زیر ۱۳ سال فولاد خوزستان انتخاب کردیم که به زودی تمرینات شان را زیر نظر کادر فنی آغاز خواهند کرد.


سرمربی نونهالان فولاد با اشاره به وضعیت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه شرایط گروه بندی ها عادلانه نیست؛ فولاد در سخت ترین گروه قرار دارد. تیم های اول تا سوم فصل گذشته در این گروه می باشند و به نوعی در گروه مرگ هستیم. همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارند، چینش تیم ها باید مورد بازنگری قرار گیرد. در دیگر کشورها معمولا 4 تیم اول را به عنوان سرگروه 4 گروه انتخاب می کنند ولی در کشور ما متاسفانه ملاک همگروهی تیم ها نزدیکی جغرافیایی است.

وی با ابراز خوشنودی از حمایت های همه جانبه شرکت فولاد خوزستان و مسوولان باشگاه از فوتبال پایه، اظهار داشت: این موضوع باعث دلگرمی ما می شود، مدیریت باشگاه اهمیت زیادی به تیم نونهالان می دهد و به صورت کامل پیگیر اخبار، مشکلات و نتایج تیم هستند و ما در تیم نونهالان سعی داریم در جواب این اعتمادها تیمی شاخص از نظر اخلاقی و فنی بسازیم.

سجاد مهدی پور در رابطه با تاثیر سرمایه گذاری باشگاه ها در رده های پایه، عنوان کرد: اگر باشگاه های فوتبال موفق دنیا را بررسی کنیم به این موضوع پی می بریم که همه آنها هم وزن لیگ بزرگسالان در رده های پائین تر کسب افتخار کردند و جام های بسیاری بالای سر برده اند. از نظر من فوتبال پایه، اصل فوتبال حرفه ای است و باعث می شود یک بازیکن با برنامه ریزی رشد کند. باشگاه فولاد خوزستان نیز از این نظر در ایران و حتی خاورمیانه دارای بهترین رتبه هاست و بازیکنان پرورش یافته در آکادمی آن علاوه بر تیم اصلی این باشگاه در تیم های مختلف فوتبال کشور حضور دارند. البته من معتقدم که بازهم می شود بهتر از این هم کار کرد، باید به مدیریت جدید فرصت داده شود چراکه برنامه های بسیار خوبی برای رشد بازیکنان انجام شده. ما در تیم نونهالان سعی داریم بازیکنان با برنامه ریزی رشد کنند؛ مثلا با همکاری اعضای کادر فنی در زمینه سرعت موفق شدیم  در مدت کمتر از یک ماه افزایش سرعت ۳۰ درصدی بازیکنان را محقق کنیم؛ روش های علمی و کار های اینگونه تاثیرات بسیار خوبی در آینده بازیکنان فوتبال دارند. علاوه بر آن هر هفته 2 کلاس تئوری برای بازیکنان نونهالان برگزار می کنیم که در آن آخرین اصطلاحات و روش های نوین فوتبال به بازیکنان آموزش داده می شود.

سرمربی تیم نونهالان فولاد خوزستان در ادامه گفتگو با سایت باشگاه فولاد به شرایط سنی بازیکنان این تیم اشاره کرد و افزود: با دیدگاه آینده نگری که در انتخاب بازیکنان داشتیم در فصل آینده می توان از وجود هفت بازیکن در تیم نونهالان بهره برد و مابقی بازیکنان به رده نوجوانان فولاد منتقل می شوند. به نظر من در تیم امسال همه بازیکنان قابلیت تبدیل شدن به ستارهای آینده فوتبال را دارند چرا که هر بازیکنی که در تیم حضور دارد با تلاش و کوشش خود توانسته به این جایگاه برسد و  لیاقت حضور در تیم فولاد و پوشیدن پیراهن این تیم را دارد.
وی افزود: پیش از شروع لیگ برنامه ریزی های ما برای آمادگی تیم به خوبی انجام شد. در فصل های گذشته تیم نونهالان فولاد ترکیبی از بازیکنان زیر ۱۳ این باشگاه را شامل می شدند اما در این فصل که ما تیم نونهالان زیر ۱۳ سال را نداشتیم، اقدام به تستگیری کرده و تمرینات را از مردادماه را شروع کردیم و هفت بازی تدارکاتی انجام دادیم.


گفتنی است؛ سجاد مهدی پور که به دلیل مصدومیت دوران بازیگری کوتاهی در فوتبال داشت، در جوانی کلاس های مربیگری خود را آغاز کرد و سابقه مربیگری در تیم هایی همچون نوجوانان استقلال اهواز، بزرگسالان دیهیم، دانشجویان استان خوزستان، تیم های نونهالان و نوجوانان و جوانان فولاد خوزستان و نوجوانان استقلال خوزستان را دارد. مهدی پور همچنین دارای مدرک دکترای تربیت بدنی دانشگاه تهران است.

منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

حردانی
سه شنبه 13 مهر 1395 12:28 AM
به امید موفقیت تیم نوهالان فولاد. ما قهرمانی می خوایم. تشکر از سایت خوب باشگاه

رضا
دوشنبه 12 مهر 1395 1:03 PM
باسلام بنده یکی از کسانی هستم که پسرم چند جلسه سر تست تیم نونهالان بوده و نهایتا خط خورد و سالهای گذشته هم دوتا پسرم رو آوردم با فولاد تست دادند ولی خداییش ....مربیان نونهالان فولاد رو دیدم وقت گذاشتند و از همه بازیکنان با دقت تست می گرفتند و پارتی بازی نکردند حتی من اونجا بودم که آقای مهدی پور برادر خودش رو خط زد و.....واقعا همه که اونجا بودند شاهد ماجرا بودند و واقعا بیاید بگم آقای مهدی پور درود بر شرفت * با اینکه بچه ام خط خورد ولی شمارو تحسین میکنم موفق باشید

Amordad
یک شنبه 11 مهر 1395 11:58 AM
باشگاه فولاد خوزستان بهترین و حرفه ای ترین تیمهای پایه ایران را دارد .خدا قوت به همه مربیان زحمتکش و بی ادعای تیمهای پایه فولاد .باشگاه باید به شکلی با بازیکنان تیمهای پایه قرارداد ببندد تا بتواند مدت بیشتری از آنها استفاده کند یا اینکه از انتقال آنها ، منافع مادی نصیب باشگاه فولاد شود .ضمن اینکه از طریق نمایندگان خوزستان در مجلس پیگیر حل مشکل سربازی و اختصاص سهمیه بازیکن سرباز به باشگاه فولاد ،باشید.

بابک
یک شنبه 11 مهر 1395 11:56 AM
سلام دم آکادمی فولاد گرم. فکر کردم سرمربی علی اکبر مهدی پور ه که بازیکن بسیار خوب جنوب اهواز(همین فولاد) در سالهای75 تا 80 هست ولی ایش.ن رو نمیشناسم، ایشاا... تیم نونهالان قهرمان بشه بازی هاش (نونهالان ) در پیش بینی فعال نشده

حمید
یک شنبه 11 مهر 1395 11:15 AM
تیم های پایه فولاد خیلییییی کارشون درسته. خیلییییی . فدراسیون باید از این باشگاه که داره اینجوری روی بازیکنان از پایه سرمایه گذاری میکنه حمایت کنه و حداقل مشکل سربازی بازیکن ها را حل کنه و از انتقال آنها به تیم های نظامی جلوگیری بشه تا خود خوزستان از این سرمایه ها استفاذه کنه. به امید قهرمانی نونهالان فولاد در لیگ برتر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---