1403/01/29
2:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 05 آبان 1395 16:3

هفته دهم از رقابت های لیگ برتر؛

2 مسابقه مهیج برای هواداران فولاد با جوایز نفیس

باشگاه فولاد خوزستان در آستانه دیدار تیم بزرگسالان این باشگاه با تیم استقلال تهران دو مسابقه پیامکی جذاب را برای هوادارانش تدارک دیده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، برای آشنایی هرچه بیشتر هواداران با این مسابقه پیامکی توضیحات جداگانه ای در ادامه داده شده است:

مسابقه شماره 1

عنوان: پیش بینی نتیجه بازی

شرح مسابقه: هواداران باشگاه فولاد خوزستان می توانند با پیش بینی صحیح نتیجه دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران ضمن حضور در این مسابقه پیامکی شانس خود را برای کسب جوایز ارزشمند امتحان کنند.
نحوه شرکت در مسابقه: هواداران برای شرکت در این مسابقه باید نتیجه بازی را نهایتا تا زمان شروع نیمه دوم این بازی به سامانه پیامکی باشگاه فولاد خوزستان به شماره 100002000000 ارسال نمایند.

توضیح ضروری: تعداد گل های فولاد به عنوان رقم نخست و تعداد گل های تیم استقلال تهران به عنوان رقم دوم ملاک محاسبه سیستم می باشد. به عنوان مثال: چنانچه هواداری نتیجه این دیدار را 2 بر صفر به سود فولادمردان پیش بینی کرده است، می بایست عدد 20 را به سامانه پیامک نماید.
جوایز: به 5 نفر از برترین های این مسابقه هركدام یک دست لباس اصلی تیم فولاد خوزستان اهداء خواهد شد.

مسابقه شماره 2

عنوان: انتخاب برترین بازیکن فولاد
شرح مسابقه: هواداران باشگاه فولاد خوزستان می توانند با انتخاب برترین بازیکن تیم فولاد خوزستان در میدان مسابقه ضمن حضور در این مسابقه پیامکی شانس خود را برای کسب جوایز ارزشمند امتحان کنند.
نحوه شرکت در مسابقه: هواداران برای شرکت در این مسابقه باید شماره پیراهن بازیکن مورد نظر خود را از زمان پایان این دیدار تا نهایتا 24 ساعت پس از آن به سامانه پیامکی باشگاه فولاد خوزستان به شماره 100002000000 ارسال نمایند.

توضیح ضروری: دقت هواداران در انتخاب صحیح شماره پیراهن بازیکن در این مسابقه بسایر مهم می باشد. شرکت کنندگان باید عدد پیراهن بازیکن را به سامانه ارسال نمایند. به عنوان مثال: چنانچه هواداری وحید طالبالو را به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب کرده است، می بایست عدد 99 را به سامانه پیامک نماید.
جوایز: به تعداد 5 نفر از برترین های این مسابقه از طرف آسیاتک، برترین شرکت ارائه دهنده اینترنت ADSL در کشور، اینترنت رایگان اهداء خواهد شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

سجاد ملایی
چهارشنبه 05 آبان 1395 6:46 PM
نتیجه 2 بر صفر میشه برای فولاد بهترین بازیکن هم یا طالب لو یا چاگو یا شریفات یا ساسان

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---