1403/01/10
14:13
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 18 آذر 1395 16:28

سعداوی در نشست خبری پیش از داربی؛

هر دو تیم به دنبال فوتبال ناب خوزستانی هستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می کنم فردا روزی باشد که هر دو تیم به دنبال بازی زیبا، جذاب و یک فوتبال ناب خوزستانی هستند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: اولین دربی است که بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و نمی دانم چگونه باید از آن به عنوان دربی یاد کرد، چرا که فوتبال زمانی معنا و مفهوم پیدا می کند که حتما با حضور تماشاگران باشد، در غیر این صورت هیچ لذت و جذابیتی ندارد.

وی بیان کرد: هر دو مجموعه استقلال خوزستان و فولاد نیز تلاش هایی داشتند تا اجازه داده شود که دربی با حضور تماشاگران باشد که متاسفانه تا این لحظه این امر محقق نشده است. شاید در این داستان هواداران فولاد خوزستان کمترین تقصیر را داشتند و هیچ گناهی متوجه آن ها نبود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان فصل گذشته قهرمان شد و مدعی قهرمانی است. این تیم صاحب تجربه لازم است و از یک مربی بسیار خوب، جوان و خوش فکر نیز بهره می برد. شرایط او با توجه به مشکلاتی که دارند، بسیار سخت است. این تیم مهره و جوانان بسیار خوبی هم در اختیار دارد و تیم شان را نسبت به فصل گذشته نیز خیلی خوب تقویت کرده اند.
وی افزود: فکر می کنم فردا روزی باشد که هر دو تیم به دنبال بازی زیبا، جذاب و یک فوتبال ناب خوزستانی هستند. شناخت لازم را از حریف داریم و خیلی خوب تمرین کرده ایم. در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشتیم و تمام تلاشمان این است تا این روند را ادامه دهیم.
سعداوی بیان کرد: ما در وهله اول به دنبال ارائه فوتبال زیبا، جذاب و پویا هستیم و از سوی دیگر امیدواریم که بتوانیم خوش شانس باشیم و حداکثر امتیاز را از آن خودمان کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که چندین هفته است که شکست نخورده اید، چقدر روی این موضوع حساسیت دارید؟ گفت: خیلی روی این موضوع تمرکز نداریم. ما بازی به بازی کارمان را دنبال می کنیم. گذشته را برای خودمان بایگانی می کنیم ولی درس های لازم را از آن می گیریم و سعی می کنیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تاثیر بازیکنان خوب ذخیره‌ای که دارند نیز عنوان کرد: جا دارد از مجموعه باشگاه به ویژه هیات مدیره محترم تشکر کنم که با تمام وجود تلاش می کنند تا ما کارمان را در یک جو مناسب دنبال کنیم که شاهد اثرات آن هم هستیم. ما یک تیم جوان و بومی داریم. یکی از فاکتورهایی که این فصل خیلی خوب به ما کمک می کند، جو همدلی بین بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه است و هر کسی کار خودش را انجام می دهد.

وی درباره جذب بازیکن هم گفت: لیست ما یک جای خالی دارد که همان طور که قبلا هم گفتم آن را برای سروش رفیعی کنار گذاشته ایم. امیدواریم که این اتفاق هم بیافتد. سه بازی تا نیم فصل داریم و اگر لازم باشد شک نکنید با هماهنگی مجموعه باشگاه تلاش می کنیم تا تیم را تقویت کنیم.
سعداوی در پایان تاکید کرد: برای این بازی یک نگرانی دارم که این نگرانی را هم به مدیرعامل باشگاه انعکاس داده ام که بعد بازی درباره آن توضیح می دهم. این نگرانی تا اندازه ای فکر ما را به خود مشغول کرده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

Amordad
جمعه 19 آذر 1395 11:51 AM
باشگاه فولاد باید پاسخ محکمی به یاوه گویی های سرپرست پرسپولیس بدهد.

سجاد ملایی
پنج شنبه 18 آذر 1395 6:06 PM
انشااله میبریم 2 بر صفر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---