1403/02/07
16:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 28 آذر 1395 11:57

سروش رفیعی در فولاد شناخته شد

کاپیتان فولاد: مقابل پیکان کار سختی داریم

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: کارمان مقابل پیکان بسیار سخت است و می‌دانیم کار راحتی مقابل این تیم سختکوش نداریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایوب والی در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در دربی خوزستان مقابل صنعت نفت، گفت: بازی بسیار سختی بود صنعت نفت در نیمه اول با انگیزه زیادی پا به میدان گذاشت و با وجود اینکه یک گل به ثمر رساندیم، بازی متعادل دنبال می شد. حتی می‌توانم بگویم حریف در بخشی از مسابقه عملکرد بهتری نسبت به ما داشت اما خوشبختانه روی سخت‌گیری ساسان انصاری و اسماعیل شریفات توانستیم گلزنی کنیم.
وی افزود: می‌دانستیم صنعت نفت بعد از دریافت گل بی‌محابا حمله می‌کند و می‌توانیم از این مسئله استفاده کنیم. نفت بازی خیلی خوبی ارائه کرد و فشار زیادی روی ما گذاشت اما خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم.
ایوب والی در مورد اینکه سومین گل خود را در فصل جاری به ثمر رساند،‌ تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم  اعتقاد دارم گلزنی و موفقیت من به واسطه دو دلیل اتفاق می افتد.  دلیل اول لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم است که باعث گلزنی‌ام می شود. دلیل دوم هم تلاش هم‌تیمی هایم است که به واسطه تلاش آنها می‌توانم گلزنی کنم.  اینکه چه کسی گل می‌زند فرقی ندارد مهم این است که ما هر سه امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم موفق شویم. شما دیدید وقتی ما یک بر صفر از حریف خود پیش بودیم روی یک صحنه صنعت نفت در حال زدن گل تساوی بود که عبدالله کرمی توپ را از روی خط بیرون کشید. اگر صنعت نفت گل اول را میزد کارما سخت می شد اما حرکت کرمی مانع از این امر شد. این مسئله نشان می‌دهد برای رسیدن به موفقیت تلاش جمعی و کوشش همه بازیکنان موثر است.
کاپیتان فولاد خوزستان در مورد روند گلزنی‌های ساسان انصاری در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: انصاری بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت کاملی دارد چون او را به طور کامل می‌شناسم این مسأله را بیان می‌کنم او با وجود اینکه در هفته‌های اخیر خیلی مورد توجه قرار می‌گیرد شخصیتش را از دست نداده و مغرور نشده است. انصاری را 8، 9 سال است که می‌شناسم و می دانم او فردی متدینی است. با اینکه این روزها او را خیلی مورد تمجید قرار می‌دهند این بازیکن به هیچ وجه اخلاقش عوض نشده و کار خود را بدون حاشیه دنبال می‌کند.

والی در مورد سروش رفیعی و  اینکه باشگاه فولاد خواهان بازگشت این بازیکن است، اظهار داشت: در جریان این مسأله نیستم و بهتر است باشگاه و نعیم سعداوی در این ارتباط صحبت کند. تنها چیزی که من می‌دانم این است که اصلیت رفیعی برای فولاد است چرا که او از این باشگاه سروش رفیعی شد اما اعتقاد دارم اگر بازیکنی دلش با تیمی نباشد حضورش مؤثر نخواهد بود. نمی‌توان کسی را به زور جایی برد امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به خیر و صلاح باشد.
وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پیکان، تصریح کرد: هدایت پیکان بر عهده مجید جلالی است هم ما و هم سعداوی شناخت بسیار خوبی از جلالی داریم و با تفکرات او آشنا هستیم، جلالی مربی است که اجازه ناامیدی به بازیکنانش نمی‌دهد و خصوصیت اصلی تیم‌های او دوندگی و جنگندگی است. پیکان این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و تیم جنگنده و سرحالی است. کارمان مقابل این تیم بسیار سخت است اما  ما هم دست و پا بسته نخواهیم بود و امیدوارم که در این مسابقه نتیجه لازم را بگیریم.
کاپیتان فولاد در پایان گفت: باز هم از هواداران خوب فولاد تشکر می‌کنم که همچنان به صورت پر شور ما را مورد حمایت قرار می‌دهند. همچنین جا دارد تشکری ویژه از هواداران نفت آبادان داشته باشم که در جوی خوب به ورزشگاه آمدند و فقط تیم خود را تشویق کردند تا دربی خوزستان بدون هیچ مشکلی به پایان برسد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 29 آذر 1395 8:04 PM
سلام خدمت زحمتکشان عزیز سایت:درمورد مصاحبه کاپیتان عزیزایوب والی .آقاایوب اصلا بازی آسان درلیگ نداریم .هربازی سختی خودش را دارد.ولی این دلیل نمیشه پیکان را بزرگ کنید.پیکان دربازی با ذوب از دقیقه 80 تا 90 3گل خورده پس خط دفاع پیکان خیلی متزلزل است.کاپیتان باید به تیم روحیه بدهد وبگه که این تیم را هم میبریم.پیکان که از نفت تهران بالاتر نیست.پس میبریم.نتیجه بازی (فولاد1-پیکان0)

بابک
دوشنبه 29 آذر 1395 8:23 AM
ایوب والی ، ساسان و وحید با اضافه شدنشون به فولاد خیلی تاثیرگذار بودن. ایوب اخلاقی و فنی حرف نداره

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---