1403/02/07
16:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 20 دی 1395 19:42

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد:

از شنیدن خبر پیوستن رفیعی به پرسپولیس متعجب شدم، همه تیم ها از دعوای حقوقی ما خبر داشتند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از ادامه پیگیری های حقوقی در رابطه با تعهدات سروش رفیعی به این باشگاه خبر داد.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، برای اطلاع از موضع رسمی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عقد قرارداد همکاری بین باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی بازیکن باشگاه فولاد خوزستان که به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی به تیم تراکتورسازی پیوسته بود و همچنین شفاف سازی هرچه بیشتر این موضوع برای افکار عمومی و خصوصا هواداران باشگاه فولاد خوزستان به سراغ علیرضا اژدری زاده رفتیم.


 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در این رابطه می گوید: بنده امروز (۲۰ دی ماه) در فاصله یک روز از زمان پایان خدمت سربازی سروش رفیعی از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم چراکه تمامی تیم ها و اهالی فوتبال از دعوای حقوقی ما با این بازیکن خبر داشته و مطلع بودند که یک قرارداد بین این باشگاه و بازیکن نام برده وجود دارد و باشگاه فولاد خوزستان با احترام به حکم کمیته انضباطی تا پایان خدمت سربازی این بازیکن سکوت کرده بود، ضمن آنکه این بازیکن در جلسه کمیته انضباطی و مصاحبه با رسانه ها هرگز منکر قرارداد خود با باشگاه فولاد خوزستان نشده و تقاضای رسیدگی درخواست فولاد بعد از اتمام خدمت سربازی نموده اند. همچنین یک نسخه از رای ابلاغی کمیته انضباطی در باشگاه فولاد خوزستان موجود می باشد که در آینده نزدیک آنرا در اختیار عموم قرار خواهیم داد.


علیرضا اژدری زاده در تشریح این رای اینگونه توضیح داد: مطابق این رای باشگاه فولاد خوزستان تصمیم داشت و دارد که لایحه شکوائیه خود را به کمیته انضباطی پس از انقضای خدمت سربازی بازیکن ارائه نماید و تعجب من از آن است که باشگاه پرسپولیس و بازیکن نامبرده یک روز پس از اتمام خدمت سربازی بلافاصله اقدام به عقد قرارداد نموده اند و هیچ توجهی به جاری بودن دعوایی که چند ماه پیش در کمیته انضباطی طرح شده بود و همچنان قابل پیگیری است، ننموده اند. لذا باشگاه فولاد خوزستان حق خود می‌داند برای استیفای حقوق خود اقدامات لازم و پیگیری های قانونی را انجام دهد و نتیجه اقدامات قبل و آینده را به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی و هواداران خونگرم خود قرار دهد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (9 نظر تا کنون)

Emad
سه شنبه 21 دی 1395 4:59 PM
با سلام خدمت مدیریت محترم فولاد امیدوارم تا اخرین لحظه پیگیر حق و حقوق تیم فولاد و تماشاگران باشن و ب هیچ عنوان کوتاه نیان..اگه اونا هدایتی رو دارن ما هم خدارو داریم..

مهدی چنانی
سه شنبه 21 دی 1395 1:15 AM
آقایون چیکار دارید می کنید!!! تورو بخدا یه کاری بکنید!!! سروش رفیعی هم که رفت!!! بابا چندبار بگیم تیم نیاز مبرم به یک هافبک طراح داره بخدا زبونمون مو دراورد!!! تورو بخدا با یکی از این سه گزینه برای قبول پست هافبک طراح قرارداد ببندید: 1بختیار رحمانی. 2.ایمان مبعلی. 3عباس بوعذار. هرچه زودتر هم مشکل بازی نکردن مهاجم نوک ارنست انفور را حل کنید. ما همهء امتیازات نیم فصل دوم لیگ رو میخواهیم تا بتوانیم با توکل بر خدا و اضافه شدن یک هافبک طراح شاخص و ارنست انفور به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا میکنیم.

Amordad
دوشنبه 20 دی 1395 10:51 PM
حق باشگاه فولاد و هواداران بسیار مهمتر از رفیعی و کلا هر بازیکنی است ، بی صبرانه منتظر اقدامات سریع باشگاه فولاد در جهت احقاق حق باشگاه فولاد و هواداران هستم ،اگر کمیته انضباطی پاسخ نداد به مقامات قضایی و دیوان عدالت اداری شکایت کنید و در نهایت فیفا ،از مدیریت فولاد خواهش می کنم بدون ملاحظه و بی تعارف و قاطع اقدام کند و نتیجه اقدامات به آگاهی هواداران رسانده شود.

منصور
دوشنبه 20 دی 1395 10:33 PM
سلام:سروش بمب نقل وانتقال که هیچی ترقه هم نیستی.شاه ماهی که هیچ.ابشلمبو هم نیستی.کلا هیچی نیستی مزخخخخ .فولاد هم سرور تیم جدبدوخودت هست.منتظر تیمت هستیم.رنده باد فولاد قهرمان 1393

منصور
دوشنبه 20 دی 1395 9:10 PM
سلام :تمامش کنید بابا آخه سروش هم شد بازیکن؟ میگه به تیم بزرگ پرسپولیس پیوستم .کجای این تیم بزرگ است (قشقائیها )خوب شد چهره خائنها مشخص میشه.صابر حردانی خیلی ازاین بابا بهتر است.بامید باختهای پرس-وتراکتور در نیم فصل دوم.رنده باد فولاد قهرمان 1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---