1403/02/07
10:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 22 دی 1395 17:41

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص رسیدگی به پرونده رفیعی؛

فدراسیون بی طرفی را رعایت كند

دپارتمان حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در بیانیه ای خواستار بی طرفی فدراسیون فوتبال ایران در بررسی به پرونده سروش رفیعی شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه یکی از اعضای این دپارتمان خطاب به مسوولان فدراسیون فوتبال آمده است:
موضوع خواسته باشگاه فولاد خوزستان در مورد وضعیت سروش رفیعی به اركان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع گردیده اما پیش از آن كه این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد برخی افراد كه در فدراسیون سمت دارند و باید جایگاه خود را بشناسند داروغه وار دادگاه صحرایی تشكیل داده و با تفسیر به رای مقررات، سعی در محكوم كردن باشگاه فولاد دارند. این است عدالت و بیطرفی فدراسیون؟ آقای براتی،رییس محترم كمیته حقوقی، با کمال احترام لطفا رعایت این موارد را به اعضای كمیته خود تذکر دهید؟ لابد پاسخ شان این است كه من به اتكای شخصیت حقیقی ام صحبت می كنم و ربطی به عضویتم در كمیته حقوقی ندارد. شخصیت حقیقی تان زمانی جدای از شخصیت حقوقی تان است كه از كمیته ای كه در آن عضویت دارید جدا شوید.


هوشنگ نصیرزاده قانون را پاره پاره می بیند. او می گوید قرارداد ٣٨ روزه نداریم و خاتمه قرارداد باید منتهی به روز پایانی فصل باشد.
اتفاقا این همان ادعای باشگاه فولاد است. سروش رفیعی قراردادی تا روز پایانی فصل داشته و به هیچ وجه قرارداد ٣٨ روزه نه منعقد شده و نه خواهد شد.
او اما قبل از اتمام همان قرارداد قانونی، به خدمت سربازی رفته و از تاریخ اعزامش تا همان پایان فصلی كه نصیرزاده داعیه دار آن شده، باشگاه فولاد نتوانسته از خدمات وی بهره بگیرد. توجه نصیرزاده و اهالی فوتبال را به مقررات مربوط به خدمت سربازی كه خود نصیرزاده تدوین نموده و حالا نادیده می گیرد جلب می كنیم. هر كس حقوق خوانده باشد می داند در تقابل دو قانون و مقررات عام و خاص، قانون خاص، قانون عام را محدود و تخصیص و گاه نسخ می كند. پیوست مربوط به سربازان به منزله قانون خاص است و آیین نامه نقل و انتقالات قاعده عام. بدیهی است كه در مورد سربازان این مقررات خاص است كه مدنظر قرار می گیرد.


در آیین نامه آمده است مدت زمان سربازی جزو قرارداد با باشگاه فولاد حساب نمی شود و بازیكن باید به محض خدمت اتمام سربازی به باشگاهش برگردد. در باشگاه فولاد كسی غیر از اجرای همین مقررات، خواسته دیگری ندارد و هر كس قانون تازه ای دارد كه مطالبه این ٣٨ روز فاقد وجاهت قانونی است با دلیل و مدرك و بدون تفسیر به رای ارائه دهد.
امید است اصل عدالت در این پرونده رعایت گردد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

بابک
شنبه 25 دی 1395 12:23 PM
حیف این همه محبت هوادارهای فولاد نسبت به ((سروش رفیعی)). یکی بهش بگه خیلی خوبه آدم یادش نره مدیون کیه و باید خوبی ها رو جبران کرد نه اینکه ....

منصور
پنج شنبه 23 دی 1395 8:14 PM
سلام خدمت عزیزان سایت:کادر فنی:امین قاسمی نژاد را مهار کنید کار ماشین سازی تمام است.مراقب پاس تودرهای پیام باشید.نتیجه (فولاد2-ماشین0).البته بابازی درخشان.زنده باد فولاد قهرمان1393

مصطفی
پنج شنبه 23 دی 1395 9:12 AM
با سلام و تشکر از تلاش عزیزان فولادی برای احقاق حق باشگاه فولاد خواهش می کنم با وجود ناراحتی اعضای دپارتمان حقوقی، حتما برای افراد از عنوان" آقا " استفاده کنند.

علی انزان
پنج شنبه 23 دی 1395 1:27 AM
تو رسانه ها اومده که بختیار از استقلال رضایت نامه خواسته تا دیر نشده بجنبید و بختیار رو جذب کنید

منصور
چهارشنبه 22 دی 1395 8:20 PM
سلام ودرود .نظر بنده اگر میشه بختیار رحمانی را که درحال جداشدن است جذب کنید.فولاد تیم بزرگ وبا بخشش زیاد .بالاخره انسان جایز الخطاست.ما که مثل سرخابیها بیمعرفت ولاابالی نیستیم ما تیم بزرگ فولاد هستیم.از مهنذس نعیم عزیز میخوام با سعه صدر تصمیم بگیرد.باتشکر.زنده باد فولاد قهرمان 1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---