1403/01/31
20:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 17 اسفند 1395 10:51

سرمربی تیم جوانان فولاد مطرح کرد؛

بالای 10 موقعیت گلزنی خراب کردیم و یک گل سالم هم مردود اعلام شد

سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان گفت: تیم ما شایسته قهرمانی در لیگ بود اما به ناحق این عنوان را از ما گرفتند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حیدر حیدری با بیان این که در آبادان سر تیم ما را با ناباوری بریدند، اظهار کرد: ما در بازی مقابل نفت آبادان یک گل سالم به ثمر رساندیم اما کمک داور بازی که قدری اضافه وزن هم داشت آفساید اعلام کرد.
سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان با بیان این نفت اهواز یک بازی شرافتمندانه مقابل سپاهان اصفهان انجام داد افزود: ناراحتی ما از این بود که اصفهانی ها در شهر ما شادی کردند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.
وی کسب مقام نایب قهرمانی را بدترین شکست زندگی خود عنوان کرد و گفت: به قدری از کسب این مقام ناراحت هستم که از دیروز تا الان نتوانستم از خانه بیرون بروم، ما خود را شایسته عنوان قهرمانی می دانستیم اما عواملی باعث شد که قهرمانی را از چنگ ما درآورند.
حیدری با اشاره به این که در چند روز گذشته مربی تیم مس کرمان بارها به من پیام داد که در مقابل صنعت‌ نفت آبادان جوانمردانه بازی کنیم گفت: اگر چه از سقوط تیم نفت آبادان به لیگ پایین تر ناراحت هستیم اما باید گفت که خوزستانی ها آدم های باشرفی هستند و هیچ گاه دست به تبانی نمی زنند.
وی عنوان کرد: باید دست تک تک بازیکنان نفت اهواز را بوسید که مردانه برای ما در مقابل سپاهان اصفهان جنگیدند و با دو گل این تیم را شکست دادند اما افسوس که نتوانستیم زحمات آن ها را به ثمر رساندیم.
سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل صنعت‌ نفت آبادان گفت: با وجود این که صنعت نفت به خوبی می دانست که اگر ببازد به لیگ پایین تر سقوط می کند اما 10 نفره به کار دفاعی می پرداختند. تیم ما بالای 10 موقعیت گلزنی خراب کردو یک گل سالم هم به ثمر رساندیم که متاسفانه کمک داور آن را مردود اعلام کرد.

وی خستگی بازیکنان و فشردگی مسابقات را یکی از علل ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی برشمرد و افزود: در حالی که دومین هفته از مسابقات لیگ سپری شده بود تیم ما از جانب فدراسیون به مسابقات چندجانبه در کشور ژاپن اعزام شد و هر روز 3 بازی باید انجام می داد.
حیدری ادامه داد: در چنین تورنمنت هایی با هرروز 3 بازی ،تیم های شرکت کننده با ترکیب 30 نفره حضور پیدا می کنند تا بازیکنان بتوانند ریکاوری کنند این در حالی بود که تیم ما با 17 بازیکن به مسابقات اعزام شد.
وی افزود: در روز اول مسابقات هر سه بازی خود را بردیم اما در روز دوم به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی های خود را واگذار کردیم و وقتی به ایران برگشتیم هفت هفته از مسابقات لیگ گذشته بود.
سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان با بیان این که تیم ما در مسابقات ژاپن تحلیل رفت و نیاز به ریکاوری داشت افزود: متاسفانه فدراسیون که تنها به دنبال آمار است برنامه بازی های عقب افتاده ما را با فشردگی تمام اعلام کرد و این کار ما را سخت تر کرد.


وی با اشاره هم به این که بلافاصله پس از برگشت به ایران در طول 24 روز 6 بازی انجام دادیم و بازیکنان ما دیگر نای نفس کشیدن نداشتند، گفت: این عاملی شد که ما 10 امتیاز از تیم سپاهان اصفهان عقب بیافتیم. ما حتی استراحت بین دو نیم فصل نداشتیم و نتوانستیم تیم خود را آماده سازی کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم با درخششی که از خود به نمایش گذاشتند امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و موفق شدیم در کسب امتیاز از رقیب خود تیم سپاهان جلو بزنیم اما متاسفانه در بازی رو در رو با این تیم در اصفهان از هر حربه ای برای شکست تیم ما استفاده کردند تا به لحاظ امتیاز از ما پیشی بگیرند که در نهایت موفق شدند.وی با بیان این که امسال برای اولین بار ترکیب تیم را از بازیکنان بومی استان انتخاب کردیم افزود: تیم ما پتانسیل بسیار بالایی داشت طوری که توانستیم تیم بزرگسالان فولاد را با نتیجه یک بر یک متوقف کنیم. امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی مناسبی که انجام خواهیم داد عنوان قهرمانی رقابت ها را باز پس می گیریم.

سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان گفت: با یک تیم از بچه های محروم استان کاری کردیم که تا روز آخر تکلیف قهرمانی مشخص نبود در حالی که تیم سپاهان ترکیبی از بازیکنان منتخب ایران را در اختیار داشت.وی در پایان گفت: ما بازیکنانی داشتیم که بنایی می کردند و من شخصا برای آن ها غذا می بردم، علی غلامزاده بازیکن ملی پوش ما زمانی پول خرید پیراهن و کرایه رفتن تا شوشتر را نداشت، من افتخار می کنم به این تیم که جانانه تلاش کردند اما شرمنده همه مردم خوزستان شدیم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را برای آن ها به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---