1403/01/31
16:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 14 اردیبهشت 1396 20:3

سعداوی در پایان دیدار فولاد با پیکان؛

داوران 6 امتیاز را به پیکان هدیه کردند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل پیکان داوران 6 امتیاز را به حریفمان تقدیم کردند وگرنه از نظر فنی برتر بودیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی بعد از شکست دو بر یک مقابل پیکان گفت: شناخت خوبی از حریف داشتیم و در نیمه اول مالکیت توپ در اختیار ما بود که به گل هم رسیدیم. حتی در دقیقه 20 داور می‌توانست روی برخوردی که رحمان احمدی با شریفات داشت پنالتی اعلام کند که به راحتی از کنار آن گذشت.

وی ادامه داد: امیدوارم کارشناسان داوری این مسابقه را به خوبی آنالیز کنند به جای اینکه بخواهم به مسائل فنی بپردازم باید بگویم که شش امتیاز بازی‌های رفت و برگشت را داوران به پیکان تقدیم کردند و از نظر فنی در هر دو مسابقه برتر از آنها بودیم.
سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: در این مسابقه دستمان خالی بود و مجبور بودیم بیشتر به مهره‌های جوان تکیه کنیم.سعداوی گفت: پنالتی دوم پیکان به هیچ عنوان درست نبود آیا باید در شهر خودمان اینقدر غریبه و مظلوم باشیم؟ فکر همه چیز را کرده بودیم به غیر از داوری. به خاطر این ناراحت هستیم که هواداران مورد ظلم قرار گرفتند بعد دم از فوتبال پاک می‌زنند.وی ادامه داد: وقتی یک تیم جوان اینقدر زحمت می‌کشد چرا باید فقط برای ما چنین اتفاقاتی رخ بدهد. امروز متاسفانه مانند دیدار رفت صحنه‌های نادری رقم خورد. در بازی با سیاه‌جامگان هم همین اتفاق افتاد. در مسابقه امروز داور نزدیک صحنه بود اما کمکش در حالی که 60-50 متر فاصله داشت به او گفت که پنالتی شده است.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه به راحتی حق بازیکنان ما گرفته شد گفت: مسئولیت باشگاه در این زمینه سنگین‌تر است اگر باشگاه‌ها بتوانند اقتدار لازم را داشته باشند داوران هم نمی‌توانند چنین معامله‌ای بکنند.سعداوی گفت: فصل پرفراز و نشیبی را داشتیم و شرمنده هواداران هستم که نتوانستیم دل آنها را شاد کنیم البته برنامه و هدف داشتیم اما بودجه باشگاه نسبت به فصل قبل 40 درصد کاهش پیدا کرده بود و استراتژی باشگاه بومی‌گرایی و جوان‌گرایی بود. در هیچ دوره‌ای اینقدر فولاد خوزستان جوان و بومی نبوده است.وی افزود: وقتی تیم جدیدی شکل می‌گیرد در فصل اول نباید انتظار زیادی داشت اما مطمئنم در فصل‌های آینده فولاد به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

منصور
پنج شنبه 04 خرداد 1396 7:00 PM
سلام:ساسان طلا ازت خواهش میکنیم بمون فولاد.مردونه قول بده .زنده باد ساسانطلا.

منصور
پنج شنبه 04 خرداد 1396 1:27 AM
سلام:دوستان فولادی لطفا نظرات خودرا در مورد تغییر مربی توسایت بزنید.

منصور
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 5:28 PM
درود برعزیزان سایت:باز هم مصاحبه باز هم استقلال وآقای بختیار رحمانی.مگه توی نیم فصل گذشته کم بی احترامی کردن ؟ آدم تعجب میکنه.تا اونجایی که میدونیم قراردادشما را نصف کردند درسته؟ پس چه دلیلی دارد اسم این تیم را مطرح میکنید.هواداران فولاد دوستت دارند وبرای این فصل بشما نیاز دارند ولی با مطرح کردن نام این تیم ازشما دلخور میشن.قهرمانی فولاد با کاپیتان انشاالله.زنده باد فولاد قهرمان 1393

منصور
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 4:21 PM
باسلام:قابل توجه تمامی تبمها وخبرنگاران .بختیار رحمانی کاپیتان فولاد است وکاپیتان یه تیم هیچ کجا نمیرود.کاپیتان -هواداران فولاد منتظر این فصل وشما هستند.انشاالله این فصل با هنر نمایی خود وبازی های درخشان فولاد باز میریم برا قهرمانی.زنده باد بختیاررحمانی زنده باد فولاد قهرمان 1393

Amordad
یک شنبه 17 اردیبهشت 1396 1:29 PM
یک فصل تلخ دیگر به پایان رسید ،مدیران فولاد هرچه سریعتر تکلیف کادر فنی را مشخص و جذب بازیکن را آغاز کنند،به هواداران احترام بگذارید و آنها را در جریان کارها قرار دهید .فصل آینده انتظار فولاد قدرتمند و مدعی داریم،..........

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---