1403/02/01
2:45
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 03 شهریور 1396 13:52

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان؛

خط قرمز باشگاه حرمت انسانهاست، سالمسازی را بر هر امری ارجح می‌دانیم

متاسفانه در جریان بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران، اتفاقات تلخی بر روی سکوی های ورزشگاه شهدای شهر قدس رخ داد که این مسائل علاوه بر بازیکنان و سرمربی فولاد، واکنش رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان را نیز به همراه داشته است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد که در هفته پنجم میهمان شاگردان جلالی بود، در حالی با دست خالی به خانه بازگشت که این تیم در بیشتر دقایق بازی و خصوصا نیمه دوم مالک توپ و میدان بود و بارها بر روی دروازه تیم حریف خلق موقعیت کرد. با این وجود شنیده شدن هتاکی هایی از سوی برخی افراد منتسب به هواداران فولاد از نکات زشت و حاشیه ای این بازی بود که متاسفانه انعکاس منفی در فضای رسانه ای کشور داشت.

 بروز این اتفاقات که در کنار تخریب وجهه و اعتبار باشگاه پرافتخار فولاد خوزستان، می تواند زمینه های مخدوش ساختن چهره فوتبالی ترین استان کشور را در نزد افکار عمومی فراهم آورد، اینک واکنش مسوولان بلند پایه باشگاه فولاد خوزستان را نیز به همراه داشته است.

 رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که از نزدیک نظاره گر تلاش فولادمردان بود، در مورد هتاکی های دیدار با پیکان، اظهار داشت: اتفاقات شب گذشته موضوعاتی نیستند که به سادگی از آنها گذشت کنیم. این موارد نیاز به تصمیم دارد نه چیز دیگر؛ کاری که بلافاصله پس از پایان بازی صورت گرفت. دستورات لازم داده شد و جهت اقدام به مسئول مربوطه جناب آقای باورصاد ابلاغ گردید و ایشان نیز از همان لحظه اقدامات لازم را آغاز و گزارش نمودند.  

 دکتر محمد رضا شریف در ادامه افزود: بارها اعلام کرده ایم که خط قرمز باشگاه حرمت انسانهاست و قرار نیست عده ای محدود فرهنگ ریشه دار و اصیل مردمی شریف را زیر سوال ببرند. ورود ما به موضوع قاطع و اساسی و ساختاری است و سالمسازی را بر هر امری ارجح می‌دانیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 08 شهریور 1396 11:43 AM
سلام:آقای پورموسوی اتفاقا گل پیکان خطا بود نگاه کنید روی ضربه کرنر یار سنگالی پیکان احمد عبدالله زاده را بادودست هل میده واحمد نقش زمین میشه. اگه این خطا نیست پس خطا چیه؟ درواقع گل اونا مردود وگل ما درست.یعنی یه داورراحت میتونه 3امتیاز راازفولاد بگیره وبه تیم حریف بده.بازی باید 1بر0 بنفع فولاد میشد.

مهدی چنانی
شنبه 04 شهریور 1396 11:06 PM
لطفا پیگیر این ناداوریها باشید و از داوران خاطی شدیدا شکایت کنید و تا به نتیجه رسیدن شکایت پیگیر شکایت خود باشید و در برنامهء نود در این مورد صحبت کنید. مصدومان تیم را هم هرچه زودتر به شرایط بازی برسانید و با سیستم 4.3.3 بازی کنید و این ترکیب را امتحان کنید دروازبان:لک. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:عبدالله زاده. هافبکهای میانی:عاشوری و مبعلی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:زهیوی. لطفا حنیف عمران زاده و برزای را هم جذب کنید. باتشکر

مهدی چنانی
شنبه 04 شهریور 1396 7:05 AM
مسئولین هیچ توجهی نمیکنن وقتی میبینن به دو بازیکن در پستهای دفاع میانی و مهاجم نوک نیاز داریم و از این بابت ضرر میکنیم!درسته بازیکن آزاد در این موقع کم پیدا میشه اما میتونستید از همون ابتدا تیم رو تکمیل کنید!الان هم حنیف عمران زاده و بهنام برزای دو بازیکن آزاد هستند که میتونن به تیم کمک کنند. سیستم 4.3.3 و ترکیب دروازبان:لک. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:عبدالله زاده. هافبکهای میانی:عاشوری و مبعلی. وینگر ر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:زهیوی.

حمید - ح
جمعه 03 شهریور 1396 1:56 PM
بهترین کار را است. دارند جو سکو هارا خراب می کنن باید جلوشونو بگیرید و ....

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---