1403/02/01
11:7
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 26 شهریور 1396 11:8

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

امیدوارم دربی جذاب شود تا هواداران لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد او و دیگر عوامل این تیم با جان و دل برای موفقیت سرخپوشان تلاش خواهند کرد و می‌جنگند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی در مورد پیروزی فولاد برابر سپاهان اظهار داشت: ما کار بزرگی انجام دادیم و تیم باتجربه سپاهان را بردیم. نوع فوتبال بچه‌ها نسبت به بازی‌های قبلی متفاوت بود و آنها با جان و دل تلاش کردند تا شکست در جام حذفی را جبران کنند. بچه‌های ما نشان دادند که در انتخاب آنها درست فکر کردیم و اشتباهی نداشتیم. وی در ادامه افزود: شرایط تیم ما بهتر شده و مصدومان تیم هم توانستند فولاد را همراهی کنند. بازیکنان باتجربه ما به تیم کمک می‌کنند و جوان‌ها هم انگیزه دارند تا خودشان را نشان دهند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند امسال سهمیه آسیا کسب کند، گفت: صحبت کردن در مورد کسب سهمیه آسیا سخت است. ما قولی به باشگاه نداده‌ایم، ولی می‌توانیم قول دهیم که با جان و دل برای موفقیت فولاد تلاش کنیم و بجنگیم. من باید از زحمات اعضای کادر فنی، کادر پزشکی، ماساژور و تدارکات تیم هم تشکر کنم که در کنار ما تلاش می‌کنند.
پورموسوی با اشاره به گلزنی آرش افشین در بازی با سپاهان خاطر نشان کرد: آرش در فصل نقل‌وانتقالات بیرون مانده بود و شرایط روحی خوبی نداشت. او در فوتبال خوزستان بازیکن بزرگی است و  برای فوتبال این استان زحمت کشیده است. ما باید این سرمایه‌ها را حفظ کنیم و خوشحالم که  آرش در دومین بازی خودش که در لیگ برتر انجام داد، موفق به گلزنی شد.وی درباره دربی خوزستان و بازی تیمش برابر نفت آبادان گفت: ما خودمان را آماده بازی روز جمعه می‌کنیم. صنعت نفت تیم خوبی است که از حمایت هودارانش بهره می‌برد. امیدوارم دربی خوزستان جذاب شود تا هواداران لذت ببرند. ما هم تلاش می‌کنیم تا حریف‌مان را در خانه‌اش شکست دهیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---