1403/02/07
10:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

چهارشنبه 29 شهریور 1396 13:3

گلزنان فولاد در 6 هفته نخست؛

آینده ای مطمئن برای قطب فوتبال جنوب

تیم فولاد خوزستان با کسب 3 برد، 1 باخت و 2 تساوی در حال حاضر با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سایپا در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولادی ها که در طول دیدار های اخیر با مشکل پیش بینی نشده مصدومیت چند مهره اصلی خود مواجه بودند، با تکیه برتوان بالای خود، روحیه همدلی درون تیم و حمایت های مدیران باشگاه، خوشبختانه عملکردی خوب از خود برجا گذاشته و توانستند آغاز قابل قبولی در ابتدای راه مسیر دشوار لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشند.
شاگردان پور موسوی در طول بازی های برگزار شده نشان داده اند که از توانایی بالایی برخوردارند و به همین دلیل است که کادر فنی به آنها اطمینان کرده و فرصت پوشیدن پیراهن ارزشمند فولاد را به آنها داده است. فولاد که یکی از بومی ترین تیم های فوتبال کشورمان بشمار می آید تا کنون 7 بار موفق به بازکردن دروازه حریفانش شده و با یک روند مطمئن (در عین ناداوری های صورت گرفته در دیدار برابر پیکان) مقابل حریفان نامدار خود کسب امتیاز کرده و  چشم به هفته های آینده لیگ برتر دارد.
در ادامه لیست گلزنان فولاد را مرور می کنیم:

یوسف کی شمس:
پس از حضور در تیم های پایه باشگاه، یوسف اینک میدان بزرگ لیگ برتر را تجربه می کند. فولادی ها در هفته دوم و پس از شکست مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس، در خانه کاری سخت برابر نفت تهران داشتند. کادر فنی فولاد اگرچه در این دیدار والی و زهیوی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی در مقابل امیدش به بازیکنانی بود که تنها حضور کوتاه آنها در زمین هم برای اثبات توانایی هایشان کافی بود. در حالی که بازی بدون گل در نیمه دوم ادامه داشت، سرمربی در دقایق 62 و 72، دو جوان جویای نام را روانه میدان کرد. مجتبی نجاریان و یوسف کی شمس دو تعویض سید بودند. (کی شمس برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت.) در دقیقه 80 کی شمس جوان موفق شد به زیبایی هرچه تمامتر سانتر تند و تیز مجتبی نجاریان جوان از سمت راست را با یک بغل پای حرفه ای وارد دروازه نفت تهران کند. در این بازی که نهایتا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، امیر زلیکانی، رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی و آرش افشین از جایگاه تماشاگران نظاره گر عملکرد تیمشان بودند.
 
فرشاد جانفزا:
این بازیکن که سابقه عضویت در تیم های امید فولاد، فولادنوین و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد در دیدارهای هفته سوم و ششم خوش درخشید. او ابتدا در بازی خارج از خانه برابر سیاه جامگان چراغ اول فولادی ها را روشن کرد و یکی از دو گل تیمش را بثمر رساند و هفته گذشته نیز در دقایقی که سپاهانی ها جلو کشیده بودند تا بتوانند در ثانیه های پایانی گل تساوی را به ثمر برسانند، پرس او روی دروازه حریف کارساز شد و روی اشتباه گلر سپاهان گل دوم تیمش را ثبت کرد. فرشاد با این گل در جدول گلزنان دو گله شد و خود را به جمع مدعیان اضافه کرد. واکنش این بازیکن خوزستانی به گل دوم البته جالب است: «راستش را بخواهید من برای پرس دروازه بان رفتم و توپ به پای من برخورد کرد، در کل گلم  شانسی بود اما خیلی چسبید. خداراشکر توانستیم این بازی را ببریم و در جدول صعود کنیم.»

هادی حبیبی نژاد:
این محصول آکادمی فولاد که در فصل گذشته مجموعا 98 دقیقه فرصت بازی یافت، اینک به مرز پختگی رسیده و توسط پورموسوی تا به الان مجموعا 230 دقیقه اجازه حضور در میادین را یافته است. حبیبی نژاد در دیدار برابر سیاه جامگان و در روزی که فولاد چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت روی ارسال ناصری گل دوم تیمش را درون درواه حریف جای داد و پس از آن سجده شکر بجا آورد.

نوید عاشوری:
هافبک ریز نقش اما پرجنب و جوش فولاد توانسته تا اینجای کار یک گل برای تیمش بثمر برساند. نوید تا هفته ششم 346 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته. این بازیکن که سابقه حضور در تیم فولادنوین و قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارد، در هفته چهارم و در روزی که فولاد میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود، در دقیقه ٣٨ و پس از حرکت احمد عبدالله زاده در پشت محوطه جریمه با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه گسترش فولاد کرد.

رحیم زهیوی:
زهیوی فصل را با مصدومیت آغاز کرد اما خیلی زود توانست خود را به جمع فولادمردان اضافه کند. در حالی که بازی تیم های فولاد و گسترش با تساوی یک بر یک ادامه داشت، پور موسوی در دقیقه 63 دست به تغییر در ترکیب تیم خود می زند و به این ترتیب رحیم زهیوی جایگزین ایمان مبعلی می شود. فشارهای فولادمردان برای کسب پیروزی خانگی دوچندان شد تا اینکه پیشروی عبدالله کرمی در محوطه جریمه حریف موجب خطای مدافع گسترش روی او می شود. اعلام پنالتی در دقیقه 95 بازی فرصت مغتنمی برای رحیم بود تا در این فصل پایش به گل باز شود و دروازه گسترش فولاد را باز کند.

آرش افشین:
گلزنی در دقیقه 63 برابر سپاهان در اهواز لذت خاصی برای بازیکن باسابقه فولاد داشت. با تصمیم سرمربی، آرش افشین در این دیدار به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شد و نهایتا روی یک ارسال زیبا توسط عبداله ناصری طلسم گل نزدن هایش در لیگ برتر را شکست. این بازیکن خوزستانی با توجه به فاکتورهای مثبتی همچون سرعت، تکنیک مناسب، قد بلند و انگیزه بالا می تواند در هفته های آینده نیز دروازه حریفان فولاد را فرو بریزد.

فولادی ها این روزها در اهواز، در فضایی دوستانه و با روحیه ای خوب خود را آماده بازی های آینده لیگ برتر می کنند. تیم فولاد با وجود ستاره های تمام نشدنی چون مبعلی، والی، کرمی، افشین و البته ستاره های نو ظهوری مانند نجاریان، هدایتیان، صیدالی، باقرپور، هاشمی، خوشکفا، ایزدی، مریدی، بدرقه، کی شمس و... قطعا حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند آینده ای خوب برای این قطب فوتبال جنوب رقم بزند.

منبع خبر : محمد رضایی - سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 03 مهر 1396 2:09 PM
سلام: گلزنان را معرفی کردید خیلی هم خوب. ولی بازیکنی که به اینها پاس گل میده هم خیلی مهمه .مثل فرار کلاس بالای نجاریان وپاس گل به کی شمس توبازی با نفت.

حسین مشعلی
جمعه 31 شهریور 1396 11:32 AM
فولاد آرنا 22 بهمن افتتاح میشه یا زودتر؟؟؟

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---