1403/01/10
18:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 01 مهر 1396 19:50

وقتی جایگاه فولادی ها «آب» رفت؛

دلیل حواشی دیدار دو تیم محبوب خوزستان چه بود؟

در حالی که باشگاه فولاد خوزستان شب قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان، رعایت اصول قانونی و در اختیار گذاشتن حداقل 10 درصد جایگاه های استادیوم تختی آبادان به هواداران فولاد خوزستان را مطرح کرده بود، متاسفانه این موارد علی رغم مصوب شدن در جلسه شورای تامین در زمان اجرای دیدار این دو تیم محبوب خوزستان رعایت نشد و به همین دلیل حاشیه های تلخی بر روی سکو های ورزشگاه تختی آبادان بوجود آمد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان سید سیروس پور موسوی به پایان رسید. اما این بازی در سایه اجرایی نشدن مصوبات پیش از آن، با حاشیه هایی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده فوتبال استان خوزستان نبود.
 موضوع از این قرار است که به دنبال توافقات صورت گرفته بین این دو باشگاه، فضایی معادل 10 درصد سکوهای استادیوم می بایست در پشت نیمکت تیم ها به هواداران فولاد خوزستان اختصاص می یافت اما نادیده گرفتن این موضوعات از سوی برخی افراد مسوول در انجام مسابقه کاهش سهم فولادی ها را بهمراه داشت. این موضوع باعث شد که در دقایقی از نیمه نخست هواداران صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به دلیل نزدیکی به هم با هم به مشکل بخورند و کار به پرتاب سنگ و... کشیده شود.


 پس از بوجود آمدن این حوادث و فحاشی و سنگپرانی به سوی هواداران فولاد که فقط تیم خود را تشویق می کردند، مسوولان باشگاه دست بکار شده و در گفتگو با ناظر بازی، مسوولان یگان ویژه و نیروهای حراست خواستار حل این مشکل شدند اما متاسفانه در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست این حوادث به اوج خود رسید.


پس از این اتفاق بازیکنان فولاد در نیمه دوم در هنگامی که قصد ورود به زمین مسابقه را داشتند، متوجه شدند که هواداران فولاد مجبور به خروج از محل جایگاه شان شده و وضعیت جالبی ندارند.
 سید سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد نیز با دیدن این صحنه اعلام کرد که تیمش بدون حضور تماشاگران به میدان نمی رود، او در این خصوص گفت که سلامت هواداران فولاد از 3 امتیاز خیلی مهمتر بوده و در این شرایط مصلحت نیست که شاگردانش به میدان بروند. ایستادگی فولادی ها بر موضعشان باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد تا اینکه سرانجام، ناظر بازی به یگان ویژه دستور حضور تماشاگران را داد. به این ترتیب هواداران فولاد پس از چند دقیقه و با وساطت نیروهای یگان ویژه وارد قسمت VIP شدند.


 گفتنی است، این اتفاقات فصل قبل هم در بازی دو تیم رخ داد اما متاسفانه با حساسیت باشگاه فولاد بر این موضوع و تاکید بر حفظ حقوق هوادارانش، دوباره حاشیه به فضای فوتبال وارد شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

فاطمه دهقان
یک شنبه 02 مهر 1396 10:48 AM
سلام. من سال هاست تو مسابقه پیش بینی شرکت میکنم و جز نفرات برتر هم هستم، خیلی برام عجیبه که شما نفرات بعد از من رو جایزه دادید ولی به ما اطلاع رسانی نشد. دلیلش رو میگید؟

فولاد❤
یک شنبه 02 مهر 1396 9:12 AM
سلام.سایت عزیز عکس از چمن ورزشگاه فولاد ارنا یادت نره

منصور
شنبه 01 مهر 1396 10:02 PM
سلام:آقای پور موسوی دوستی ورفاقت با آقای ویسی سرجاش .اقای ویسی راهم خیلی دوست داریم واینو هواداران فولاد قبلا ثابت کرده اند.ولی ما ازاین بازی فقط وفقط 3امتیاز را میخوایم .شما فکرمیکردید علیرضا منصوریان که استقلالی دو آتیشه وشناخته شده بود.بعداز بازی باپدیده وباخت باهوکردن 20 هزار استقلالی روبرو شود؟ احترام ویسی سرجاش .3امتیاز هم سرجاش.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---