1403/02/07
17:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 27 مهر 1396 22:31

پورموسوی در نشست خبری مطرح کرد؛

انتظار داریم آقایان در سازمان لیگ از ما حمایت به حق کنند

سرمربی تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد داور دیدار تیمش مقابل سایپا به دنبال جبران تصمیمی بوده که در نیمه اول این بازی اتخاذ کرده است.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان و سایپا، اظهار داشت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متأسفانه پس از خوردن گل دوم فرصت‌هایی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز مطمئن شدم که تیمم نیاز به تقویت دارد. تا به امروز به برخی از بازیکنان فرصت داده بودیم، اما در این بازی فهمیدم که حتماً باید در برخی نقاط زمین تیم را تقویت کنیم. سعی می‌کنیم تا پایان نیم‌فصل نخست تیم را در کمرکش لیگ نگه داریم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل با کمک مدیریت، تیم را تقویت خواهیم کرد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد فولادی باشیم که در زمین خود برای پیروزی می‌جنگد و تلاش می‌کند.

 سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه داور سعی کرد تیم فولاد را برنده این مسابقه کند، تصریح کرد: صددرصد با نظر دایی مخالفم. داور بعد از اینکه پنالتی گرفته شده خود را برگرداند فکر می‌کنم سعی داشت آن صحنه را جبران کند و پنالتی دوم را هم به همین دلیل گرفت. در نیمه دوم داور در سه صحنه می‌توانست به بازیکن سایپا کارت زرد دهد، اما این کار را نکرد. داور پس از آن هم یک پنالتی مشکوک برای سایپا گرفت.

 پورموسوی همچنین خاطر نشان کرد: به نظرم ما مظلوم‌ترین تیم در این مورد هستیم. ما دوست داریم با آرامش کار کنیم، اما برخی مواقع می‌بینیم از این موضوع ضرر می‌کنیم. کسانی که به عنوان نماینده فولاد در سازمان لیگ هستند باید به این تیم نزدیک شوند. قرار نیست کسی به نفع ما سوت بزند، اما انتظار داریم آقایان در سازمان لیگ از ما حمایت به حق کرده و کنار تیم باشند تا برای بازیکنان ایجاد انگیزه کنند.

 وی در مورد عملکرد امیر زلیکانی در دیدار فولاد خوزستان - سایپای تهران نیز گفت: او بعد از مدت‌ها که مصدوم بود، امروز بازی کرد و تأثیرگذار هم بود. در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که تیمم صددرصد نیاز به ترمیم دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اینکه ایمان مبعلی را یک خط عقب‌تر برده بود آیا این تغییر پست دلیل خاصی داشت، اظهار داشت: مبعلی صددرصد بازیکن بزرگی است، اما بازی‌ساز ما در این دیدار عاشوری بود. او چند مرتبه به دفاع حریف زد و چند نفوذ موفق داشت. مبعلی می‌تواند قطعاً در تیم تأثیرگذار باشد و سعی می‌کنیم در پنج هفته باقیمانده تا نیم‌‌فصل از این بازیکنان بهترین استفاده را کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

فولاد❤
یک شنبه 30 مهر 1396 3:17 PM
فولاد بیش از هر چیز نیاز به بازیکنان خارجی دارد

فولاد❤
یک شنبه 30 مهر 1396 12:33 PM
فولاد بیش از هر چیز نیاز به بازیکنان خارجی دارد

مهدی چنانی
شنبه 29 مهر 1396 2:26 AM
باسلام خواهش می کنم این نظر را منتشر کنید و نشان آقای پورموسوی سرمربی محترم و شایستهء تیم فولاد بدهید. بهترین ترکیب فولاد در سیستم 4.3.3 این بازیکنان میباشند دروازبان:لک. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:عبدالله زاده. هافبک میانی:عاشوری. هافبک طراح:زهیوی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:جانفزا. البته تیم در نیم فصل در چند پست نیاز به تقویت داره بازیکنان پیشنهادی حسن بیت سعید و فرهاد آل کثیر و میثم دورقی و محمد طیبی.

منصور
جمعه 28 مهر 1396 10:57 AM
سلام:سید بزرگوار اینا کاری به مسائل ندارند. کارخودشون راانجام میدن اگر میخواستن کاری کننددرهمون حق کشیهای پارسال یا در حق کشیهای امسال اقدام میکردند.بله اسما نماینده فولاد هستند.ولی عملا کاری نکردند.راستی شیرزلدی برا چی اخراج شد؟ توهربازی یه بازیکن فولاد رالابد بجرم فحاشی اخراج میکنن.باید ثابت کنن که فحش داده یانه.

مهدی چنانی
پنج شنبه 27 مهر 1396 11:22 PM
من نمیدونم چرا از ابتدای بازی آرش افشین بجای امیر زلیکانی و احمد عبدالله زاده بجای سینا مریدی بازی نکردند. این دو اشتباه در چیدمان ترکیب ابتدایی بازی بود و خیلی حیف شد که امتیازهای بازیهای خانگی بسیار ساده از دست می روند

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---