1403/02/05
8:59
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 01 شهریور 1397 2:8

سیروس پورموسوی:

برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم، احسان مرادیان بهترین بازیکن فولاد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدفمان کسب سه امتیاز در ورزشگاه آزادی بود اما عملکرد استقلال باعث شد عقب نشینی کنیم.

به گزارش سايت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل امشب فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی سختی بود. دنبال سه امتیاز بودیم اما تیم خوب استقلال باعث شد ما عقب بنشینیم. به آقای شفر تبریک می گویم و برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: بازی در آزادی با حضور این تعداد هوادار سخت است. حسن بیت سعید هم به خاطر اینکه فصل قبل در استقلال بازی کرد، کمی احساسی بازی کرد. با این حال جزو بازیکنان خوب ما هستند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: در هر تیمی که حضور داشته ام به دنبال فوتبال تهاجمی بودم. شاید در این بازی خستگی دیدار قبلی باعث شد که بازیکنان طراوت همیشگی را نداشته باشند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره عملکرد دروازه بان فولاد تصریح کرد: احسان مرادیان بهترین بازیکن تیم ما بود. او خیلی خوب بود و بهترین نمره را گرفت.

پورموسوی در مورد برنامه اش برای مهار استقلالی ها گفت: سعی کردیم فرشید اسماعیلی را از کار بیندازیم. همین اتفاق هم افتاد تا استقلال در ارسال توپ از عمق دفاع، ناموفق شود.

سرمربی فولاد درباره توافق ابراهیم عالمه دروازه بان تیم ملی سوریه با این باشگاه اهار داشت: از یک ماه پیش دنبال گلر بودیم. ظاهرا با این دروازه بان به توافقات خوبی رسیدیم. اما باید بگویم مرادیان دروازه بان اول تیم ما خواهد بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

منصور
شنبه 03 شهریور 1397 10:48 AM
سلام: آقای پورموسوی تیم فولاد عالیه واحتیاجی به بازیکن دیگری ندارد. نه ابراهیم عالمه و نه جابر انصاری.مرادیان وسالاری و گماری داریم وهمین 3گلر کافیه.

مهدی چنانی
شنبه 03 شهریور 1397 4:18 AM
پس چه زمانی با ابراهیم عالمه دروازبان تیم ملی سوریه قرارداد می بندید!!!

مهدی چنانی
پنج شنبه 01 شهریور 1397 4:14 AM
یک امتیاز در ورزشگاه آزادی نمیتونه نتیجهء بدی باشه اما تیمی که میخواد قهرمان بشه باید در تمام بازیها برای کسب سه امتیاز به میدان بره و اون وقت اگر بازی به تساوی کشیده شد میگیم مشکلی نیست ولی فولاد در بازی با استقلال تهران از همون ابتدا مشخص بود که با فکر و نیت کسب یک امتیاز به میدان اومده بود با انجام یک بازی دفاعی و تاخیری!کلا در بازی با استقلال فقط یک حملهء خطرناک در دقیقهء هشتاد بر روی دروازهء رحمتی انجام دادیم که رحمتی روی شوت از راه دور مریدی مجبور به انجام واکنش شد و این قابل قبول نیست!!!

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---