1402/12/29
13:33
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 09 آبان 1398 8:50

نکونام: اگر "مکانی" درون دروازه مسجدسلیمان نبود، ما برنده می شدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر سوشا مکانی درون دروازه نفت مسجدسلیمان نبود، قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم و برنده بازی می‌شدیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم. در مورد بازی هم باید بگویم که می‌دانستیم این بازی به صورتی نیست که موقعیت گل زیادی داشته باشد. بازی‌های تیم حریف را دیده بودیم. بازی های کاملا بسته و فشرده ای بودند و هر تیمی که از موقیعت‌هایش استفاده می‌کرد، می‌تواسنت به گل برسد.

وی ادامه داد: تیم‌های استقلال، تراکتور و پدیده نیز که در مسجدسلیمان با حداقل موقعیت در این جا بازی کرده بودند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود و من این موضوع را به بازیکنانم گفته بودم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: اگر امروز سوشا مکانی درون دروازه نفت مسجدسلیمان نبود، قطعا سه امتیاز بباز را می‌گرفتیم زیرا یک توپ‌ استثنایی را گرفت. نفت مسجدسلیمان هم یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی داشت که می‌توانست به گل برسد. بازی کاملا بسته، فیزیکی و درگیرانه بود. تیم‌های مدعی قهرمانی هم به اینجا آمده‌اند ولی به برتری نرسیده‌ بودند. امروز علی‌رغم این که فرزاد جعفری و وحید حیدریه را نداشتیم، توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم و اگر سوشا مکانی نبود قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم و برنده بازی می‌شدیم.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگارن مسجدسلیمانی که به دلیل عدم حضورتان در نشست خبری پیش از بازی، قصد پرسیدن سوال از شما را نداشتیم، گفت: ما اهواز هستیم و دیشب به مسجدسلیمان رسیدیم. سازیمان لیگ باید برنامه‌ریزی برای نشست های خبری داشته باشد زیرا در تمام دنیا به این صورت است که نشست‌های خبری هر تیم در شهر خودش برگزار می‌شود و خدا را شکر تمام رسانه‌های ایرانی نیز در تمام شهرها نماینده دارند. به هر حال با توجه به پروازها و تاخیری که ممکن است به وچود بیاید، من مربی چطور می‌توانم به موقع نشست ها برسم. ما ساعت ۱۰ شب گذشته به مسجدسلیمان رسیدیم. پس گله‌هایی داشته باشیم که درست باشد. اگر این صورت باشد پس ما هم الان باید گله‌مند باشیم که چرا ما تیم میهمان بودیم اما در نشست پس از بازی ابتدا تیم میزبان به نشست آمد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره دو گلی که نفت به ثمر رساند اما مردود اعلام شدند، چیست؟ عنوان کرد: دو گل به درستی مردود تشخیص داده شد.

وی درباره این که به نظر می رسد که داربی زیبا نبود نیز گفت: بازی‌هایی که در این زمین از مسجدسلیمان دیده بودیم، هیچکدام زیبا نبودند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
شنبه 11 آبان 1398 5:12 AM
سلام، چرا برای تهیهء بلیت الکترونیکی نمیشه از جایگاه های D01 تا D08 بلیت تهیه کرد!!!؟؟؟ همچنین برای جایگاه VIP

مهدی چنانی
جمعه 10 آبان 1398 7:31 PM
سلام، من بلیت دیدار با پرسپولیس رو تهیه کردم و عکس بلیت درون گوشیم هست آیا نیازه که بلیت روی کاغذ چاپ بشه یا خیر؟ لطفا جواب دهید. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---