1403/02/13
8:2
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 18 فروردین 1393 19:49

سرمربی تیم جوانان فولاد با تبریک قهرمانی به خوزستانی ها:

این موفقیت با تلاش تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی تیم و حمایت های باشگاه به دست آمد

سرمربی موفق تیم جوانان فولاد خوزستان قهرمانی این تیم را نتیجه زحمات بازیکنان تیم، اعضای کادر فنی و پشتیبانی سیف اله دهکردی مدیرعامل باشگاه و همچنین علی سویلمی مدیر تیم های پایه فولاد دانست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در همین حال محمود جادری در این رابطه اظهار داشت: از هفته نوزدهم این رقابت ها جوانان فولاد خوزستان امروز در خانه خود تیم ملوان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند و 3 هفته مانده به پایان این فصل از رقابت ها شادی را به جمع فولادی ها و خوزستانی ها آوردند.وی افزود: جای دارد که این قهرمانی را به تمام مردم استان خوزستان تبریک بگویم و معتقدم این موفقیت توسط بازیکنان جوان فولاد به دست آمد و با تلاش آنها توانستیم با اختلاف فاحش از تیم های رده دوم و سوم جدول در این مقطع از بازی ها به قهرمانی دست یابیم.
جادری با اشاره به عملکرد فوق العاده تیم جوانان فولاد افزود: در 9 دیدار پیاپی به پیروزی دست یافته ایم و هم اکنون به 51 گل زده و تنها 14 گل خورده آماری بسیار خوب داریم.همچنین به لطف خداوند و درایت بازیکنان از هفته ششم تا نوزدهم بدون داشتن یک باخت امتیازات ارزشمندی کسب نمودیم که منجر به قهرمانی شیرین تیممان شد.
وی با اشاره به دلایل موفقیت تیم جوانان فولاد خوزستان و نتایج صعودی آن از هفته ششم تا کنون اظهار داشت: در ابتدا آرامش را در تیم نهادینه کرده و لطف خدا، تلاش بچه ها، کادر فنی و باشگاه موجب شد برای نخستین بار فولاد را در این رده صاحب جام ارزشمند قهرمانی کنیم.

گفتنی است؛ این قهرمانی که برای نخستین بار برای باشگاه فولاد خوزستان در رده جوانان به دست آمده حاصل تلاش بازیکنان خلاق و با استعداد تیم جوانان فولاد خوزستان که همگی آموزش یافته آکادمی فولاد خوزستان می باشند به دست آمد، باشگاه فولاد موفق به کسب سومین مقام قهرمانی تیم های پایه خود در این فصل از رقابت های فوتبال پایه کشور شده است.
پیش از این تیم زیر 13 سال فولاد خوزستان با هدایت علی محمد غیبی، نتایج خیره کننده ای کسب نمود و قهرمان لیگ مدارس استان خوزستان شده بود.
همچنین در لیگ برتر نونهالان که با حضور تیم های مطرح و فعال کشور برگزار گردید شاگردان حمید نادریانفر توانستند با شایستگی هرچه تمامتر برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی این لیگ را از آن فولاد کنند.
در کنار این تیم ها، نوجوانان فولاد خوزستان نیز در میان چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی لیگ برتر نوجوانان قرار دارد و شاگردان موسی سواری در صورت ادامه موفقیت های خود می توانند چهارمین قهرمانی تیم های پایه فولاد در این فصل را نیز به جمع افتخارات فولاد خوزستان بیاورند.
در لیگ برتر امیدها نیز شاگردان هرمزی علیرغم توانایی های بالای خود به مقام سومی دست یافتند.


اسامی بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان در فصل 1393-1392
محمد برهانی، فرزاد طیبی پور، معین جوانبخت، رضا كرملا چعب، علی هزامی، ساسان جعفری، كمیل حق زاده، محمد یاسینی
سینا مریدی، شاهین عباسیان، علیرضا ناصری فرد، علی شكوهی نسب، محمدرضا شیرزادی، آرمین سبحانی، هادی حبیبی نژاد، سجادخوگر، بهمن جهان تیغ، سید جمال میرسالاری، ایوب شراكی، میلاد بدرقه، ماجد گنیوری، رضا نعامی، صابر حردانی فرد، كیوان مكوندی، علی نوری زنیگر، سید محمد میرسالاری، مرتضی زهراوی زاده  و رضا فرجی

اسامی کادر فنی تیم جوانان فولاد خوزستان در فصل 1393-1392
كاظم سویلمی (سرپرست)، محمود جادری(سرمربی)،حمید نادریانفر(مربی)،رحیم حلفی(مربی)،ابراهیم وكیلی(مربی)،منصورجباری(پزشكیار) و علی عقیلی(تداركات)

سایت باشگاه فولاد خوزستان این موفقیت را به تمامی هواداران باشگاه فولاد خوزستان تبریک گفته و برای تیم بزرگسالان نیز آرزوی قهرمانی در سیزدهمین دوره از لیگ برتر ایران دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

رضا
سه شنبه 19 فروردین 1393 7:32 PM
عاشق فولادیم

اسحاق
سه شنبه 19 فروردین 1393 6:52 PM
قهرمانی تیم جوانان رابه تمامی فولادمردان خوزستان به کارگران زحمت کش فولادومدیریت اقای دهکردی واقای سویلمی وکادرزحمت کش تیم تبریک می گویم

صمد
سه شنبه 19 فروردین 1393 4:05 PM
من هم این پیروزی غرور آفرین را به کلیه بازیکنان ومربیان وکل گروه باشگاه تبریک میگویم با آرزوی قهرمانی تیم بزرگسالان

اسماعيل از تهران
سه شنبه 19 فروردین 1393 8:09 AM
من هم به فولاد افتخار ميكنم و هم به فولادي بودن خودم! خوشم مياد توي همه رده ها فولاد يه ابرقدرت فوتباله نه مثل آبي و قرمز سالي 50 ميليارد رو از كيسه بيت المال رو حروم ميكنن و آخرش هم فقط توي رده بزرگسالان حرف واسه گفتن دارند ! البته با خريدن بازيكنان ساير تيم ها !

احسان علاسوند
سه شنبه 19 فروردین 1393 4:08 AM
به امید پیروزی و موفقیت...

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---