1403/02/01
12:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 10 خرداد 1394 13:53

محمود جادری: خوشحالیم که بازی هایمان دیده شد

حفظ عنوان قهرمانی برای جوانان فولاد سخت بود

تیم جوانان فولاد خوزستان در پایان رقابت های لیگ برتر کشور (فصل 94-1393) موفق شد برای دومین بار در تاریخ فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان مقام قهرمانی را از آن خود کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بیشترین تعداد برد (14)، کمترین باخت (3)، بیشترین گل زده (46) و بیشترین تفاضل (22) حاصل 22 هفته تلاش تیمی بود که بدون داشتن حتی یک شکست خانگی موفق به بالابردن جام قهرمانی شد.
قطعا دستیابی به این آمار و ارقام و در حضور تیم هایی چون سپاهان، پدیده، ذوب آهن، فجر سپاسی، مس کرمان و... کاری بس مشکل بود.
برای آشنایی هرچه بیشتر با شرایط تیم فولاد و چگونگی کسب این قهرمانی با محمود جادری، سرمربی موفق تیم جوانان فولاد خوزستان گفتگو کرده ایم که در ادامه می آید:

* جوانان فولاد در فصل گذشته کار بزرگی کرد و قهرمان شد و در این فصل نیز این عنوان را تکرار کرد. دلیل موفقیت تیم شما در این فصل چه بود؟
تکرار قهرمانی برای ما خیلی سخت بود، برای حفظ این عنوان حداقل 30 درصد به توان تیم اضافه کردیم. تکرار عنوان قهرمانی توان، انگیزه و پشتکار بیشتری می خواست. پیش از شروع مسابقات برنامه ریزی های لازم برای انجام جلسات تمرینی منظم و برگزاری چند بازی دوستانه را انجام دادیم و در خلال آن برخی از نقاط ضعف را بهبود بخشدیم و لیگ را با سه پیروزی شیرین مقابل مس کرمان، سپاهان اصفهان و نفت اهواز آغاز کردیم.
ما می دانستیم که راه سختی پیش رو داریم و بازیکنان و اعضای کادر فنی با جدیت تمامی مسائلی که می توانست به تیم ضربه بزند و مانع موفقیت آن بشود را کنترل می کرد.

* پیش از آغاز مسابقات چه اقداماتی انجام شد؟
بنده در فصل 93-1392 از هفته هشتم وارد تیم جوانان فولاد خوزستان شدم، با آن تیم که تلفیقی از بازیکنان نوجوانان و جوانان باشگاه بود توانستیم یک ترکیب خوب درست کنیم و به قهرمانی برسیم. اما با مشخص بودن اوضاع امسال توانستیم با برگزاری بیش از ۱۲۰ جلسه تمرینی راهی مسابقات شویم که این کار باعث آماده شدن بازیکنان برای شرایط بازی شد. تمرینات فصل را خیلی زود شروع کردیم به نحوی که قبل از آغاز فصل نزدیک به ۳۵ مسابقه به صورت تدارکاتی داشتیم که برخی از آنها با تیم های دسته یک بودند.
این نوع برنامه ریزی  تاثیر بسیار خوبی بر روی آماده سازی تیم و گام برداشتن ما به سوی قهرمانی مجدد بود و باعث شده بود که یک هماهنگی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی بوجود آید.

* فصل 94-1393 مسابقات از نظر فنی و کیفی چگونه بود؟
 لیگ امسال بسیار خوب برگزار شد. تمامی تیم ها دارای حداقل ها بودند و برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند. تیم ها با کیفیت خوب فوتبال ارائه می کردند اما هدف اصلی ما قهرمانی بود و بازیکنان تیم نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این جایگاه انجام دادند، فولاد یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتر بود.


* غیر از «قهرمانی» تیم جوانان فولاد چه اهدافی داشت؟
در باشگاه فولاد خوزستان هر تیم یک شرح وظایفی داشته و اگر در این چرخه اخلالی بوجود آید گوشه ای از کار لنگ می زند. قهرمانی یک جنبه کار ما بود اما رشد بازیکن و آینده سازی آنها به همان اندازه برای مجموعه ما شیرین و جذاب بود.
 آن چیزی که برای باشگاه فولاد خوزستان و همچنین تمامی اعضای آکادمی آن مهم می باشد رسیدن بازیکنان آن تیم به رده های بالاتر در این باشگاه و فوتبال است. خوشبختانه  امسال ۷۰ تا ۷۵ درصد بازیکنانمان را خوزستانی ها تشکیل دادند. یکی از اهداف دیگر ما انتقال بازیکن به رده های امید و بزرگسالان است.امسال خوشبختانه آقای اسکوچیچ نظر مساعدی نسبت سینا مریدی بازیکن ما داشتند که شاهد حضور او در ترکیب تیم بزرگسالان فولاد بودیم و احتمال حضور چند بازیکن دیگر نیز در آینده وجود دارد؛ این موضوع باعث خوشحالی و امیدواری تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان است چراکه می دانیم که بازی های ما دیده می شود.

* تیم شما با 46 گل زده بهترین عملکرد را از این حیث در میان دیگر تیم ها داشت، دلیل کسب این رکورد چه بود؟
خوزستان مهد فوتبال ایران است و غالب مردم دوست دارند که بازی هایی تهاجمی ازتیم های این دیار ببینند که  خوشبختانه این موضوع در کارمان وجود داشت؛ ما موفق شدیم تنها در 8 هفته 24 گل به حریفانمان بزنیم. خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و دوست داشتنی ما در دو فصل گذشته بهترین عنوان خط حمله را در میان تیم های شرکت کننده در لیگ برتر جوانان فوتبال کشور کسب کردند و در کنار آن در خط دفاع نیز یکی از بهترین تیم های امسال بودیم و در هیچ کدام از بازی های خانگی بازنده نشدیم.
به این دلیل در گلزنی موفق بودیم که تمرینات زیادی در این زمینه انجام دادیم. هدفمان این بود که از موقعیت ها بهترین استفاده را کرده و خیلی زود به گل برسیم.

* به شاگردانتان چه نمره ای می دهید؟
بخاطر تلاش هایی که انجام دادند بهترین نمره را می دهم. به اعتقاد من در یک تیم تلاش کادر فنی و بازیکنان لازم و ملزوم یکدیگر هستند؛ همه باهم یک کار دسته جمعی انجام می دهند.حمایت های مدیران باشگاه و بخصوص آقای سویلمی مدیر تیم های پایه نیز انگیزه این بازیکنان را افزایش داد، خوشبختانه آنها بدون پرداختن به مسائل غیر فوتبالی با تمرکز مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند و خیلی خوشحالم که توانستند مزد تلاششان را بگیرند.

* خاطره انگیزترین دیدار لیگ کدام بود؟
 خاطره انگیزترین بازی در لیگ برتر پیروزی 5 بر 1 مقابل تیم فجرسپاسی در هفته پنجم بود که در اهواز برگزار شد به این دلیل که بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بازیکنان نتیجه ای بدست آوردند که هیچ نتوانست آنرا تکرار کنند. درست به یاد دارم که امیرحسین باقرپور، سینا مریدی، کیوان مکوندی، شاهین عباسیان و صابر حردانی در آن بازی گلزنی کردند .

* سخن پایانی
امیدوارم که موفقیت های تیم های پایه فولاد و بخصوص جوانان باعث خوشحالی مردم عزیز خوزستان شده باشد و در فصل آینده نیز بتوانیم از این عناوین دفاع کنیم.
از همه عوامل آکادمی فولاد بخصوص آقایان سویلمی و میاحی و همچنین همکاران عزیزم در تیم جوانان و مدیر تیم که برای این موفقیت زحمات زیادی کشیدند تشکر ویژه دارم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (14 نظر تا کنون)

بهروز
دوشنبه 04 خرداد 1394 6:15 PM
حیفه این همه قهرمانی در رده های مختلف در فولاد نیست که حالا کاری کردین که مدیر عامل محبوبش استعفا کرده

یاسر
یک شنبه 03 خرداد 1394 12:58 AM
ایشاا... دیگه قهرمانی لیگ جوانان ایران سالها در اختیار فولاد بمونه و همه باید به فکر دومی باشن

فولادیم
شنبه 02 خرداد 1394 1:08 PM
افتخار آفرینی آقای جادری و همکارانش باعث گارانتی آینده تیم بزرگسالان فولاد میشه

عباس
جمعه 01 خرداد 1394 1:31 PM
دومین قهرمانی پیاپی تیم جوانان رو که کار خیلی سختی بود به همه مجموعه تیم جوانان فولاد تبریک و خسته نباشید میگم

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
جمعه 01 خرداد 1394 2:07 AM
از آقای سویلمی و تمام کادر آکادمیک فولاد متشکریم، امسال عالی بودن

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---