1403/02/10
19:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 20 اردیبهشت 1393 14:15

ان‌شاءاله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران روز خوبی داشته باشیم

فرکی: باید مقابل السد کیفیت بالایی داشته باشیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است که وزیر ورزش و جوانان و رییس جمهور قطعا برای حمایت تیم ملی فوتبال به اردوی این تیم سر خواهند زد!
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین فرکی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی در فاصله حدود یک ماه مانده تا جام جهانی 2014 اظهار کرد: شرایط تیم ملی اکنون طوری است که همه باید به آن کمک کنند تا در جام جهانی حضور خوبی داشته باشد. همچنین درباره بازیکنان تیم ملی باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. شاید از نظر ما و حتی کادر فنی تیم ملی بازیکنان دیگری هم شایسته حضور در تیم ملی باشند، اما آنها هم مشکلات خودشان را دارند و این را ما که فوتبالی هستیم می‌فهمیم.
وی افزود: چیزی که می‌شود گفت همین است که همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفقیت را کسب کند. بازیکنان تیم ملی هم به اعتقاد من همه شایسته هستند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان همچنین درباره لزوم همراهی وزیر ورزش و جوانان و رییس جمهور با تیم ملی و حضور آنها در اردوی این تیم، گفت: باید این اتفاق بیفتد. مگر می‌شود که آنها به اردوی تیم ملی نروند؟! ما تجربه این کار را داریم. سال 2006 وقتی از اردوی سوئیس به ایران برگشتیم خیلی‌ها آمدند، خودی هم نشان دادند، عکس‌شان را هم گرفتند، وعده‌هایشان را هم دادند و متاسفانه عمل هم نکردند! اگر تیم ملی نزدیک جام جهانی از تهران حرکت کند مطمئن باشید که آن روز همه می‌آیند.
با توجه به این که امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) آخرین تمرین‌های تیم ملی در تهران انجام می‌شود و تیم ملی راهی اردوی اتریش می‌شود، فرکی گفت: حتما مسئولان نمی‌دانند که این‌ دو روز آخرین تمرینهای تیم ملی در تهران است. شاید هم وقتی تیم ملی برای آخرین بار به تهران برگشت هوس کنند و ملی‌پوشان را دعوت کنند!

سرمربی فولاد در ادامه به وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: در روزهایی که همه تیم‌ها استراحت می‌کنند و یک ماه است لیگ تمام شده، ما در آسیا بازی داریم. خوشحالم که از مرحله اول صعود کردیم و در بازی رفت یک چهارم نهایی هم نتیجه‌ خوبی گرفتیم.
وی افزود: السد تیم خوبی است و دو بار جام قهرمانی آسیا را فتح کرده است. در بازی رفت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما به هر حال منتظر بازی برگشت هستیم. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران و مردم خوب خوزستان روز خوبی داشته باشیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.فرکی ادامه داد: این روزها در خوزستان هوای بسیار گرم خودش را نشان می‌دهد و کار خیلی سخت شده است، اما ما مصمم هستیم که پیروز شویم و به مرحله بعدی برسیم. شخصا معتقدم که بازی راحتی نخواهیم داشت و حتی از بازی رفت کارمان سخت‌تر است.
وی همچنین گفت: حریف ما بازیکن‌های خوب و با تجربه‌ای دارد و می‌داند که برای چه به اهواز می‌آید. ما در عوض انگیزه بالایی داریم و نباید کاری به نتایج گذاشته داشته باشیم. باید مقابل السد کیفیت بالایی داشته باشیم و مراقب باشیم که غافلگیر نشویم.
سرمربی فولاد در ادامه خاطر نشان کرد: قطری‌ها می آیند که اولا بازنده نباشند و دوما به گل برسند تا شانس خود را افزایش دهند. مساوی با گل برای آنها حکم پیروزی را دارد. خط حمله حریف بسیار خوب است و ما باید در دفاع خوب عمل کنیم. تلاش می‌کنیم که این بازی سخت را به سود خودمان تمام کنیم.
فرکی البته گفت که غلامرضا رضایی و آرش افشین به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمش را برابر السد همراهی کنند: بازی خشن قطری‌ها باعث شد که رضایی را نداشته باشیم. چند بازیکن دیگر ما هم آسیب دیدند، اما جدی نبود و به بازی می‌رسند.
سرمربی موفق قهرمان لیگ برتر درباره ماندن یا نماندنش در اهواز هم گفت: باید به جمع بندی لازم برسم که به زودی این اتفاق می‌افتد. باید با باشگاه صحبت کنم. البته موضوع عمل پایم هم هست که باید وضعیتش روشن شود. از لطف و محبت مسئولان باشگاه، آقای دهکردی و سایر اعضای هیات مدیره و مردم خوزستان هم تشکر می‌کنم.

منبع خبر : ایسنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

پشم فروش
یک شنبه 21 اردیبهشت 1393 6:47 PM
حاجی جون خیالت راحت اینجا اهوازه و به بچه ها بگو خوزستان پشتتونه و با حضور پنجاه هزار نفر تو ورزشگاه یکصدا فریاد میزنیم فوللللللللللللاد

دختر اهوازی
یک شنبه 21 اردیبهشت 1393 10:46 AM
حاجی ایشا الله با حمایت هوادارا و دعای مردم ایشا الله برنده میشین چون السدیا سوسولن و طاقت گرمای خوزستانو ندارن

jaafar
یک شنبه 21 اردیبهشت 1393 8:59 AM
اقای فرکی ما به شما امید داریم خواهش میکنم بمون فولاد به شما نیاز داره

دوستار فوتبال خوزستان
یک شنبه 21 اردیبهشت 1393 8:43 AM
ضمن خدا قوت به آقای فرکی و همکاران از اینکه بازیکنان فولاد در بازی رفت در مقابل تیمی بازی کردند که زمین فوتبال با میدان فوتبال آمریکایی اشتباه گرفته بودند از مسئولین فولاد تقاضا دارم در این خصوص بهafc شکایت کنند تا حداقل در بازی برگشت بازیکنان تکنیکی فولاد در امان باشند

اسماعيل از تهران
یک شنبه 21 اردیبهشت 1393 7:20 AM
حاج حسين آلان شانس كسب جام قهرماني آسيا رو داره ! چيزي كه بيش از 20 ساله هيچ مربي ايراني نتونسته بدست بياره!

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---