1403/01/31
23:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 27 خرداد 1393 10:24

شهاب کرمی: تمديد قراردادم به دليل حرفه‌ای بودن باشگاه بود

هدف ما این است که از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمديد قرارداد با اين باشگاه گفت: باشگاه فولاد حرفه‌ای است و من هم باتوجه به اين موضوع تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، شهاب کرمی در گفت‌وگو با (ایسنا) درخصوص تمدید قراردادش با فولاد، اظهارکرد: باشگاه فولاد حرفه‌ای است و جوانان به راحتی می‌توانند در آن تصميم بگيرند. به هر حال من هم تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم و ان‌شاءالله که خیر باشد.

وی درباره پیشنهاداتش از تیم‌های هلندی و بلژیکی، گفت: از زمانی که در تیم‌ملی امید بود این دو تیم خواهان من بودند که لیگ برتری هم هستند. باتوجه به این‌که لیگ این کشورها پس از جام‌جهانی آغاز می‌شود، با مدیریت باشگاه صحبت کرده‌ام که اگر پیشنهاد از سوی این دو تیم خیلی جدی شد و بازهم پیگیر جذب من بودند، مذاکره صورت بگیرد و بتوانیم در این خصوص تصمیم بگیریم. من همچنان تصمیم به لژیونر شدن دارم و اگر اين دو تيم بازهم پیگیر این موضوع شدند و باشگاه هم تمایل داشت، اين اتفاق مي‌افتد. البته بايد دید که خواست خدا چه می‌باشد.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر شما فولاد در فصل آينده می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟ خاطرنشان‌کرد: شک نکنيد، هدف ما این است که از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و  بازی‌هایی انجام دهیم که در خور نام فولاد باشد و هواداران بازهم شاهد پیروزی‌هایمان باشند.
وی در پایان با بیان این‌که از کسانی که حامی من بوده‌اند تشکر می‌کنم، گفت: از فرزاد جعفری، پیام عزیز، آرش چوپانی و کامران ملکی که به من لطف داشتند و واقعا برای من زحمت کشیدند و در اين مدت حامي‌ام بودند، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

jafar
جمعه 30 خرداد 1393 12:21 PM
نتایح رصد خانه فوتبال که ۳۰۰ باشگاه دنیا را از نظر پرورش بازیکنان زیر ۲۳ سال و رساندن انها به سطح ملی وجام جهانی بررسی کرده:۱-فاینورد روتردام۲-بارسلون۳-دینامو زاگرب.....۵۷-فولاد ....ضمننا فولاد بازیکن سازترین باشگاه ایران

jafar
پنج شنبه 29 خرداد 1393 11:37 PM
فاینورد بازیکن سازترین باشگاه دنیا و فولاد بازیکن سازترین باشگاه ایران شد. رصد خانه فوتبال؛یک موسسه تحقیقات فوتبال؛باشگاههای دنیا را از نظر پرورش بازیکنان جوان زیر ۲۳ سال و رساندن انها به سطح ملی و جام جهانی بررسی کرده است : در بین ۳۰۰ باشگاه جهان فاینورد اول و فولاد در رده ۵۷ قرار دارد.در بین ۶۰کشور فرانسه اول و ایران ۲۲ است.

عارف از رامشیر
پنج شنبه 29 خرداد 1393 6:44 PM
باسلام داداش اسی شریفات تمدید کرد

هادی
پنج شنبه 29 خرداد 1393 2:24 PM
ببخشید می تونیم بپرسیم شما دارید چکار می کنید لطفا اسکلت تیم و نگه دارید

دو کلمه حرف حساب
پنج شنبه 29 خرداد 1393 1:16 PM
مسئولین فولاد چرا به همین راحتی اجازه میدید که ستاره های فولاد از تیم جدا بشند؟ پژمان منتظری عبدالله کرمی و یک زمانی فابیو جانواریو که در فولاد عالی کار میکرد.فابیو جانواریو در مصاحبه ای اعلام کرده که دلش برای لیگ ایران تنگ شده و دوست داره در ایران بازی کنه .لطفا برای تقویت تیم فابیو جانواریو و پژمان منتظری رو به فولاد برگردونید.

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---