1403/01/10
13:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 26 مرداد 1393 15:42

کرمی: با کارت دانشجویی بازی می‌کنم

از اول می‌دانستم امسال دست و پا بسته نیستیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دانشجوی‌ تربیت بدنی هستم و با کارت دانشجویی بازی می‌کنم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، شهاب کرمی در مورد اینکه توانست بعد از سه هفته با حل مشکل سربازی‌اش به میدان برود گفت: خدا را شکر مشکلم حل شده و با کارت دانشجویی بازی کردم.
وی در مورد اینکه کارت معافیتش چه مشکلی داشته است، عنوان کرد: کارتم مشکلی نداشته بلکه قصد دارم این مدارک را دوباره بررسی کنم. ما به نظر مسئولان احترام می‌گذاریم و این کار را حق طبیعی آنها می‌دانیم.
هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا برای ارائه توضیحات از او هم سؤال شده است، خاطرنشان کرد: چیزی از ما نخواستند تا آن را توضیح دهیم. مسئولان این موارد را بررسی می‌کنند و مشکل خاصی وجود ندارد.

کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها به درد فوتبال نمی‌خورد، این موارد مربوط به حوزه نظام وظیفه است و ما برای احترام به این سازمان هیچ مشکل خاصی نداریم و با بررسی مجدد مدارک اتفاق خاصی نمی‌افتد، چون این مسائل مربوط به سیستم دیگری است به عنوان یک فوتبالیست نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر کنم.وی در مورد اینکه دانشجوی چه رشته‌ای است گفت: دانشجوی تربیت بدنی هستم و  در ترم 6 فعالیت می‌کنم.

کرمی در مورد پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن گفت: بازی اولی بود که به میدان می‌رفتم، با وجود شرایط بسیار بد زمین، عملکرد خوبی داشتیم، راه‌آهن تیمی جنگنده و یکدل بود و توانستیم مقابل آنها پیروز شویم.
هافبک فولاد خوزستان در رابطه با عملکرد خوب تیمش در دو هفته گذشته تصریح کرد: در ابتدای لیگ هم گفتم دست و پا بسته نیستیم و باز هم در آینده از موفقیت‌های فولاد خوزستان و این جوانان خبرهای زیادی خواهید شنید.
وی در پایان گفت: از تمامی دوستان که در این مدت ما را دلداری دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم ما و من در ادامه روحیه خوبی داشته باشیم.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (24 نظر تا کنون)

علی3351
سه شنبه 28 مرداد 1393 6:06 PM
کرمی امیدوارم موفق باشی

حسین چهرازی
سه شنبه 28 مرداد 1393 12:38 AM
ببخشید ی سوال داشتم از مدیریت من چندین بارم بپرسیدم ولی جوابمو ندادید.از مدیریت سایت میخوام این بار دیگه جوابمو بده؟تو امتیازات پیش بینی نفر اول42امتیاز داره حتی اگر هر سه بازی رو درست پیش بینی کرده باشه میشه24 چطور شده42؟لطفا جواب بدید چون سردرگم شدیم؟*** پاسخگویی مدیر سایت: پیشبینی هر دیدار یک امتیاز برای کاربر سایت به همراه دارد و ربطی به نتیجه آن دیدار ندارد و با توجه به تعریف کردن 30 هفته رقابت های این فصل ایشان 30 امتیاز از این بابت کسب کرده اند.

علی دزفول
دوشنبه 27 مرداد 1393 3:53 PM
فقط هدفشون تخریب و به زمین زدن فولاد بود که با مدیریت خوب و با حمایت هوادارا رو سیاه شدن. زنده باد فولاد

مائده
دوشنبه 27 مرداد 1393 3:18 PM
واااای خدارو شکــــــــــــر..شهاب منتظرتیــــم

مصطفی
دوشنبه 27 مرداد 1393 12:38 PM
خدا رو شکر که ختم به خیر شد! با این حال مسئولین باشگاه باید فکری بکنند... بالاخره بازیکن ها به سن سربازی می رسن، باید رایزنی کنن که بازیکن ها تو تیم بمونن ...

 1 2 3 4 5  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---